The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Het grote AH voetbalplaatjes topic!
Gisteren had ik Platje 248x, maar na een goede wasbeurt waren ze allemaal weer weg!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Treesong Wrote:Ik schrok omdat ik die Tietske een zot wijf vind... beetje eng ook Confused

ik zag laatst voor het eerst een interview met haar. toen vond ik dat ook. ze speelt gewoon zichzelf in gooische vrouwen. maar haar mimiek vond ik bijna hetzelfde als de vriendin van flixie, die door hem binnenkort ook gaat opensplijten.
Reply
Mukkus Wrote:Gisteren had ik Platje 248x, maar na een goede wasbeurt waren ze allemaal weer weg!

Ik las dat die ene middenvelder van AZ heel weinig gedrukt is....kom, hoe heet-ie ook alweer?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:Gisteren had ik Platje 248x, maar na een goede wasbeurt waren ze allemaal weer weg!

Ik las dat die ene middenvelder van AZ heel weinig gedrukt is....kom, hoe heet-ie ook alweer?

De Zeeuw? Kan kloppen, heb ik als enige van heel dat team nog niet.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
overigens is en blijft dit een ongelooflijk nepboek. veel te weinig plaatjes en ik wil alleen de hoofden van de spelers!
Reply
Bumme Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:

De Zeeuw? Kan kloppen, heb ik als enige van heel dat team nog niet.

Kijk, die he'k bij voorbeeld driedubbel.
Reply
Ik heb em ook dubbel
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Van Gaal heppik dan weer niet, bijv.
Reply
zullenw e ruilen flixie Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Van Gaal voor De Zeeuw? :wink:
Reply
Flixieluv Wrote:Van Gaal voor De Zeeuw? :wink:

nou ga je godver ook nog die witbroek zitten bevoordelen. het moet niet gekker worden!
Reply
Ach waf plaatjes die ik meer dan 1 keer dubbel heb wil ik ook wel voor jou kleintjes afstaan hoor Smile

De eerste dubbelen gaan al naar Marc P.
Reply
waf Wrote:

nou ga je godver ook nog die witbroek zitten bevoordelen. het moet niet gekker worden!

8-[ Ik zette 'r een :wink: bij Waf, ik zou niet durven! :razz:

Wie van je zoontjes was trouwens ook al weer Ajaxfan: Shinji of Dirk?
Reply
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:

dat was na 1 nachtje buiten slapen al weer over hoor.

maar je weet nooit, toen mechelen degradeerde was jij ook opeens voor ajakkes. de meeste mensen gaan enkelt op succes af he, om er een beetje bij te horen. :razz:
Reply
waf Wrote:ze speelt gewoon zichzelf in gooische vrouwen.

Dus jij kijkt Gooische vrouwen [gay] [gay] [gay] [gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:

jazekerwel, vnl vanwege annette malherbe indertijd. briljante actrice!
Reply
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:

maar je weet nooit, toen mechelen degradeerde was jij ook opeens voor ajakkes. de meeste mensen gaan enkelt op succes af he, om er een beetje bij te horen. :razz:

:| Krijgen we dit lulverhaal weer, ging pas naar KV toen de gouden jaren al weer lang voorbij waren, en ben ook meermaals (toen ik n.b. al weer in NL woonde) naar wedstrijden van KV in 3e klasse gegaan (=hoofdklasse amateurs). Toen ik m'n eerste seizoenskaart Ajax kocht was Ajax verder net 6e geworden.

Idea Nu weet ik het trouwens weer: Shinji is voor Ajax! Dirk is verder naw nog te klein om het allemaal te snappen :wink:
Reply
waf Wrote:
Treesong Wrote:

Dus nu kijk je niet meer? OSmile

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:

:| Krijgen we dit lulverhaal weer, ging pas naar KV toen de gouden jaren al weer lang voorbij waren, en ben ook meermaals (toen ik n.b. al weer in NL woonde) naar wedstrijden van KV in 3e klasse gegaan (=hoofdklasse amateurs). Toen ik m'n eerste seizoenskaart Ajax kocht was Ajax verder net 6e geworden.

Idea Nu weet ik het trouwens weer: Shinji is voor Ajax! Dirk is verder naw nog te klein om het allemaal te snappen :wink:

moet ik anders 13 smileys plaatsen? hoewel je natuurlijk wel een meeloper/gloryhunter blijft als je voor ajakkes bent terwijl je in belgie woont, maar dat is niet zo bijzonder, dat geldt voor het merendeel in de aarsrena.
Reply
waf Wrote:
Treesong Wrote:

Zit er nog wel eens functionele masturbatie in? :8:
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:

Zit er nog wel eens functionele masturbatie in? :8:

van malherbe? 8-[ als dat zo is zet ik hem meteen uit.

dit weekend is trouwens weer een reeks vuurzee begonnen. weer een lekkere nederlandse serie met goeie acteurs. :razz:
Reply
waf Wrote:weer een goeie nederlandse serie met lekkere actrices. :razz:

:-"

Song of the decade:

Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:weer een goeie nederlandse serie met lekkere actrices. :razz:

:-"

shit, je hebt me door. :razz:
Reply
Boekie kan ik niet meer tillen, jeroen zit er in :dodgy:
Reply
Bocaloca Wrote:Boekie kan ik niet meer tillen, jeroen zit er in :dodgy:

Gisteravond zag hij er toch ineens een stuk 'lichtvoetiger' uit....
Reply
Quote:Gratis worst voor Lex Immers fans

Aanstaande vrijdag 6 februari zal in Galerie Haags aan de Koningin Emmakade 148 in Den Haag het eerste voetbalplaatje van Lex Immers worden uitgereikt door ADO-legende Lex Schoenmaker. Voor alle fans en andere aanwezigen krijgen van de Haagse cateraar Henk Patat een gratis broodje worst.

In een eerste reactie zei ADO Den Haag-speler Lex Immers zich geëerd te voelen met de komst van zijn eigen voetbalplaatje. In de serie door Albert Heijn uitgegeven voetbalplaatjes bleek de populaire middenvelder te ontbreken. Reden voor kunstenaarsechtpaar Marcello&Els (van Galerie HAAGS) en kunstvakhandelaar Patrick Toet (Artifac), beide al jaren trouw fan van ADO Den Haag, om dan maar een eigen plaatje te maken en dit gratis weg te geven aan alle ADO-supporters die Immers ook in het boek misten.

Inmiddels is de vraag naar het voetbalplaatje, dat voor verschijnen reeds de status van collectors item heeft bereikt, enorm. “De telefoon staat roodgloeiend”, aldus galeriehouder en initiatiefnemer Marcello. “We verwachten vrijdag bij de presentatie dan ook een forse drukte. We vinden het vooral leuk voor Lex Immers, hij verdient het gewoon om eens extra in beeld te komen.”
Het eerste exemplaar wordt aanstaande vrijdag 6 februari om 17.00 uur uitgereikt door oud-voetballer, trainer en clublegende Lex Schoenmaker.
Iedereen is daarbij welkom. Als onverwacht extraatje biedt de Haagse cateraar Henk ‘Patat’ van der Wulp alle aanwezigen een broodje warme worst aan.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:Henk ‘Patat’ van der Wulp
[/quote]

Leuke naam, wat een vetklep zal dat zijn! Undecided
Reply
Flixieluv Wrote:
Davydoff Wrote:Henk ‘Patat’ van der Wulp

Leuke naam, wat een vetklep zal dat zijn! Undecided

das een goeie! die stond met zijn kraam op het huwelijk van boot! =P~
Reply
Toen was ik al weg naar huis, niet gezien
Reply
tuurlijk, mij eerste pakje openen en een Feyenoord logo uit de hoge hoed toveren. Ben er nu al klaar mee.
5 pakjes en alleen Oleguer, maar wel logo feyenoord, bronckhorst, Tomasson, halve elftal Feyenoord en de ontslagen Stevens en het halve elftal van de graafschap. Volgen mij was deze doos plaatjes bedoeld voor de ah op de Lijnbaan
The great old Ludwig von...
Reply

Forum Jump: