The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Az - AFC Ajax
Genomico Wrote:
Bumme Wrote:Objectief ben ik bij verlies vanaf maandagmiddag pas weer.

Het is gewoon Kut ! AZ heeft nu al 6 verliespunten minder dan de aanstaande kampioen.

2 bedoel je?! Want Ajax kampioen? WHOEHAHAHA!!

Haha, een serieuze reactie... :Big Grin
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
wel gewoon 2 goals dus van shota !! =D> :Big Grin
Bangkok resident.
Reply
Wat een juweeltjes die goals van Perez.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
:letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: geen goal :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Wat lult die Gullit nou? Kan hij niet gewoon toegeven dat die bal niet over de lijn was?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
lachertje die 1e goal natuurlijk! maar goed verder leek t wel terecht
Reply
complot! eerst die schorsing en nu die goal!
Reply
Wat belachelijk trouwens dat iedereen de scheidsrechter aan kan vallen in de tunnel in de rust.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Wat belachelijk trouwens dat iedereen de scheidsrechter aan kan vallen in de tunnel in de rust.

hij had blind rood moeten geven Idea
Reply
Vrije trap was al onterecht daarvoor (duel met Emanuelson en Barry) Dat is de schuld van Luinge. Dus indirect is de goal ook toe te schrijven aan zijn scheidsrechterlijke dwaling. Maar goed AZ had anders toch gewonnen.
Reply
Duidelijk geen goal en een belachelijke vrije trap waaruit de eerste valt. Overwinning lijkt me echter wel verdiend voor AZ.

Gewelidg trouwens dat Ajax publiek hoe ze van Gaal en vooral Arveladze toezongen =D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ja, in tegenstelling tot dat Utrecht publiek. Een beetje je hun eigen ouwe smaakmaker uitfluiten. :roll: :roll:
Reply
Gelukkig valt de schade nog mee. Door het verlies van PSV staan we slechts een punt achter op de enige andere kampioenskandidaat.
Wel leuk voor hun aanhang dat ploegen als RKC, AZ en Feyenoord zo'n fijne start hebben.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
hm, een paar mensen (ajacieden) proberen zich toch nog te verbergen achter het, in hun ogen, dwalen van luinge. Het 1e doelpunt leek me, bij de 3e herhaling, duidelijk achter de lijn. Ik begon weer te twijfelen na de computeranimatie van Talpa, die geen uitsluitsel bood. De vrije trap uit sneijder was absoluut houdbaar, maar timmer had geen vertrouwen in z'n muur en dook die kant op. Was hij blijven staan dan had hij em er makkelijk uit kunnen tikken.

Maar erger voor ajax is/was dat de complete voorhoede in de samenvatting niet in beeld is geweest (een enkele onschuldige actie van babel daargelaten). Daar zit het probleem!

Dat blind in de rust ruzie zoekt met luinge is rood waard, het onnozele gebral van Van Lem is donkerrood. Hoe triest kan je worden als je tegen de 50 loopt.
Reply
Quatro Wrote:hm, een paar mensen (ajacieden) proberen zich toch nog te verbergen achter het, in hun ogen, dwalen van luinge. Het 1e doelpunt leek me, bij de 3e herhaling, duidelijk achter de lijn. Ik begon weer te twijfelen na de computeranimatie van Talpa, die geen uitsluitsel bood. De vrije trap uit sneijder was absoluut houdbaar, maar timmer had geen vertrouwen in z'n muur en dook die kant op. Was hij blijven staan dan had hij em er makkelijk uit kunnen tikken.

Maar erger voor ajax is/was dat de complete voorhoede in de samenvatting niet in beeld is geweest (een enkele onschuldige actie van babel daargelaten). Daar zit het probleem!

Dat blind in de rust ruzie zoekt met luinge is rood waard, het onnozele gebral van Van Lem is donkerrood. Hoe triest kan je worden als je tegen de 50 loopt.

Die bood wel uitsluitsel, hij was namelijk niet geheel over de lijn, dus geen doelpunt. Als de bal in zijn geheel over de lijn was geweest dan bood dit dus wel uitsluitsel?

Het was gewoon triest om te zien dat een man als Luinge, die al zoveel wedstrijden gefloten heeft, zulke slechte beslissingen neemt.
Reply
Matador! Wrote:
Quatro Wrote:hm, een paar mensen (ajacieden) proberen zich toch nog te verbergen achter het, in hun ogen, dwalen van luinge. Het 1e doelpunt leek me, bij de 3e herhaling, duidelijk achter de lijn. Ik begon weer te twijfelen na de computeranimatie van Talpa, die geen uitsluitsel bood. De vrije trap uit sneijder was absoluut houdbaar, maar timmer had geen vertrouwen in z'n muur en dook die kant op. Was hij blijven staan dan had hij em er makkelijk uit kunnen tikken.

Die bood wel uitsluitsel, hij was namelijk niet geheel over de lijn, dus geen doelpunt. Als de bal in zijn geheel over de lijn was geweest dan bood dit dus wel uitsluitsel?

Het was gewoon triest om te zien dat een man als Luinge, die al zoveel wedstrijden gefloten heeft, zulke slechte beslissingen neemt.

ik heb niet zovel vertrouwen in dit soort computerbeelden. Jij, als ajax aanhanger, moet je veel meer zorgen maken dat een beperkte voetballer als sneijder de gevaarlijkste aanvaller is. Als die 3 voorin zich niet wat ontwikkelen of, in het geval van rosales, in vorm komen dan krijg je nog een behoorlijk teleurstellend seizoen.
Reply
Quatro Wrote:ik heb niet zovel vertrouwen in dit soort computerbeelden.

beaam, vooral niet als die beelden gemaakt worden door de zender van john de mol en zijn ajakkesvriendjes. :razz:

dubieuze goal, kun je niets zinnigs over zeggen. luinge had beter gewoon een pingel kunnen geven toen arveladze vlak daarvoor onderuit werd gehaald. maar ja, hoe vaak heb ik nu al niet gezegd dat luinge de slechtste scheids is die er op de nederlandse velden rondloopt (hoewel hij nu afging op zijn grens, maar dat zal wel net zo'n zelfingenomen sujet zijn).

de op een na slechtste scheids is bossen en de plek daarboven is vandaag ingenomen door de heer van dongen. wat een drama.
Reply
Daar ben ik het helemaal mee eens, alleen daar ging mijn reply niet over. Het enige wat ik aangeef is dat je een tegenstrijdig verhaal afsteekt.
Reply
dan nog...de computeranimatie bood wel uitsluitsel. dat jij die niet gelooft is iets anders.

en bij ajax gebeurt het wel vaker dat een middenvelder de gevaarlijkste man/topscorer is dus daar maak ik me niet echt zorgen over.
Reply
Mac Wrote:dan nog...de computeranimatie bood wel uitsluitsel. dat jij die niet gelooft is iets anders.

en bij ajax gebeurt het wel vaker dat een middenvelder de gevaarlijkste man/topscorer is dus daar maak ik me niet echt zorgen over.

je refereert hier aan bergkamp en litmanen...je wil toch niet beweren dat sneijder in dit rijtje thuishoort?
Reply
Nou waren het mooie goals van Perez, maar vooral die 2e, die wordt afgevuurd van onderhand de middenlijn (okay beetje overdreven).
OPA Vonk heeft iig alle tijd om dat schot zien aan te komen en nog pakt hij 'm niet.
Wanneer komt Lobont er weer eens in of liever nog Stekelenburg of onder 20?
Dan dat geweldige bestuur +scouting, trainers en nog wat van die nitwitten. Oprotten met die zooi als ze zeggen dat Arveladze niet goed genoeg is. Ajax is heel ziek en al die gezwellen moeten weg gesneden worden. Wie Ajax weer op de rails moet krijgen? Geen idee, maar misschien dat de verlosser nog wat ideeën heeft, want als het zo door gaat, dan gaat het heel lang duren wil Ajax nog eens een succesje behalen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Quatro Wrote:
Mac Wrote:dan nog...de computeranimatie bood wel uitsluitsel. dat jij die niet gelooft is iets anders.

je refereert hier aan bergkamp en litmanen...je wil toch niet beweren dat sneijder in dit rijtje thuishoort?

volgens mij was vd vaart ook topscorer paar jaar geleden bijvoorbeeld...

en idd ik had ook idee dat vonk er best bij kon bij een aantal. maar is moeilijk te beoordelen denk ik vanaf hier.
Reply
Mac Wrote:
Quatro Wrote:

en idd ik had ook idee dat vonk er best bij kon bij een aantal. maar is moeilijk te beoordelen denk ik vanaf hier.

van de vaart heeft mi meer teleurgesteld dan dat hij, voortreffelijk, gepresteerd heeft de 1e twee seizoenen. Op het moment dat er dingen van hem verwacht werden liet hij verstek gaan.
Reply
Quatro Wrote:
Mac Wrote:
Quatro Wrote:

van de vaart heeft mi meer teleurgesteld dan dat hij, voortreffelijk, gepresteerd heeft de 1e twee seizoenen. Op het moment dat er dingen van hem verwacht werden liet hij verstek gaan.

dat lag aan sylvie de hoer, die zorgde er voor dat hij geen fut meer had, en gaf hem elke avond friet te eten van de patatboer want koken kan ze niet.... :razz:
Reply
Ricochan Wrote:dat lag aan sylvie de hoer, die zorgde er voor dat hij geen fut meer had, en gaf hem elke avond friet te eten van de patatboer want koken kan ze niet.... :razz:

Ze weet vast ook wel hoe een manjetron werkt... 3 gaatjes in een bakkie van Lonnie prikken, prrrrt, ping! en smullen maar!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
[Image: AZ-Ajax.jpg]
Reply
1: zie jij ruimte tussen de bal en die 2e paal?
2: die foto is dus niet in 1 lijn met de doellijn genomen anders kun je geen 2 palen zien. dus op basis hiervan kun je niet eens een goed oordeel vellen
Reply
als je met ruimtelijk inzicht gaat werken en je het beeld 'draait', betekent het dat die bal nog een klein stukje naar achteren moet. die bal is gewoon de doellijn gepasseerd. het is mij op basis van deze foto duidelijk dat die bal in dusverre over de lijn is, dat het een terecht doelpunt is.

verder moet je niet komen met drogredenen zoals jij stelt. gewoon je ruimtelijk inzicht gebruiken. dan kom je tot de conclusie dat de bal in zijn geheel de doellijn is gepasseerd.
Reply
Michelos Wrote:als je met ruimtelijk inzicht gaat werken en je het beeld 'draait', betekent het dat die bal nog een klein stukje naar achteren moet. die bal is gewoon de doellijn gepasseerd. het is mij op basis van deze foto duidelijk dat die bal in dusverre over de lijn is, dat het een terecht doelpunt is.

verder moet je niet komen met drogredenen zoals jij stelt. gewoon je ruimtelijk inzicht gebruiken. dan kom je tot de conclusie dat de bal in zijn geheel de doellijn is gepasseerd.

mac, hier kun je helemaal niets tegenin brengen. ik denk dat de kans iets kleiner is dat deze foto getruct is dan die computeranimatie van je ajakkesvriendjes van talpa.

sektioui maakt die goal. weg met die punten voor arveladze! :wink:

edit: helemaal duidelijk is het toch niet. als je het beeld draait komt de bal ook dichter naar de 1ste paal toe. maar hij moet dan wel voor 99% de lijn gepasseerd zijn. die ene procent is nog maar een doekje voor het bloeden voor al die keren dat ajakkes bevoordeeld is. :razz:
Reply
er zit al amper ruimte tussen bal en paal, dus wanneer de foto vanaf de doellijn was genomen zou dat kleine stukje paal tegen de bal aan weg moeten vallen. idd even ruimtelijk inzicht gebruiken, dit was een goal en dat talpa apparaat werkt dus niet goed genoeg.

maar waarom wordt hier zo druk om gedaan? zonder dit doelpunt was het nogsteeds 3-2 geweest (jaja dan was het misschien een andere wedstrijd geweest, maargoed).
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply

Forum Jump: