The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
bijna klaar nog 1 maar die bewaar ik voor na de beker Wink
Reply
Antidote Wrote:Damned dat is wel heel erg schoon "op zijn birgers". Zoiets wil ik ook wel hebben zeg. Sparen voor een nieuwe speler gaat dan opeens wel heel erg snel he Mac!

Lukt het nog een beetje met de halve seizoens analyse?

Huh :eeeek:
Reply
Birger Wrote:
Antidote Wrote:Damned dat is wel heel erg schoon "op zijn birgers". Zoiets wil ik ook wel hebben zeg. Sparen voor een nieuwe speler gaat dan opeens wel heel erg snel he Mac!

Lukt het nog een beetje met de halve seizoens analyse?

Huh :eeeek:

[explaining mode]"schoon" wordt in Nederland enkel gebruikt voor iets wat zojuist gewassen is. In het vlaamse gedeelte van Nederland (Wink) wordt schoon echter ook gebruikt voor iets wat mooi/leuk/goed is.
Antidote meldt hier dan ook op z'n vlaams (oftewel op dit forum: op zijn "birgers") dat dit wel heel erg goed is.
Reply
ahzo nu snap ik het :Big Grin enkel het vlaamse gedeelte van nederland ni :wink: :crazy:
Reply
Wacht maar 10 jaar... dan smeken jullie nederland om Vlaams Belgie als Nederlandse provincie te accepteren Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Wallonië kan je krijgen :8:
Reply
Marshall Wrote:Wacht maar 10 jaar... dan smeken jullie nederland om Vlaams Belgie als Nederlandse provincie te accepteren Wink

Nou Marsh als je naar Nederland op het moment kijkt zou ik liever een Belg zijn. Wink
Reply
Pas maar op dat jullie ons niet moeten smeken om jullie te 'adopteren' :lol:
Reply
De meeste firefox gebruikers kennen vast wel foxtrick. De plugin met wat handige extra's voor hattrick. Er zijn ook talloze skins daarvoor gemaakt die je hier kan vinden

<!-- m --><a class="postlink" href="http://foxtrick.px.cz/?pg=Skins">http://foxtrick.px.cz/?pg=Skins</a><!-- m -->

niet altijd even mooi of handig...maar wel leuk voor de verandering af en toe Smile
Reply
Mac Wrote:De meeste firefox gebruikers kennen vast wel firefox.

Dat lijkt mij inderdaad ook wel ja. :lol: :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
foxtrick uiteraard Wink
Reply
hmm, even een vraagje, ik heb mijn tegenstander voorgesteld beide niet te MOTSEN, de komende pot, omdat we daar beide profijt van hebben. Mag dit eigenlijk?
The great old Ludwig von...
Reply
Ja hoor... in principe is het competitievervalsing, maar zolang niemand het weet deert het niet toch? Dit vind ik onder de noemer 'niet noemenswaardige valsspeelfeitjes' vallen...

ik heb bijv. ook wel eens voorgesteld om mijn laatste wedstrijd van het seizoen te piccen om zo iemand in de comp. te houden. Bleek niet noodzakelijk uiteindelijk maar had het wel gedaan anders...
Reply
Marshall Wrote:Ja hoor... in principe is het competitievervalsing, maar zolang niemand het weet deert het niet toch? Dit vind ik onder de noemer 'niet noemenswaardige valsspeelfeitjes' vallen...

ik heb bijv. ook wel eens voorgesteld om mijn laatste wedstrijd van het seizoen te piccen om zo iemand in de comp. te houden. Bleek niet noodzakelijk uiteindelijk maar had het wel gedaan anders...
.

[-X

Je kan het doen maar ik vind het not done. Ga allemaal gewoon lekker ballen en niet met sneaky afspraken andere opneuken. Stel je voor dat jij van zulke afspraken de dupe wordt vind je dat ook niet tof. Ik zou btw geen lekker gevoel bij mijn prestaties hebben als het op zo'n manier moet.

BTW had Mac laatst zo een pic afspraak gemaakt en werd ie genaaid door zijn tegenstander die uiteindelijk geen pic speelde. Big Grin geweldig, lucky Mac won btw wel 1-2 Tongue
Reply
dat is ook het risico inderdaad... En jij vind het not done, ik vind het geen probleem... Van Gaal laat zijn mannetjes op het eind van het seizoen als het nergens om gaat ook niet volle bak ballen hoor Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
idd wat een lul is dat!! beweerde daarna met droge ogen dat ie echt pic had gespeeld. Maar geloof er dus geen zak van aangezien hij het hele seizoen pas 1x zo'n hoog mf had gehaald dus of hij heeft het hele seizoen gepict of hij liegt als een kikker!

maar goed heb m gewonnen dus whaaaaaaaaaahahahaha
Reply
en je hebt ook nog een hogere TS. Dus eind goed al goed :wink:

edit: wanneer is eigenlijk bekend wie er in de tweede comp helft wo wordt? en hoeveel weken moet je dan niet hebben ingelogd?

De nummer 3 uit mijn competitie heeft namelijk voor het laatst in gelogd op 6 juni. Ik ben bang dat dat dus ook een walkover wordt en dus dat ik nog maar 1 echte wedstrijd heb (aan het einde van het seizoen) Sad :cry:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
is nu al bekend...begin deze week zouden die teams dan gereset worden. hij zal dus nog wel een team blijven tot t eind vh seizoen.
Reply
pfff gelukkig. toch nog 2 echte wedstrijden dus :Big Grin
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
hoezo is het not done jazz?
Het is niet zo dat het voor mij niet meer van belang is, maar alleen voor mijn tegenstander. Ik heb er zelf ook baat bij, zie het meer als een strategische zet. Het zijn een beetje de groningen-psv potjes he.... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Afspraken maken waar anderen in je competitie de dupe van zijn is not done
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Marsh .... ik wil mijn speler te koop zetten is dat ok ? Of moet ik nog ff wachten ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Als er iemand 1,7 miljoen op de bank heeft staan zou ik graag een early bid op mijn speler willen hebben. Hij gaat eruit voor ongeveer 2,2 miljoen denk ik.

Kom maar ff kijken. Ik ga het geld gebruiken om zondag voor de wedstrijd nog een briljant verdediger te halen, dus het geld wordt goed besteed.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Kapitaal: 751 185 € (1 491 711) €

Sad
Reply
Oh fuck, sorry Box!!!! Vanavond met de auto aan de kant komen te staan dus had even andere dingen aan mijn hoofd. Ja, is prima, waarschijnlijk heb je m al te koop staan ondertussen??
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Yep Marsh ... sorry ... en klote Mac .... misschien iemand anders uit de top-divisies ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
is me toch gelukt box Smile

leve de ht features!
Reply
Box, niet verontschuldigen, mijn fout! Maar komt wel goed... Hopen op een leuk bod op mijn verdediger dan kan ik mee bieden op je speler en anders pech voor mij...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Mac Wrote:is me toch gelukt box Smile

leve de ht features!
knu? welke ht features geven geld? :eeeek:
Reply
ff je jeugdinvestering terugzetten naar 0...dan heb je 20 000 meer te besteden...nie vergeten gelijk daarna terug te zetten natuurlijk
Reply


Forum Jump: