The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tokyo / Metz
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar goed, laat ik hier maar gewoon boven staan en wel aan de rest van het forum denken, en er maar mee op houden.

En nu sterk zijn Ad.

Ad en niet reageren is onmogelijk
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het vlees is zwak, OD, het vlees is zwak. En ik heb natuurlijk ook beperkingen...

Maar kijk mijn laatste opmerking, ik kan het wel Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hij kan het nu wel, omdat hij geen post van mij heeft gevonden Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
omyaca Wrote:Als Tursunov het toernooi wint staat Haggie weer "gewoon" bovenaan. :wink:
"nog steeds" bovenaan. Virtueel aan de leiding telt niet.
Reply
Overdune Wrote:Is een eigen topic mss een idee voor jullie? Het 'Ad vs. CC'-topic kan omgedoopt worden, dat wordt toch niet meer gebruikt.
Ben ik sterk voorstander van. Leuk om de wedstrijdverslagen nog eens terug te lezen, maar de opmerkingen van Buurs vs. Ad Wim vertroebelen deze nogal.
Reply
andre Wrote:
omyaca Wrote:Als Tursunov het toernooi wint staat Haggie weer "gewoon" bovenaan. :wink:
"nog steeds" bovenaan. Virtueel aan de leiding telt niet.

Buurs stond aan het begin vd week 1 puntje voor he :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
andre Wrote:
omyaca Wrote:Als Tursunov het toernooi wint staat Haggie weer "gewoon" bovenaan. :wink:
"nog steeds" bovenaan. Virtueel aan de leiding telt niet.

Buurs stond aan het begin vd week 1 puntje voor he :wink:
OK, had ik even niet gezien.
Reply
laat maar, zie ander topic
Reply
Tursunov - Stepanek 6-3 6-4 \Big Grin/

Nog één overwinning en dan sta ik weer boven Buursmans! \Big Grin/
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
goede keuze =D>

had ik niet verwacht.

Ik achtte Karlovic toch sterker indoor.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja balen van Steppie, wat extra puntjes inlopen/uitlopen zou leuk geweest zijn.

Ondertussen mist PHM z'n eerste 2 bp's, 1-1 nu.
Reply
Kom op Mannarino, je kunt hem hebben!
Reply
PHM wint, moeizaam, met 7-6 7-6. =D>

Daar is de eins-zwei Ad. :razz:
Reply
Jippie! Zelf vier finalisten hebben en dan nog steeds geen weekwinst, kun je nagaan hoe goed jouw team was, sterk hoor =D>

Nu hopen dat PHM nog even wint, dan is het een mooie week geweest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Berdych wint heel dik van Del Potro, die gister na zijn partij al had aangegeven zeer vermoeid te zijn...

Roddick had dus zomaar 28 punten meer kunnen pakken als hij niet gechoked had #-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Of Gasquet natuurlijk Buurs, want die was ook al dichtbij winst tegen JMDP.
Reply
Overdune Wrote:Of Gasquet natuurlijk Buurs, want die was ook al dichtbij winst tegen JMDP.

klopt, maar dan was het iig een echte finale geworden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mathieu verspeelt z'n eerste 2 bp's, 2-2 nu. Hup PHM!
Reply
PHM nu zelf in de problemen, Tursu mist ook een bp. 4-3* nu.
Reply
PHM verliest z'n service op 5-5. :x
Reply
PHM breekt terug, 3-3 in de tb nu. Allez!
Reply
En **4-3 PHM. :razz:
Reply
3 sp's
Reply
Nog 1 over, wel op eigen service nu.
Reply
6-6 #-o
Reply
Fucking hell, PHM van 6-3 naar 6-8 in de tb. ](*,)

Nog geen teken van Chiel btw, dus ik ga nu de lotingen invoeren.
Reply
PHM wint de tweede set in no time met 6-1. :o
Reply
PHM werkt een 0-40 weg bij 1-1.

Edit: even later wel de break, *3-2 Tursu.
Reply
Mathieu en Roddick zijn de chokers van de week Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tursu wint, 7-6 1-6 6-4.
Reply


Forum Jump: