The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Mwah, motsen lijkt me onverstandig... heb hierna nog een 3tal moeilijke wedstrijden te gaan en mijn TS is bedaard... Dat kan dus enkel naar woedend oid kelderen. Weet niet of dat zo verstandig is...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Vandaag 1 jaar bezig met dit team in hattrick :lol:
Behoorlijk wat fouten in het begin gemaakt, veel geld betaald voor middelmatige spelers en verkeerde trainingen gedaan.
Heb nog steeds de zwakke coach van het begin (gaat binnenkort veranderen).
Qua niveau zit ik tussen div.6 (net iets te slecht) en div.7 (meestal rond plek 2).
Jeugd staat al een eeuwigheid op uitstekend, komt alleen niets uit.
Stadion 30000, supporters 968.

Doel komend jaar is dat FC Adder op 5 sep. 2005 in div.5 speelt.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Mooi tijdje ook al Adder! Netjes hoor...
Denk dat iedereen wel fouten maakt in het begin, same here...

Overigens wil ik even benadrukken dat ook de HT Toto weer netjes ingevuld dient te worden.... Wink
Reply
lekker: 05-09-2004 Je ontvangt voor deze speler: 39 000 €. Dit is een voormalige jeugdspeler die is doorverkocht.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Zozo, wat waren zijn stats dan wel niet ?
Reply
1-1 met nog 15 minuutjes te gaan...
Speel tegen de nummer laatst en moet mijn beste winger en beste middenvelder missen ivm blessures, dus hoop echt op dat gelijke spel! Brengt me weer dichter bij een Promo/Degr wedstrijd....
Reply
Big Grin

3-2 gewonnen met PIC. Nu 5 punten los van nr 2.

M.S.C.
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: counteraanval
Tactiekvaardigheid: matig

Middenveld: goed (oud)
Rechterverdediging: uitstekend (oud)
Centrale verdediging: formidabel (oud)
Linkerverdediging: redelijk (oud)
Rechteraanval: redelijk (oud)
Centrale aanval: wereldklasse (oud)
Linkeraanval: uitstekend (oud)


The Charmed Ones
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: uitstekend

Middenveld: uitstekend (oud)
Rechterverdediging: briljant (oud)
Centrale verdediging: briljant (oud)
Linkerverdediging: uitstekend (oud)
Rechteraanval: zwak (oud)
Centrale aanval: goed (oud)
Linkeraanval: zwak (oud)
Reply
mighty mike
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (-----)

Middenveld: slecht (oud)
Rechterverdediging: redelijk (oud)
Centrale verdediging: uitstekend (oud)
Linkerverdediging: redelijk (oud)
Rechteraanval: redelijk (oud)
Centrale aanval: redelijk (oud)
Linkeraanval: redelijk (oud)


FC Box
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (-----)

Middenveld: zwak (oud)
Rechterverdediging: redelijk (oud)
Centrale verdediging: redelijk (oud)
Linkerverdediging: goed (oud)
Rechteraanval: goed (oud)
Centrale aanval: redelijk (oud)
Linkeraanval: goed (oud)

3-0 gewonnen, volgende week in eigen huis tegen de nummer laatst. Ga maar weer PIC spelen aangezien de TS nu op geirriteerd staat.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Fabian Wrote:Zozo, wat waren zijn stats dan wel niet ?
Weet ik niet Fab... ik heb m ooit verkocht voor 125k, zal wel een keeper zijn geweest. Hij is nu al voor de 2e keer doorverkocht voor meer dan 1M. Is waarschijnlijk flink doorgetraind naar form keepen ofzo...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Mukkus meldt zich voor de club van 40+!

Vandaag een zeer lastige uitwedstrijd met maar 1-0 verloren en 40,5*. Ik speelde 4-5-1 met pressie en een aanvallende CV. De nummers 7 en 8 hebben met een ruimere marge verloren, qua doelsaldo loop ik op hen uit. Verschil blijft derhalve 4 punten........
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Door het gelijke spel gezakt naar plek nummer 7, volgende week een wedstrijd tegen de nr 3, wederom uit...
Hopen op een gelijkspel, meer is het niet....

Heb d'r een hard hoofd in, anders volgend jaar maar weer een seizoen in de VI.....
Reply
Pffft Fab... het zit je niet mee...

Hier overigens, ondanks een blessure, een record van 38* gehaald... het gaat de goede kant op!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Hier een record van 32,5 sterren.
En nog een record: 7-0 verloren
DVVA (361055) - VI.131
Reply
Verdomme! 5-1 verloren, en de koppositie kwijt... daar gaat wellicht mijn seizoen Sad ! Ik haalde een zwak middenveld, en door mijn aanvallende coach waren mijn verdedigende ratings ook minder. Daar komt nog eens bij dat mijn eerste keeper geblesseerd was, en mijn tegenstander eveneens motste...

KUT!
Reply
Gister met 1-2 gewonnen bij de koploper. Ik heb 8 kansen gemist wat erg jammer is want had hem graag gestraft. Met 67% en 69% balbezit en een bovennatuurlijke centrale aanval slechts een 1-2 overwinning. :roll:

Ik ben dit seizoen ongeslagen maar sta wel 2e op 1 punt van de koploper. Mijn doelsaldo is beter maar hij moet nog ergens een puntje morsen, waar ik een hard hoofd in heb.
Reply
Hier 7 nieuwe supporters, mijn clown (keeper dus hoog salaris) verkocht voor 19.500 pleuro. Een trainee is nu de teamleider (sympathiek en goed leider). Nadelig was wel deze zin:

05-09-2004 De teamgeest zakte omdat er een speler is vertrokken en de rest van het team zich zorgen begon te maken over de toekomst.

hij was hoog geirriteerd, nu dus laag geirriteerd. Maakt niet heel veel uit was toch van plan PIC te gaan spelen in mijn komende thuiswedstrijd.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Inderdaad niet heel geluk dit seizoen ....
Paar keer onterecht verloren, dat is niet anders...
Nu weer 2 belangrijke spelers, waarvan ook mijn uitmuntende IM, net voor de belangrijkste wedstrijd van dit seizoen ongeveer!

Het zit gewoon even niet mee, maar ja het is nu eenmaal niet anders! En ook voor de VI kan ik me nog net zo opladen als voor de V!

Maar vooralsnog geef ik gewoon niet op, ga er nog vol voor!!!
Reply
Gisteren met 5-0 gewonnen nog 3 duels om 11 goals achterstand in te lopen. Mijn concurrent won gisteren helaas met 6-0. Ben bang dat het weer een verloren seizoen is, Heb wel makkelijkere tegenstanders maar zie niet hoe ik die achterstand in kan lopen en zal dus wel 3e blijven. KUT.
Reply
Ik zat ff te kijken wat voor tegenstand ik kan verwachten in een eventueel p/d duel voor divisie V. Dit imv met evt. motsen in de competitie enz. en zag dit overzicht:

Promotie van Divisie 6


Leiders Reeksen Doelpunten Punten
509. Rose-Bruin '88 44 - 10 29
510. Tha Bears 41 - 7 29
511. Forza SCH 38 - 4 29
512. Atletico Uithoorn 46 - 13 29

513. Forever United 13 45 - 12 29
514. The Zami's 41 - 8 29
515. Reisgenoten 45 - 13 29
516. FC neem me maar 43 - 11 29

===
Forever de het allersterkste VI team dat op dit moment niet direct promoveert.... dan moet die P/D voor mij een makkie worden haha Wink
Reply
Same here !

Wink

Maar voorlopig degradeer ik nog rechtstreeks ook....
Reply
Een beetje respect Heren :wink:
Voordat je het weet wordt je door een 6de klasser in je P/D-wedstrijdje van het veld getikt
Reply
Respect wel degelijk, maar ik zou je zekers van het veld spelen Forever...

Uiteraard kan je tegen een hoop V-ers wel wat klaarspelen, maar zowel Peter als ik hebben gewoon een team dat goed mee moet kunnen draaien in de V, en zelfs in sommige IV's nog geen laatste zouden worden.....
Reply
Heb mijn laatste wedstrijd met 5-2 thuis gewonnen. Volgende week wederom een thuis wedstrijd die ik ga piccen.

Middenveld: zwak (oud)
Rechterverdediging: matig (oud)
Centrale verdediging: redelijk (oud)
Linkerverdediging: uitstekend (oud)
Rechteraanval: uitmuntend (oud)
Centrale aanval: formidabel (oud)
Linkeraanval: formidabel (oud)

Dit is wat ik momenteel max met mijn team kan halen. Over 2 wkn komt er een verdedigende coach, om zo die stats een boost te geven. Verder ga ik in het tussen seizoen 2 IM en ! verdediger bij halen.
Heb ik dan een team die goed kan mee draaien in divisie VII?
Reply
Het zal wel toevallig zijn als 2 SD teams tegen elkaar moeten spelen voor promotie/degradatie. Laten we hopen van niet. Liever meer ploegen in hogere divisies.
Reply
mjah, je aanval is zeker goed genoeg Anti (ook voor de VIe, of iig goed genoeg voor mijn VIe), je verdediging kan nog iets beter. Maar dat middenveld.... daar moet je iets aan doen. Ik denk dat je matig de VIIe wel moet kunnen winnnen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Daarom ga ik ook 2 IM halen. Ik speel nu met een redelijke en een matig IM met veel ervaring. Het was nog niet nodig geweest om die te vervangen, dus laat ze zo lang mogelijk mee spelen dit seizoen. Zit te denken om voor komende seizoen 2 uitstekende IM te halen. Dat moet mijn middenveld wel een betere rating geven.
Het is nog afhankelijk wat ik voor mijn 3 uitstekende spitsen krijg, die ik dan verkoop. Moet mijn nieuwe coach (omscholing), stadionuitbrediding dan nog financieren en met de rest van het geld 3 spelers en 3 trainees mee halen.
Reply
Zonde van het geld, maar ik ga mijn coach van 250k, aanvallend ingesteld, de laan uitsturen. Sinds zijn komst gaat het alleen maar slechter, met als dieptepunt de nederlaag van gisteren. Voor tegen de 100k schaf ik wel een matig of redelijke verdedigende coach aan...
Reply
Ook hier redelijk tevreden met de stats:

CdF Marshall
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (-----)

Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: goed (hoog)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)

Ik speelde 4-4-2 met een linkervleugel geherpositioneert tot CV en een linkerverdediger geherpositioneert tot IM. Dat verklaart de linkerkant Smile
Echter slecht mid is niet verkeerd, dat is wat? matig-redelijk in oude stats?

Ik ga voor financiele groei. Stadion is uitgebreid van 25k naar 40k en zat gisteren voor het eerst alweer vol... 261k schoon in het handje! Volgende week hopelijk weer.
In ieder geval hoeft het stadion dus niet meer uitgebreid te worden, coach moet nog wel gepromoveerd worden maar ik twijfel nog over het moment van promoveren...
Dus alle inkomsten die ik nu ontvang zijn vrijwel vrij te besteden. twee thuiswedstrijden nog te gaan levert rond de 400-450k op, tel daar de verkoop van waarschijnlijk 3 formidabele verdedigers bij op en ik zou rond de 2,5-3M te besteden moeten hebben (of reken ik nu teveel??). Wat daar nu mee te doen?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Laatste weken van het seizoen zijn de prijzen altijd ietwat lager als ervoor Marsh. Dus of je traint ze door en verkoopt ze vlak voor het nieuwe seizoen (met ts-daling als risico) of je casht zometeen en neemt genoegen met (waarschijnlijk) iets minder geld.

En wat je met dat geld kan? Ik zou ten alle tijde je team versterken en 3 vertrekkende verdedigers betekent ook weer 3 nieuwe trainee's, misschien kan je eens aan de 17 jaar/uitstekend verdedigen gaan, oftewel echte toppers kopen...

Ik ga ook steeds wat levels omhoog in het kopen van mijn trainee's, begin van het seizoen bijna 2 miljoen aan uitgegeven voor 3 trainee's.....

Maar dan heb je wel wat..Wink
(7e plek in div V....haha)
Reply
Lol.. tsja met mijn 4e stek in div VI zit er nog slechts weinig progressie in...Ik denk dat ik een gedeelte van de poen ook ga gebruiken voor een versterking van de andere linies... Ik zit te twijfelen of ik mijn oudere goed aanvallers gedeeltelijk moet gaan vervangen of mijn goed keeper... Keepers zijn wat prijziger denk ik....
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: