The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
[-X
vraag was in het hattrick forum he gitter
Reply
Smile
Ik dacht inderdaad 112....
The great old Ludwig von...
Reply
112 ja.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Ik heb een neiuwe uitdaging gevonden in hattrick.
Ik ga proberen om op de lange termijn een team te formeren met alleen maar "Lek's". Ik heb reeds Dik Lek en Eric Lek. Mochten jullie een Lek pullen of tegen komen, laat het mij dan ff weten.
Het moeten wel goeie spelers zijn uiteraard. TSI vanaf 18000 ofzo.
Voor trainnees maakt het niet zoveel uit. Heb er zelf reeds 50 gebookmarked, maar pull je een Lek, niet ontslaan Smile
The great old Ludwig von...
Reply
vanwaar lek? omdat je er daar toevallig twee van hebt?
Reply
precies... Smile
en daar kan je ook wel wat leuke persberichtjes mee maken.
En er zijn er veel in t spel
The great old Ludwig von...
Reply
Er zitten idd veel lekken in het spel soms :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
gittermaster Wrote:precies... Smile
en daar kan je ook wel wat leuke persberichtjes mee maken.
En er zijn er veel in t spel

Deze week Paul Hermans gekocht, terwijl ik Harm Hermans al had. Maar ik ga echt niet op zoek naar nog meer Hermansen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Schandalig! In mijn competitie zijn er plotseling afgelopen week 3 bot-teams omgezet naar actieve teams. Uiteraard is dat leuker om tegen te spelen maar de timing is heel beroerd! Heeft de nummer 1 net alle bot-teams gehad... Laten ze dat nou halverweg doen of aan het eind van het seizoen...

Heb de GM een bericht gestuurd:

Beste Gamemaster,

Graag wil ik hierbij mijn klacht indienen over de reglementen omtrent bot-teams.
In onze competitie hadden we 3 bot-teams, niet leuk natuurlijk maar aangezien iedereen hiertegen moet spelen is het wel zo eerlijk.
Echter, wat gebeurt er nu ineens? De nummer 1 heeft in de eerste weken van het seizoen alle bot-teams als tegenstander gehad en hier natuurlijk een 100% score uit gehaald. Nu worden ineens voordat we halverwege of aan het eind van het seizoen zijn 3 teams toegevoegd aan de competitie.... Dit terwijl ik en een andere speler nog niet tegen de bot-teams gespeeld heb. LIjkt me een oneerlijk voorrecht voor het betreffende team?!
Waarom hanteert HT niet gewoon de normale regel om halverwege of aan het eind van het seizoen in te stromen?! Belachelijk dat binnen een seizoenshelft een team actief kan worden!

Ik hoor graag de respons!

Manager CdF Marshall
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
wat een dramaseizoen tot nu toe zeg, na de eerste wedstrijd gewonnen te hebben 3 nederlagen op rij en nu wederom dik achter...we zitten gelukkig nog wel in de beker maar daar wacht woensdag een zeer lastige opgave

de HT-stats vallen niet echt tegen (254, 269, 240 en 248) maar het zit gewoon echt niet mee, gelijkopgaande (qua stats) wedstrijden gaan dik verloren (1-4, 2-7)...vandaag maar eens gaan counteren maar dat zorgt dus ook niet voor het gewenste succes...zal nog een zware strijd worden tegen degradatie
Reply
op achterstand tegen een bot :eeeek:
Reply
Quote:wat een dramaseizoen tot nu toe zeg, na de eerste wedstrijd gewonnen te hebben 2 nederlagen en een gelijkspel en nu wederom dik achter... en we zitten ook al niet meer in de beker
Reply
15 uit 5. Op naar de V
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Verloren door een rode kaart, bah! Ik ga daarom spelers verkopen die temperamentvol/opvliegend zijn om de kans op rode/gele kaarten te verminderen.
Reply
De koploper verslagen met 3-2. :Big Grin
304 hatstats, kun je toch mee thuiskomen. Ook met 67 sterren een nieuw record behaald.

Nu op naar bekerronde 6. Gaat een moeilijk verhaal worden. Tegenstander heeft een aantal veel te dure spelers op de loonlijst staan, draait daarmee ongetwijfeld dik verlies, maar helaas maken die dure middenvelders toch vaak het verschil...
Reply
5-0 gewonnen van een nieuw team, een enkele blessure maar die kan alweer trainen en de hoogste opkomst van dit seizoen (5831 man)
Het gaat lekker!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
3-0 winst. En op dit moment koploper. En volgens mij met 70 sterren een record neergezet. :Big Grin
Hier stond iets veel te lang.
Reply
En de tactiek van mijn tegenstander perfect ingeschat. Dus een heerlijk effectief picsje, was het.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
EB Sports Wrote:Verloren door een rode kaart, bah! Ik ga daarom spelers verkopen die temperamentvol/opvliegend zijn om de kans op rode/gele kaarten te verminderen.

Daarmee verminder je ook de kans dat jouw spelers ervoor zorgen dat spelers van de tegenpartij er geblesseerd afgaan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
10-0 gewonnen met PIC van een bot en sta nu 1 punt achter op de twee koplopers, dat is wel prima, maar weer mijn beste IM eraf voor 3 weken en een rode kaart voor mijn een na beste IM :x
En dat is wel heel kut met de twee koplopers in de komende twee wedstrijden :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hmmm, 1-1 uit met PIC en alleen maar b-trainees. Had gedacht dat dit wel kon, maar helaas puntverlies.
Sta nog wel eerste en heb de sterkste reeds gehad.
Ben in ieder geval wel klaar voor de bekerontmoeting van woensdag
The great old Ludwig von...
Reply
4-0 gewonnen, 15 uit 5 met een doelsaldo van 22-2, uitverkocht huis. Ga onbedreigd kampioen worden en promoveren... Geld wat binnenkomt gaat op aan stadionuitbereiding denk ik... heb nog niks te zoeken in de VIIIe maar we gaan het gewoon proberen Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ff een vraagje.... wat zouden jullie doen. Ik heb momenteel 4 keepers, speel in de IXe en train ook keepers. Ik ga onbedreigd kampioen worden en de afgelopen 2 thuiswesdrtijden was mijn stadion uitverkocht (12.000 toeschouwers). Er is geen geld in kas om het stadion te vergroten en ik kan ook mijn team niet op oorlogssterkte maken voor de VIIIe. Op het moment is Wierda 3e keeper en is hij deze week al ingevallen.

Vraag is welke keeper(s) jullie zouden verkopen en belangrijker op welk moment ?

1e Keeper Wrote:Anastacio Jimenez
TSI = 15 130, 19 jaar en 93 dagen, zwak in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een goed leider

Conditie: goed Keepen: briljant
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos

Keepertool Wrote:Goaltending: brilliant (11.5837245421)

2e keeper Wrote:Niran Chermon
TSI = 10 910, 18 jaar en 58 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Conditie: redelijk Keepen: formidabel
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht

Keepertool Wrote:Goaltending: formidable (9.87430928656)

Nieuwe keeper Wrote:Björn Svensson
TSI = 2 570, 17 jaar en 105 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider

Conditie: zwak Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Keepertool Wrote:Goaltending: passable (6.80043484225)

Jeugdpull Wrote:Peter-Jan Wierda
TSI = 2 210, 19 jaar en 82 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider

Conditie: waardeloos Keepen: redelijk
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Keepertool Wrote:Goaltending: passable (6.54860529686)
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Jimenez nu verkopen en investeren in je team / stadion
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Jimenez nu verkopen en investeren in je team / stadion

Lijkt mij dat je bedoelt bij pop naar wonderbaarlijk ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
precies

loon wordt dan hoog, een wonderbaarlijk keeper in de VIII is nog niet nodig en kan je mooi de rest uppen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik speel vandaag tegen FC Aad de Mos:

Quote:In de 3e minuut werd het 0-1 toen NR12EU-speler Timon Bosgoed door de centrale verdediging glipte en de bal over de keeper stiftte.Pichasbravas had alle wissels al gebruikt toen Mirko Gervasio last kreeg van zijn hamstring en in de 6e minuut van het veld moest. Het team moest met een man minder door.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Nr. 12 Wrote:Ik speel vandaag tegen FC Aad de Mos:

Quote:In de 3e minuut werd het 0-1 toen NR12EU-speler Timon Bosgoed door de centrale verdediging glipte en de bal over de keeper stiftte.Pichasbravas had alle wissels al gebruikt toen Mirko Gervasio last kreeg van zijn hamstring en in de 6e minuut van het veld moest. Het team moest met een man minder door.

Dat kan. Heeft ie geen spelers op de bank zitten. Elf spelers in de basis en verder niks.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dat snap ik ook, maar het is gewoon grappig.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
0-8 overwinning met PIC uit bij de nummer 2

:-" :-" :-"
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: