12-03-2009, 01:05 AM
Ik denk dat hij gewoon voor Stekelenburg kiest...
The great old Ludwig von...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Poll: Marco kiest morgen en waarschijnlijk dus definitief voor... You do not have permission to vote in this poll. |
|||
Stekelenburg | 4 | 20.00% | |
Vermeer | 10 | 50.00% | |
Morgen nog Vermeer, maar later weer Stekelenburg | 6 | 30.00% | |
Total | 20 vote(s) | 100% |
* You voted for this item. | [Show Results] |
van Basten kiest morgen voor.....
|
12-03-2009, 01:05 AM
Ik denk dat hij gewoon voor Stekelenburg kiest...
12-03-2009, 01:07 AM
Optie 3, tegen Graafschap staat Stekel dan weer op het hok.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
12-03-2009, 01:15 AM
Ik sluit me aan bij Bumme. Stekelenburg krijgt het weekend weer de voorkeur. Van Basten zit natuurlijk ook een beetje in een spagaat. Stekelenburg is de club de afgelopen seizoenen trouw gebleven, maar moet deze zomer eigenlijk de stap naar het buitenland maken om zich verder te ontwikkelen. Bovendien klopt Vermeer gewoon hard op de deur en als Ajax hem volgend seizoen niet definitief laat staan, wandelt ook hij de Arena uit. Dan zit je met een dubbel probleem.
12-03-2009, 07:18 AM
Van Basten houdt vast aan Vermeer. Ook na vandaag.
Oh, my god, we bought Kenny!
12-03-2009, 08:45 AM
En wie gaat er dan keepen bij Oranje? Vermeer?
![]()
12-03-2009, 10:54 AM
Overdune Wrote:En wie gaat er dan keepen bij Oranje? Vermeer? Nee Timmer, daar word je vrolijk van. Vermeer blijft lekker staan, het ken neth.
What, me worry?
12-03-2009, 11:04 AM
Overdune Wrote:En wie gaat er dan keepen bij Oranje? Vermeer? Zwinkels!
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
12-03-2009, 11:23 AM
Verhoeven !
Ik gok dat Maarten onder de lat staat vanavond en rest van het seizoen, in de zomer weggaat en dan Vermeer 1e keeper..... Maar goed, je weet het nooit...
12-03-2009, 01:34 PM
Overdune Wrote:En wie gaat er dan keepen bij Oranje? Vermeer? Het Nederlands elftal begint dan bijna op het Nederlands Davis Cup-team te lijken....
Oh, my god, we bought Kenny!
12-03-2009, 03:59 PM
Vermeer it is!
Quote:'Van Basten kiest tegen Marseille voor Vermeer'
We can't, can not get, we can not get enough!!
12-03-2009, 04:01 PM
inderdaad...
'Van Basten laat keuze vallen op Vermeer' Kenneth Vermeer verdedigt tegen Olympique Marseille het doel van Ajax. Dat weet het Algemeen Dagblad te onthullen. De keuze voor Vermeer gaat ten koste van Maarten Stekelenburg, normaliter de eerste doelman van de Amsterdammers. Trainer Marco van Basten heeft beide doelmannen donderdagmiddag tekst en uitleg gegeven. Vermeer liet de afgelopen weken een uitstekende indruk achter tijdens de afwezigheid van Stekelenburg. Laatstgenoemde stond wegens ziekte buitenspel. Het is nog niet duidelijk of hiermee Van Basten Vermeer ook voor de rest van het seizoen het vertrouwen geeft. De 23-jarige doelman mag in elk geval tegen Olympique Marseille zijn waarde voor Ajax bewijzen. Gezien het feit dat hij er met beide spelers over wilde spreken ga ik er wel vanuit dat het een definitieve keuze is
12-03-2009, 04:12 PM
Tsja Vermeer.. blijf m toch gewoon te klein vinden om de top te gaan halen. Wel benieuwd wie nu in het NL-elftal gaat keepen.
12-03-2009, 04:28 PM
Ach, gelukkig voor Maarten is t einde van t seizoen niet Ver meer...
12-03-2009, 04:37 PM
vd Sar keept WK gewoon. Tot die tijd gewoon Vremeer of Vorm. Zolang die Timmer het maar niet is.
12-03-2009, 05:23 PM
Mukkus Wrote:Vergeet Boschker niet. Timmer of Boscker is lood om oud ijzer
12-03-2009, 05:29 PM
Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:Vergeet Boschker niet. wie is dan oud ijzer?
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
12-03-2009, 10:25 PM
Ai, niet echt heel sterk gekeept van Vermeer bij die 1-0, al was die stuit wel lelijk
![]() 2-0 kon hij weinig meer aan doen. Suarez had in het begin al 0-1 moeten maken trouwens. 2-1 terechte pingel, maar die 2e gele kaart van vd Wiel was wel heel dom ![]()
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
13-03-2009, 06:26 AM
Ja, maar hij lag al op de grond toen de bal nog niet bij hem was. Wat een drama weer zeg. Niet dat het me zoveel kan schelen, maar wie moet er in godsnaam keepen bij Oranje? Het zou natuurlijk een farce zijn als Stekelenburg gewoon eerste keeper blijft.
13-03-2009, 08:25 AM
Overdune Wrote:Het zou natuurlijk een farce zijn als Stekelenburg gewoon eerste keeper blijft.Van Basten de bondscoach vond Stekelenburg de beste voor Oranje, maar de Ajax coach van Basten vindt nu Vermeer de beste voor Ajax. Grappig wel.....
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
14-03-2009, 10:47 AM
Stanley 2 moet natuurlijk nu ook in oranje!
Alleen te hopen dat Ajax die Stekel nog aan de straatstenen kwijt kan.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
14-03-2009, 11:33 AM
Stekel kan toch gewoon bij Feyenoord gaan keepen? :8:
14-03-2009, 11:34 AM
de nieuwe Wrote:Overdune Wrote:Het zou natuurlijk een farce zijn als Stekelenburg gewoon eerste keeper blijft.Van Basten de bondscoach vond Stekelenburg de beste voor Oranje, maar de Ajax coach van Basten vindt nu Vermeer de beste voor Ajax. Grappig wel..... Vermeer heeft zich gewoon sterk ontwikkeld dit seizoen terwijl Stekelenburg juist steken liet vallen wat m eerder veel minder overkwam. Zo vreemd is dat dus niet.
14-03-2009, 12:25 PM
Van Marrewijk blijft Stekel als eerste keeper zien.
Nou dan moet hij dat vooral blijven zien.
What, me worry?
14-03-2009, 05:14 PM
Bestuur van Ajax is niet erg blij met deze oplossing. Beter was het geweest om Stekel te laten keepen en Vermeer te zeggen dat hij volgend seizoen eerste keuze is. Vermeer was dan zeker gebleven en voor Stekel ontvang je dan nog een leuk bedrag. Nu zal dat lastiger worden.
Ik vind het verschil tussen beiden ook te klein om nu zomaar Stekel op de bank te laten en voor Vermeer te kiezen. Het is wel weer typisch Van Basten: hij doet waar hij zin in heeft zonder over de gevolgen na te denken.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
15-03-2009, 12:01 PM
Ekslem Wrote:vd Sar keept WK gewoon. [-o<
16-03-2009, 12:00 AM
Bumme Wrote:Bestuur van Ajax is niet erg blij met deze oplossing. Beter was het geweest om Stekel te laten keepen en Vermeer te zeggen dat hij volgend seizoen eerste keuze is. Vermeer was dan zeker gebleven en voor Stekel ontvang je dan nog een leuk bedrag. Nu zal dat lastiger worden. helemaal eensch. dit is echt erg dom peoplemanagement.
16-03-2009, 12:28 AM
Bumme Wrote:Bestuur van Ajax is niet erg blij met deze oplossing. Beter was het geweest om Stekel te laten keepen en Vermeer te zeggen dat hij volgend seizoen eerste keuze is. Vermeer was dan zeker gebleven en voor Stekel ontvang je dan nog een leuk bedrag. Nu zal dat lastiger worden. Ook wat ik zei / dacht. Maar goed, als je een andere keeper beter vindt, moet je die opstellen, je sportieve afwegingen tegen financiële moet je toch altijd de sportieve de boventoon laten voeren. Maar goed, ik blijf Stekel an sich een betere keeper vinden, Vermeer moet zich duidelijk nog doorontwikkelen. Lag vandaar ook alweer op de rand van z'n 16 te spartelen met nog 2 verdedigers ertussen...
16-03-2009, 01:11 AM
Als je dat moment in de 15e minuut bedoelt, daar zat Vermeer er weer flink naast in z'n gretigheid.
Marseille zal daar wel raaD mee weten.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
|
« Next Oldest | Next Newest »
|