The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Pokerhanden Discussie
Vorige keer dacht ik aan set over set, dat was missch niet slim, maar hier leek me de kans heel groot dat hij een flush heeft. Zeker gezien zijn miniraise op de flop en zijn call op de turn.

En een push op de flop lijkt me niet slim, want dan ben je de sjaak als hij daadwerkelijk zijn flush heeft, maar een flinke reraise was inderdaad wel goed geweest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als je een flush vermoedde had hij deze dus al op de flop... Waarom call je dan de flop en bet je op de turn? Als je idd bang bent voor die flush raise hem dan op de flop, dan weet je meteen waar je aan toe bent!
Reply
Mocht hij al een flush gehit hebben dan had je nog genoeg outs.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Niet genoeg om de goede odds voor een call te krijgen.

En Bierteam, ik vermoedde dat niet meteen op de flop, maar pas later.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dus je zette hem 100% op die flush?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Nee, niet 100%, want dan had ik wel gezegd dat ik zeker wist dat hij een flush had en dat zei ik niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dus waren de odds om te callen wel goed!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Dat is maar de vraag. Ik was er vrij zeker van, gezien zijn mini-raise (meestal iets heel goeds) op de flop en flatcall op de turn (ook wel een teken dat hij flink iets kan hebben). Daarna zijn all-in op de river. Voor mij representeren al zijn acties een monster, maar misschien ben ik de enige daarin...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dat is maar de vraag. Ik was er vrij zeker van, gezien zijn mini-raise (meestal iets heel goeds) op de flop en flatcall op de turn (ook wel een teken dat hij flink iets kan hebben). Daarna zijn all-in op de river. Voor mij representeren al zijn acties een monster, maar misschien ben ik de enige daarin...

Daarom zou ik hem op de flop gereraised hebben, je called hem nu en weet nog steeds niet waar je staat.
En je had die raise na de flop ook als een c-bet kunnen zien. Called hij je re-raise weet je dat ie wat heeft.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Hmm erg interessante hand! Je kan wel zeggen hard te reraisen maar er zijn heel weinig slechtere handen waarvan je actie gaat krijgen als je hard reraist (oke je hebt altijd mensen die een kale [As] hier als de nuts zien). In principe denk ik dat stel je maakt er hier 18 van ofzo na zijn minraise je heel vaak alleen actie gaat krijgen van een flush en een qua mindere handen van onderset en wrs As Qx en misschien As 2/3/4/5x.

Ik vind een call niet eens zo heel slecht hier. Ik vind wel dat je de turn niet uit moet betten dan. Als je er voor kiest de flop niet te re-raisen dan moet je ook niet de turn uitbetten. Als hij de turn behind checkt zal ie zeer wrs geen flush (mocht hij betten blijft de pot klein, potcontrol!) hebben en kan je bij een blank river naar hem toe checken en zo met check-call de meeste value uit de hand te halen (want uitbetten op de river is zinloos hij zal immers nooit callen met een slechtere hand maar nog wel redelijk vaak een bluf plaatsen).

Leuke hand!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Ik vind wel dat je de turn niet uit moet betten dan. Als je er voor kiest de flop niet te re-raisen dan moet je ook niet de turn uitbetten. Als hij de turn behind checkt zal ie zeer wrs geen flush (mocht hij betten blijft de pot klein, potcontrol!) hebben en kan je bij een blank river naar hem toe checken en zo met check-call de meeste value uit de hand te halen (want uitbetten op de river is zinloos hij zal immers nooit callen met een slechtere hand maar nog wel redelijk vaak een bluf plaatsen).
Hmm, mijn bedoeling was eigenlijk juist om deze relatief kleine bet te doen voor pot control, omdat ik bij een check vermoedde dat hij flink ging betten, maar die gedachte klopt dus niet?

Tevens wilde ik met die bet kijken of ie wel echt iets had en niet alleen de pot probeerde te stelen met zijn raise op de flop, maar ik zie nu wel in dat die bet te laag was eigenlijk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Idd.. obvious dat je iig vrij angstig was. Ik denk dat je hier tegen een vrij goede NL50 regular zit, ik vind iig de line die hij neemt in de hand vrij sterk. Ook een goede bluf (niet omdat jij weglegd) trouwens, mooi opgebouwd. (als dat zo bedoeld was, ik had de hand afgezien van de minraise zo ook kunnen spelen op NL200)

Je bet dus de turn. Kan wel maar alleen als je, vóór je bet, de beslissing neemt om te folden als ie je raist. Dan kan het in principe wel... eigenlijk hetzelfde als de river.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
2 handjes.

1) Is eigelijk een bragpost aangezien ik precies wist wat er ging gebeuren. Maar het is ook een handje waarmee ik het nut van pokertracker goed kan laten zien. Die Vibb speelde best wel veen handen maar opende er maar weinig. Speelde iets van 20/8 ofzo, daarnaast wist ik ook dat Kreta in de BB zat. Is een nederlander en ook zonder stats had ik wel een squeeze verwacht maar nu was er nog die bevestiging hij speelde 23/19 ofzo.
Ik flatcall daar dus (waar je normaal zou 3betten) de opening van Vibb aangezien ie daar zeker geen prut opent en zo maar een goede hand kan hebben, daarnaast weet ik dat de kans dat Kreta gaan squeezen toch zeker 50% is. Voordeel daarvan is dus dat er én meer value in de pot komt en niet onbelangrijker ik kan zien hoe Vibb reageert op die squeeze... als ie shoved kan ik instafolden, als hij callt zet ik hem op JJ/QQ/AK(/AQs) en zal ik shoven en mocht hij folden shove ik ook aangezien de range van Kreta hier gigantisch is. Nou het ging precies zoals ik wou en Vibb (van wie ik wist dat die erg tight was) openfold QQ :eeeek: . Ik had QQ in die spot iig niet meer gefold maar goed..hij (weet ik niet zeker) en Kreta helemaal weten ook dat ik AA/KK ook makkelijk zo kan spelen.

2) 2e hand is een rare hand.. checkt de flop is verdacht en hij overbet de river..

----------
EverestPoker Game #2917901886: Table Dili-46 - $0.50/$1 - No Limit Hold'em - 20:26:47 - 2008/03/04
Seat 1: I_Never_Tilt ($100.00)
Seat 2: Vibbzenegger ($94.50)
Seat 3: HarryBierdop ($204.85)
Seat 4: Snuitje2006 ($65.85)
Seat 5: Kreta2008 ($107.60)
Seat 6: Globetrott3R ($156.20)
Snuitje2006 posts the small blind of $0.50
Kreta2008 posts the big blind of $1.00
The button is in seat #3
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HarryBierdop[Kh Ac]
Globetrott3R folds
I_Never_Tilt folds
Vibbzenegger raises to $3.50
HarryBierdop calls $3.50
Snuitje2006 folds
Kreta2008 raises to $15.50
Vibbzenegger calls $12.00
HarryBierdop raises to $133.00
Kreta2008 folds
Vibbzenegger folds
Uncalled bet of $117.50 returned to HarryBierdop
*** SHOW DOWN ***
HarryBierdop mucks
*** SUMMARY ***
HarryBierdop collects $47.00

------------------

EverestPoker Game #2917972774: Table Dili-67 - $0.50/$1 - No Limit Hold'em - 20:38:20 - 2008/03/04
Seat 1: FILIGRANE ($166.15)
Seat 2: HarryBierdop ($132.90)
Seat 3: Globetrott3R ($111.80)
Seat 4: Billy1000 ($51.05)
Seat 5: JustGiver ($101.55)
Seat 6: OrcPlayer ($121.70)
Globetrott3R posts the small blind of $0.50
Billy1000 posts the big blind of $1.00
The button is in seat #2
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HarryBierdop[9d 9s]
JustGiver folds
OrcPlayer folds
FILIGRANE raises to $3.50
HarryBierdop calls $3.50
Globetrott3R folds
Billy1000 folds
*** FLOP *** [Qs Ts 4d]
FILIGRANE checks
HarryBierdop checks
*** TURN *** [Qs Ts 4d] [9h]
FILIGRANE bets $8.50
HarryBierdop raises to $24.00
FILIGRANE calls $15.50
*** RIVER *** [Qs Ts 4d 9h] [Qh]
FILIGRANE bets $61.50
HarryBierdop ?????
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Die tweede is toch gewoon een call? Alleen QQ, TT en QT hebben je hier beat en je hebt gelijk dat zijn check op de flop wel verdacht is (al weet ik niet of hij dat wel eerder heeft gedaan), maar als er maar zo weinig handen zijn die je beat hebben... En ik denk dat hij op de turn bang is voor de straat en daarom flink bet. Dan kan ie natuurlijk juist QQ of TT hebben, maar ik zou denk ik toch callen met de op 3 na nuts.
En zijn bet is maar een klein beetje meer dan de pot, dus je krijgt bijna 2 tegen 1. Dat zijn toch lekkere odds met jouw hand.
Hij kan namelijk ook best een monsterdraw hebben met [As] [Ks], [Ks] [Js] of [As] [Js] en dat hij daarom checkt, of gewoon iets als AQ of KK.
Het ligt dus een beetje aan de speler. Als hij eerder heeft gecheckt als hij een monster hitte op de flop, zou ik twijfelen, maar anders wel callen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij zet jou op AQ en hij heeft zelf KJ. Callen en cashen dus.
Reply
Ik laat nog even open of ik gefold of gecallt heb..

Kleine infotoevoeging hij opende ook maar 8% van zijn handen (22/8 ofzo speelde ie), vrij tight opener dus en callt dus veel te veel handen preflop (deze sessie) Kende hem ook niet dus DENK dat ie een donk is maar kan natuurlijk ook een goede nieuwe speler zijn die gewoon deze sessie heel vaak een midpair ofzo heeft gekregen in de blinds waardoor ie te veel moet callen.

Mijn gedachtegang
Check op de flop:
- vrij verdacht, meeste donks checken setjes terwijl ze zelf IR zijn.
- Ik verwacht dat ie een flushdraw en misschien KJ ook wel bet, zeker als ie een RFD heeft.
- Aangezien ie tight opent lijkt me deze flop toch wel goed voor hem.. misschien JJ.

Turn, maakt een set voor mij en completes KJ
- Hij bet vrij snel pot, vaak zwakte echter als ie een sterke hand heeft kan ik me voorstellen dat ie, ook gezien we 132bb eff. zitten, de pot toch nu wel wil spekken.
- Ik raise en hij denkt vrij lang na voor ie callt. Ik denk dat ie KJ hier wel geshoved zou hebben. Hier dacht ik al aan QQ/TT/44/QT waarbij HIJ juist bang is voor de straat.

River paired het board.
- Nu overbet ie ineens de pot (iets van 20% ofzo)
- Probleem is hier dat ik niet weet of het een goede of slechte speler is. Een goede speler (die toevallig een keertje een setje of top 2 checkte) kan mij hier makkelijk op een straat zetten en denk dat ik nooit zal folden en zo dus extra value probeert te pakken, een slechte speler kan hier alles hebben. Vaak is het dan ook QQ of niks.
- De check op de flop zit me helemaal niet lekker, vrijwel zijn hele openingsrange moet die flop op wat voor manier dan ook gehit (flushdraw, toppair, gutsgot what ever) hebben dus een C-bet is gewoon logisch. Tenminste ik zou daar KJ+ AT+ en TT+ allemaal c-betten. Als hij de flop had gebet was het voor mij een instacall geweest aangezien de mogelijkheid op een missed FD dan flink toeneemt.
- Ik neigde hier sterk naar een fold.
- dan de odds; Krijg idd 1:2. Hij moet hier dus in 1 op de 3 keer een complete bluf maken (of heel maybe AQ hebben) om de call +EV te maken! Redden we dat?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:- dan de odds; Krijg idd 1:2. Hij moet hier dus in 1 op de 3 keer een complete bluf maken (of heel maybe AQ hebben) om de call +EV te maken! Redden we dat?
Of KJ hebben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Quote:- dan de odds; Krijg idd 1:2. Hij moet hier dus in 1 op de 3 keer een complete bluf maken (of heel maybe AQ hebben)

Hij kan hier toch best een donk zijn die denkt: *oempf* heb straat, moet veel betten! of misschien zelfs trips (AQ al lijkt check op flop me dan wat vreemd). Ik ga hier mn FH denk ik bijna nooit wegleggen zeker niet met zo'n beperkte read.
Reply
Ad Wim Wrote:
harry_bierdop Wrote:- dan de odds; Krijg idd 1:2. Hij moet hier dus in 1 op de 3 keer een complete bluf maken (of heel maybe AQ hebben) om de call +EV te maken! Redden we dat?
Of KJ hebben...

Ja maar waarom geen c-bet met een OESD én waarom dan niet de turn al knallen op een drawy board. Nu maakt ie straat, raise ik hem op de turn en callt mij alleen om vervolgens als het board paired zijn straat te gaan overbetten?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Als dit Omaha was geweest, had ik em direct gemuckt... nu is het maar de vraag. Ik denk 80% zeker dat je de sjors bent en in een tourney had ik em zeker gefold. Nu ook eigenlijk wel, denk ik... :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:
Ad Wim Wrote:
harry_bierdop Wrote:- dan de odds; Krijg idd 1:2. Hij moet hier dus in 1 op de 3 keer een complete bluf maken (of heel maybe AQ hebben) om de call +EV te maken! Redden we dat?
Of KJ hebben...

Ja maar waarom geen c-bet met een OESD én waarom dan niet de turn al knallen op een drawy board. Nu maakt ie straat, raise ik hem op de turn en callt mij alleen om vervolgens als het board paired zijn straat te gaan overbetten?
Misschien omdat het niet zo'n goede speler is, die of niet weet wat c-betten is, of gewoon hoopt dat jij checkt en zo gratis zijn draw kan hitten. En hij knalt toch de turn? Hij overbet de pot daar. Dat hij vervolgens jouw raise niet shovet, is stom maar zegt wel iets over zijn kwaliteiten. Hij denkt door te callen meer uit de hand te halen.
Die straat overbet is dan wel een beetje onbegrijpelijk, maar het zou een paniekmove kunnen zijn omdat hij al dacht dat hij de hand binnen had en schrikt van deze kaart. Of hij ziet het gevaar ervan niet in doet als het ware eenzelfde move als op de turn, omdat hij denkt dat hij met KJ de nuts heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij doet gewoon een potbet op de turn. IMO is dat om te checken of z'n Q, two pair of trips nog goed is, na die reraise schijt ie in z'n broek voor een straat. maar callt toch want je weet waar nooit en daar is de Q dus zet ie flink in de hoop dattie tegen een banaan met een made str8 zit.

* EDIT* dat het een aap is lijkt me wel duidelijk, er is toch niks mooier dan een topflop trekken als je de IR bent? Dat je een drawy board dan checkt, is gewoon dom.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Als dit Omaha was geweest, had ik em direct gemuckt... nu is het maar de vraag. Ik denk 80% zeker dat je de sjors bent en in een tourney had ik em zeker gefold. Nu ook eigenlijk wel, denk ik... :wink:

Ook mijn idee. Ik verwacht niet dat hij hier 1 op de 3 keer of vaker een dergelijke bet maakt met een missed draw, AQ of KJ echter kan ik hier op everest natuurlijk zelden folden en call ik.

Daarbij nogmaals ook al win ik de hand, de call kan hier heel makkelijk -EV zijn. Wat tree zegt, als ik in een dik toernooi had gezeten waarbij de stacks nog vrij deep waren had ik hem ook gefold denk ik.

*** RIVER *** [Qs Ts 4d 9h] [Qh]
FILIGRANE bets $61.50
HarryBierdop calls $61.50
*** SHOW DOWN ***
FILIGRANE shows [Ac Js]
HarryBierdop shows [9d 9s]
*** SUMMARY ***
Board: [Qs Ts 4d 9h Qh]
HarryBierdop collects $176.50
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Hij doet gewoon een potbet op de turn. IMO is dat om te checken of z'n Q, two pair of trips nog goed is, na die reraise schijt ie in z'n broek voor een straat. maar callt toch want je weet waar nooit en daar is de Q dus zet ie flink in de hoop dattie tegen een banaan met een made str8 zit.

Exact my thoughts... en ook zoals een donk meestal zijn QQ/TT zou spelen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:
Treesong Wrote:Hij doet gewoon een potbet op de turn. IMO is dat om te checken of z'n Q, two pair of trips nog goed is, na die reraise schijt ie in z'n broek voor een straat. maar callt toch want je weet waar nooit en daar is de Q dus zet ie flink in de hoop dattie tegen een banaan met een made str8 zit.

Exact my thoughts... en ook zoals een donk meestal zijn QQ/TT zou spelen.

Maar mooi hoor... ik had ook even erover heen gelezen dat het Everest was. Zo zie je maar dat je soms gewoon niet zoveel moet nadenken. Hij mist gewoon, trekt een draw en bluft als die in de soep valt. :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Maar een donk zou ook KJ checken op de flop en daarna gaan betten als hij die 9 ziet. Zeker ook een donkenmove om op bet pot te drukken...


Maar ik zat er dus niet ver naast, goede call Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Maar een donk zou ook KJ checken op de flop en daarna gaan betten als hij die 9 ziet. Zeker ook een donkenmove om op bet pot te drukken...


Maar ik zat er dus niet ver naast, goede call Wink

Jij was toch ook zo'n fan van flop hitten en checken? :-"
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Waarom zou een donk checken op de flop met KJ? Een donk gaat juist als ie ook maar iets heeft wat ergens op lijkt betten. Daarom vind ik het ook verrassend dat ie zijn gutshot niet C-bet. Maar goed, misschien speelde ie scared money ofzo..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar een donk zou ook KJ checken op de flop en daarna gaan betten als hij die 9 ziet. Zeker ook een donkenmove om op bet pot te drukken...


Maar ik zat er dus niet ver naast, goede call Wink

Jij was toch ook zo'n fan van flop hitten en checken? :-"

:waf: =D>
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Waarom zou een donk checken op de flop met KJ? Een donk gaat juist als ie ook maar iets heeft wat ergens op lijkt betten. Daarom vind ik het ook verrassend dat ie zijn gutshot niet C-bet. Maar goed, misschien speelde ie scared money ofzo..

Het was gewoon een prutser en dient ook als zodanig te worden gemarkt \Big Grin/

Ik zou gewoon stug doorgebet hebben op de flop, maar goed...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: