The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
HT-Moker Wrote:
bocaloca Wrote:Mn verdediger is naar goed ervaring gestegen met goed leiderschap, mensen van het forum interesse voor hem?

Ik bied 600-700k.

850/900k mag je em hebben Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Legion Wrote:Ik heb een vraagje over reserves. Momenteel heb ik 2 wonderbaarlijke en 1 bovennatuurlijke spits. Aangezien ik gewoon 3-5-2 wil blijven spelen, vraag ik me af of ik er niet beter 1 kan verkopen?!?!

Eentje verkopen. Hetzelfde verhaal bij mij. Ik heb twee divisie V-waardige spitsen (binnenkort 2x wonderbaarlijk, hoop ik). Mocht er 1 wegvallen door een blessure of schorsing, dan stap ik over op 4-5-1, met een aanvallende CV (daarmee verzwakt mijn aanval, maar versterk ik mijn middenveld). Vaak is het maar voor 1 of misschien twee weken.

Dit jaar heb ik het overigens anders gedaan: ik heb een aanvaller, toekomstig coach gekocht. In noodgevallen mocht hij opdraven, om ervaring op te doen. Promotie zat er toch al niet meer in.
Reply
JAZZ Wrote:die mening deel ik

Ik nu ook.

Overigens.....na a.s. maandag staan er nog 4 buitenlanders (incl.coach) bij Mkks onder contract. Momenteel zijn het er nog 7 (eentje staat op de TL, de andere twee poppen, hopelijk, morgen).

Baverez - belg
Gato - spanjool
Munck - deen
Falkborn (coach) - zweet

Gato (sowieso) en Munck (misschien) worden volgend seizoen van de hand gedaan......
Reply
gittermaster Wrote:Dat hangt ervan af? 17-jarigen?
Als je voor 17-jarigen gaat, zullen ze prijzig zijn aan t begin van t seizoen. Als je ze nu wilt kopen, dan zijn ze volgend seizoen 18 en kan je voor 1,75 miljoen echt behoorlijk wat kopen.
Maar nogmaals, het is afhankelijk van wat je precies wilt. Uitstekend pasen en goed Positiespel, met redelijk vleugel is misschien te doen. Dan heb je wel een topper (als hij 17 is nu)

Ja maar het moeten wel A-wingers zijn zoals ik al zei....ik zat zelf te denken aan een 18-19 jarige met uitmuntend vleugel en redelijk pm ofzo...maar zoals ik al zei ik ben nog niet echt thuis in deze trainingsvorm...
Economists do it with models...
Reply
Héctor Sairitupac (66095496)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Perú
Total Skill Index (TSI): 1 020
Loon: 724 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: SuTi
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

MIjn laatste aankoop denk ik voor volgend seizoen...
Kan in mijn b-wedstrijden spelen het aankomend seizoen...
Eerst nog een weekje conditie meetrainen. Heb er 169 k voor betaald, wel acceptabel denk ik.
Zo kan ik in ieder geval nog wat geld gaan spenderen aan t versterken van mijn team.
The great old Ludwig von...
Reply
bocaloca Wrote:
HT-Moker Wrote:
bocaloca Wrote:Mn verdediger is naar goed ervaring gestegen met goed leiderschap, mensen van het forum interesse voor hem?

Ik bied 600-700k.

850/900k mag je em hebben Big Grin

Staan er zat op voor 700-800k moet je alleen goed zoeken...Wink
Economists do it with models...
Reply
leuke speler gittermaster ik had gister mijn laatste B-trainee gekocht...
Dionísio Cajado (74929397)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.


Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: Brasil
Total Skill Index (TSI): 1 320
Loon: 744 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Al Hoceima
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

gaat de deur uit bij wonderbaarlijk vleugel...eind 19 dus..
Economists do it with models...
Reply
HT-Moker Wrote:
bocaloca Wrote:
HT-Moker Wrote:
bocaloca Wrote:Mn verdediger is naar goed ervaring gestegen met goed leiderschap, mensen van het forum interesse voor hem?

Ik bied 600-700k.

850/900k mag je em hebben Big Grin

Staan er zat op voor 700-800k moet je alleen goed zoeken...Wink

dan ga jij lekker zoeken en kies ik de mensen die geen zin hebben om te zoeken Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Wat ben je in de aanval nodig voor divisie V en VI. Ik wil aankomend seizoen er namelijk wel een keertje uit. Uit divisie VI dan.
(liefst promoveren :wink: )
Reply
ik ga de vi in met twee uitstekend spitsen, hoop dr eind van seizoen wat formidabel of uitmuntend van gemaakt te hebben Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
bocaloca Wrote:dan ga jij lekker zoeken en kies ik de mensen die geen zin hebben om te zoeken Smile

Volgens de regels zou je aan mij de goede hebben....Big Grin (luie marokkaan)
Economists do it with models...
Reply
Dan ben jij een uitzonderlijke marokkaan Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Phoebus Wrote:Wat ben je in de aanval nodig voor divisie V en VI. Ik wil aankomend seizoen er namelijk wel een keertje uit. Uit divisie VI dan.
(liefst promoveren :wink: )

Formidabel.
Economists do it with models...
Reply
Voor mij geldt t zelfde Moker, doortrainen tot eind 19, eventueel begin 20. In ieder geval tot wereldklasse vleugel.
En oko leuk spelertje voor jou, maar 306 k wel iets prijzig.. Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Ik heb momenteel 3 spisten 1 ouwe ervaren gabber van straks 35 met een boel ervaring die troiwuens alleen maar goed is op scoren maar wel mijn topscorer afgelopen seizoen, (Marzullo). Daarnaast loopt een uitmuntende jongere spits rond en een uitstekend van middelbare leeftijd. Dacht dat dat eerst wel voldoende was voor div. VI. Heb mij uitstekend keepr op de TL gegooid in de hoop dat deze nog een beetje poen opbrengt + een van de wingers. Ik hoop op die manier genoeg pegels te hebben om een betere keeper aan te trekken. In de loop van volgend seizoen zullen 1 of 2 van mijn IM's op de TL komen, weet nog niet of het trainees worden of 1 van de beste IM's die ik heb.(Er hebben er 2 een transferwaarde van boven de 2,5 mln). Hiermee wil ik dan mijn verdediging versterken. Promotie zit er volgend seizoen vermoedelijk toch niet in, heb alleen wel een beter middenveld dan de overige teams in mijn competitie.
Reply
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:Ik heb een vraagje over reserves. Momenteel heb ik 2 wonderbaarlijke en 1 bovennatuurlijke spits. Aangezien ik gewoon 3-5-2 wil blijven spelen, vraag ik me af of ik er niet beter 1 kan verkopen?!?!

Eentje verkopen. Hetzelfde verhaal bij mij. Ik heb twee divisie V-waardige spitsen (binnenkort 2x wonderbaarlijk, hoop ik). Mocht er 1 wegvallen door een blessure of schorsing, dan stap ik over op 4-5-1, met een aanvallende CV (daarmee verzwakt mijn aanval, maar versterk ik mijn middenveld). Vaak is het maar voor 1 of misschien twee weken.

Dit jaar heb ik het overigens anders gedaan: ik heb een aanvaller, toekomstig coach gekocht. In noodgevallen mocht hij opdraven, om ervaring op te doen. Promotie zat er toch al niet meer in.

Zit ook wel wat in of niet Jazz? Zal het heel zwaar krijgen in de 4e dus misschien is af en toe een 4-5-1 opstelling helemaal niet zo slecht.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Phoebus Wrote:Wat ben je in de aanval nodig voor divisie V en VI. Ik wil aankomend seizoen er namelijk wel een keertje uit. Uit divisie VI dan.
(liefst promoveren :wink: )

Als je in de 5e kampioen wil worden lijkt wonderbaarlijk me toch wel een pre. Of een echt ervaren speler zoals Fred heeft (Akesson). 6e moet je het met uitmuntend ook wel kunnen. De divisies worden wel steeds sterker natuurlijk
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Uitmuntend mmh... nou ja, die VI zou toch niet in één seizoen kunnen. Ik ga de oorlog in met 2x formidabel en natuurlijk een iedere week weer sterkere vleugelaanval.

Brengt me bij de wingertrainees. Moker, als je geld teveel hebt voor trainees, koop er dan eentje die al doorgetraind is op PM (formidabel, uitmuntend ofzo) en die minimaal redelijk vleugelspel heeft. Kost wat, maar brengt uiteindelijk nog veel meer op als zeer allround vleugelspeler.
Reply
Legion Wrote:
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:Ik heb een vraagje over reserves. Momenteel heb ik 2 wonderbaarlijke en 1 bovennatuurlijke spits. Aangezien ik gewoon 3-5-2 wil blijven spelen, vraag ik me af of ik er niet beter 1 kan verkopen?!?!

Eentje verkopen. Hetzelfde verhaal bij mij. Ik heb twee divisie V-waardige spitsen (binnenkort 2x wonderbaarlijk, hoop ik). Mocht er 1 wegvallen door een blessure of schorsing, dan stap ik over op 4-5-1, met een aanvallende CV (daarmee verzwakt mijn aanval, maar versterk ik mijn middenveld). Vaak is het maar voor 1 of misschien twee weken.

Dit jaar heb ik het overigens anders gedaan: ik heb een aanvaller, toekomstig coach gekocht. In noodgevallen mocht hij opdraven, om ervaring op te doen. Promotie zat er toch al niet meer in.

Zit ook wel wat in of niet Jazz? Zal het heel zwaar krijgen in de 4e dus misschien is af en toe een 4-5-1 opstelling helemaal niet zo slecht.

Om bijv. 4-5-1/counter te spelen, heb ik (overigens voor teveel geld) deze speler aangeschaft, om als aanvallende cv te spelen:

Armando Meys (49906362)
19 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 8 230
Loon: 1 120 €/week
Eigenaar: Mkks F.C.

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: matig

Zeker in de moeilijkere uitwedstrijden ga ik dit jaar met 4-5-1 spelen, vorige jaren in divisie IV is mij dat goed bevallen.
Reply
Ik heb nu 1 wonderbaarlijk met nog niet al te veel ervaring. Ik heb nog een goed scoren met goed ervaring. (toekomstig coach). Heb straks wat meer geld en dan koop ik mijn 2e wonderbaarlijke spits.
Ik had er 2 met formidabel scoren maar dat schoot niet echt op. Dam moet ik in ieder geval weer wat verder kunnen komen.
Reply
Met trots presenteert de Konincklijke de volgende nieuwe speler ide overigens de enigste versterking voor komend seizoen zal zijn.


Nikola Berringer (26520298)
22 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 15 590
Loon: 4 368 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Konincklijke Lelystadse FC
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit


Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos


2.346.000
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Nu ben ik rijk!!

Quote:01-09-2005 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 5.0 €
zucht :roll:

Voor de rest heb ik ook nog een rvaagje:
Kun je iets posten op het advertentieforum van een ander land? Icon_question
Reply
1e competitiewedstrijd (irl) dik verloren. Half bezopen al, maar who cares. Want:

Quote:Kapitaal: 4 128 869 € (7 785 144) €

Tijd om inkopen te doen!!
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Ik hoop morgen te kunnen shoppen voor een formidabel keeper als mn goed xp/ goed leider verkocht wordt :oops:

Edit: Van het geld dat ik al op mijn bankrekening had staan heb ik de aannemer opdracht gegeven om mijn stadion met 9000 plaatsen uit te breiden Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Zojuist mijn stadion uitgebreid met 5000 plaatsen naar een capaciteit van 30k
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
DVVA presenteert met trots Onze Nieuwe Aanwinst [© j. mulder]

Tjardo Achterberg (41982761)
22 years, inadequate form, healthy
I speak Nederlands!

A sympathetic guy who is balanced and upright.
Has poor experience and passable leadership abilities.

Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 10 590
Wage: 2 340 €/week
Owner: Black Heart
Warnings: 0
Injuries: Healthy


Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: brilliant Passing: inadequate
Winger: weak Defending: poor
Scoring: inadequate Set Pieces: wretched

Ik ben niet zo goed bekend meer in het transferfront. Ist een goede aankoop? Onze Nieuwe Aanwinst kostte slechts 2 miljoen euro. :8:
DVVA (361055) - VI.131
Reply
nieuwe optie onder het kopje stadion:

>Foto van het stadion

[Image: sonarstadium.jpg]

best leuk gedaan... :lol:
Reply
Mijn stadion ligt midden in het bos...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:Mijn stadion ligt midden in het bos...

kan je zelf aanpassen natuurlijk...
Reply
haha, wat ziet dat er belachelijk oud uit.
lijkt een beetje op Sim City, wat ik heeeel vroeger op m'n commodore 64 speelde
DVVA (361055) - VI.131
Reply


Forum Jump: