The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
2-1 thuiswinst met PIC, dat is een lekker begin Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
4-0 thuis winst, eveneens met PIC. Heerlijk! Hopelijk brengt diezelfde sfeer ons ook in de derde bekerronde...
Reply
8-0 met pic, woensdag weer lekker piccen Notworthy
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Eerste punt in IV is behaald.
1-1 met PIC.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
88e minuut de 3-2 om de oren Sad
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Eerste wedstrijd met 3-0 gewonnen van een mede-promovendus, goede zaken gedaan dus!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
pic en 4-1 gewonnen van mijn angstgegner, geen verkeerd begin
The great old Ludwig von...
Reply
10-0 gewonnen. Kon slechter :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Quote:04-02-2009
Je ontvangt voor deze speler: 53 920 €. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.

Voor een team uit de degradatiezone uit de VIIe zijn dit toch lekkere bedragen Smile
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
hahah 4-1 winst, sta nu bovenaan terwijl ik wil degraderen LOL
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
uiteraard op elke linie, behalve linkerverdediging even sterk of sterker, sommige zelfs 2 niveaus en weer een mooie 2-2
The great old Ludwig von...
Reply
Vanavond een keurige 2-0 overwinning met 10* voor mijn keeper Ytsma en 10,5* (met weatherevent) voor aanvaller van Cosburgh.
Totaal 72,5, blijft jammer dat mijn middenvelders niet in vorm zijn.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Godverdetyfus, van 2-1 naar 2-3 in het laatste kwartier Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
4-0 winst en inmiddels 1164 minuten zonder tegentreffer. Wat nou Stuy? :wink:
Reply
3-0 gewonnen tegen de nummer 3 van vorig seiozen. Sta nu op gelijke hoogte met de nummers 1 en 2. Volgende 2 weken kan ik gaan PICcen tegen 2 botteams. Gaat echt heel lekker.
Reply
gittermaster Wrote:uiteraard op elke linie, behalve linkerverdediging even sterk of sterker, sommige zelfs 2 niveaus en weer een mooie 2-2

Maar dus wel 2 goals over die linkerverdediging van je....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
EB Sports Wrote:3-0 gewonnen tegen de nummer 3 van vorig seiozen. Sta nu op gelijke hoogte met de nummers 1 en 2. Volgende 2 weken kan ik gaan PICcen tegen 2 botteams. Gaat echt heel lekker.
Je staat dus gewoon 3e :lol:

En twee botteams in de VI :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mukkus Wrote:
gittermaster Wrote:uiteraard op elke linie, behalve linkerverdediging even sterk of sterker, sommige zelfs 2 niveaus en weer een mooie 2-2

Maar dus wel 2 goals over die linkerverdediging van je....
yep inderdaad, maar had er ook best wat meer mogen maken over hun linker rechter of centrale verdediging Smile Overigens zelf risico genomen door een halve selectie neer te zetten ivm beker + PIC, maar toch had ik dit gewoon moeten winnen
The great old Ludwig von...
Reply
In mijn tweede duel in de IV stond ik met rust 3-0 voor. Mijn tegenstander voerde een wissel uit en veranderde van tactiek naar aanvallend. Wat gebeurde er......eindstand 3-3. Gezien de ratings een terechte uitslag. Moet dat wisselbeleid maar eens gaan uitzoeken. Wist overigens niet eens dat het al kon tijdens een competitie wedstrijd.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Sinds dit seizoen kan dat inderdaad, Anti. Kijk maar eens bij het plaatsen van je wedstrijdorders wat er allemaal mogelijk is.

Zelf met 4-0 onderuit gegaan door drie goals in de laatste tien minuten. Na de 4-0 winst van een week geleden zijn we dus weer terug bij af.
Reply
Hier onverwacht met PIC 4-0 gewonnen. Volgende week een BOT-team en dus weer PIC. Daarna maar eens normaal spelen. Overigens wel een 30-jarige met een +2 blessure...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Krijgen de wisselspelers net zoveel training als de degenen die een hele wedstrijd hebben gespeeld?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
nee, naar rato van minuten
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:nee, naar rato van minuten

De van te voren ingestelde wissels bedoel je toch? Bij blessures volgens mij allebei toch gewoon 100% ? Of is dat ook weer veranderd?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
volgens mij bedoelde hij de ingestelde wissels (speciale orders) die krijgen naar rato van speelminuten iig training).
The great old Ludwig von...
Reply
Ook bij blessures krijg je de aantal gespeelde minuten training.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
12-02-2009
Geld voor een verkochte speler die vroeger bij je ploeg speelde: 48 640 €.

^^
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
gittermaster Wrote:volgens mij bedoelde hij de ingestelde wissels (speciale orders) die krijgen naar rato van speelminuten iig training).

Ik bedoelde inderdaad bij de wisselspelers van de speciale orders...maar volgens anti maakt het niet uit
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
volgens mij antwoord hij op een anders geinterpreteerde vraag. Als jouw vraag is:" hoeveel training krijgen spelers die bijvoorbeeld maar 30 minuten invallen, omdat ik dat zo heb ingestled?" dan is t antwoord (in het geval van 30 minuten) 33% training Smile
The great old Ludwig von...
Reply
ehh...ja!

Ik heb in ieder geval antwoord op mijn vraag :Big Grin
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply


Forum Jump: