The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
gittermaster Wrote:stel ik kom vanavond in de situatie dat ik strafschoppen krijg, is het dan zinvol om mijn keeper te wisselen in de 120e minuut?
terinfo: keeper in basis: briljant keepen, goed ervaring, matig sh

tweede keeper: uitstekend keepen, rampzalig ervaring, reusachtig sh

Weet niet wat voor t stoppen van starfschoppen zwaarder telt... Maar de eerste lijkt mij toch interessanter, mede door zijn ervaring

Geen idee, maar wel een interessante gedachte.
(niet voor mij overigens....verschil tussen een mythisch en een goed keeper, is niet te verwaarlozen, lijkt mij.... :-k )
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
gittermaster Wrote:stel ik kom vanavond in de situatie dat ik strafschoppen krijg, is het dan zinvol om mijn keeper te wisselen in de 120e minuut?
terinfo: keeper in basis: briljant keepen, goed ervaring, matig sh

tweede keeper: uitstekend keepen, rampzalig ervaring, reusachtig sh

Weet niet wat voor t stoppen van starfschoppen zwaarder telt... Maar de eerste lijkt mij toch interessanter, mede door zijn ervaring

Die keeper moet de pingels er vooral uithouden, die SH zou ik dus links laten liggen persoonlijk en mede door XP en veel beter keepen zou ik gewoon die briljante laten staan...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
heb ik ook gedaan en geen pingels gehad, maar wat je zegt; de keeper moet de pingels eruit halen en als je sh hoger is dan dat van de tegenstander heb je meer kans om spelhervattingen te stoppen, daarom juist de twijfel
The great old Ludwig von...
Reply
2-0 verloren gister en toch op doelsaldo gestegen naar plek 4. :roll:

In mijn divisie zijn er 2 duidelijk sterkere teams, de rest (waaronder ik) strijdt voor plek 3 t/m 8, wordt spannend dus. Hoe vaak per seizoen kun je eigenlijk MOTSen, helpt het dan als ik PIC tegen de sterkere teams?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
prima 2-0 overwinning met PIC en b-spelers. Kan zondag dus vol de beker in. Eerste in de competitie met 4 punten voorsprong en nog in de beker meedoen. Prima seizoen tot nu toe, al zal woensdag waarschijnlijk mijn laatste ronde zijn
The great old Ludwig von...
Reply
Een zure 3-2 nederlaag, waar een gelijkspel meer op zijn plek was. Tot nu toe nog steeds 3 punten uit gelijke spelen.
Het wordt een zware lange seizoen. Zolang ik niet direct degradeer ben ik blij, al wordt het financiele verhaal nog wel lastig straks met de hoge salariskosten.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Hier eindelijk weer eens gewonnen. Thuis met PIC, en nu een TS van 'in de wolken' dus nu wordt het hopelijk oogsten. Mijn topkeeper is ook weer bijna fit gelukkig.

En Sjef, Tetlie nog steeds niet gescoord Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hatsa! 3-2 gewonnen, nadat ik al snel met 2-0 voor kwam. Fijn!
Reply
1-6 PIC zege, altijd lekker. Dit seizoen moet het kampioenschap toch weer eens haalbaar zijn.

Misschien ligt het aan de club Ad. :wink: Tetlie's opvolger Gabriel Ortmann staat met 8 treffers alweer bovenaan de topscorerslijst van de V.61
Reply
altijd fijn...
08-03-2009 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 507 306 € aan entreegeld.
The great old Ludwig von...
Reply
4-1 uitzege. Prima, niks meer aan doen!
Reply
2-2 gelijkspel, sta netjes boven de degradatiestreep. Volgende week tegen de nummer 1. Zit te denken over een normal waardoor ik het middenveld pak... speel al sinds het begin van de competitie PIC.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
4-1 voor 15 min voor tijd, 4-4 gelijk ](*,) ](*,)
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
5-2 gewonnen met PIC van de nummer, 2, had hem van te voren al een pb gestuurd dat ik b-rteam zou opstellen en PIC, mocht evengoed voor hem niet baten.
Sta nu 7 punten voor op de nummer 2, gaat verrassend makkelijk dit seizoen.
Kan woensdag ook nog eens de sterkste 11 opstellen en "normaal" spelen.
Het zou met een beetje mazzel zomaar betekenen dat ik een bekerrecord kan gaan neerzetten voor mijzelf.
The great old Ludwig von...
Reply
En met een 3-2 winst tegen de nr. 2 lijkt het kampioenschap na zes wedstrijden al binnen!! Al zes punten voor...ideaal. Nu vast voorbereiden op volgend seizoen. Nog twee goede verdedigers en een keeper nodig. Dan moet ik een heel eind komen.
Reply
Je team heeft 201 000 € gekregen, omdat je voormalige speler Snorri Veturliðason (169094244) onlangs is verkocht voor 5 025 000 €.

Snorri... Ik mis m nog steeds :cry:
The great old Ludwig von...
Reply
Dat zijn lekkere inkomsten Gitter! Nu je nog in de beker speelt zal de kassa goed gevuld zijn.

Tot nu toe is het bij mij een drama seizoen. Met een paar domme foutjes en niet geheel meezittende ME. Heb ik nog maar 3 punten verzameld. Er zal snel een kentering moeten komen, anders is mijn verblijf in IV snel voorbij.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
zuur anti,
Ik mag idd niet klagen, heb 1,5 miljoen in de kas en ik merk echt dat dat SH resultaat oplevert.
Gemiddeld verkoop je je spelers voor ongeveer 7 ton meer dan ze waard zijn zonder sh.
Ik zet ze gewoon steeds voor de hoofdprijs erop, elke week weer 1 of 2 en af en toe wordt er 1 verkocht. Koop ik weer een betere terug met minimaal redelijk sh en dan weer doorgaan. (net met een verdediger gedaan). Zo wordt je team steeds een stukje sterker en je kunt zelf je opstellingen bepalen. Denk dat ik dit wel een tijdje blijf doen, bevalt me prima.
En jij Sjef? Hoe bevalt SH jou?
The great old Ludwig von...
Reply
Hoeveel kun je trainen met dat SH tegenwoordig?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
22 man max...
The great old Ludwig von...
Reply
SH bevalt tot op heden prima, heb alleen nog geen verkoopresultaten om mee te schermen. Wel leuk dat er iedere week flink wat stijgers zijn in de training.

Op welk niveau gooi jij ze de verkoop in Gitter? Ik hou aan hoofdstat +4 (oftewel een formidabele mid verkoop ik op wereldklasse SH). Binnenkort verkopen en een vergelijkbare vervanger zonder SH weer aankopen. En dan de geldteller maar weer laten stijgen...
Reply
gittermaster Wrote:22 man max...

gewoon iedereen die een wedstrijd speelt dus in die week? Ik zit namelijk te denken om na dit seizoen van winger over te stappen op passen of SH, maar weet nog niet goed hoe of wat om eerlijk te zijn...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
ik verkoop ze ook ongeveer tussen wereldklasse en bovennatuurlijk. Vanaf wereldklasse meestal op TL voor hoofdprijs, na 3 keer hapt er wel iemand. Maar heb nog geen basis verkocht
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:zuur anti,
Ik mag idd niet klagen, heb 1,5 miljoen in de kas en ik merk echt dat dat SH resultaat oplevert.
Gemiddeld verkoop je je spelers voor ongeveer 7 ton meer dan ze waard zijn zonder sh.
Ik zet ze gewoon steeds voor de hoofdprijs erop, elke week weer 1 of 2 en af en toe wordt er 1 verkocht. Koop ik weer een betere terug met minimaal redelijk sh en dan weer doorgaan. (net met een verdediger gedaan). Zo wordt je team steeds een stukje sterker en je kunt zelf je opstellingen bepalen. Denk dat ik dit wel een tijdje blijf doen, bevalt me prima.
En jij Sjef? Hoe bevalt SH jou?

Hier een prima voorbeeld:

De gemiddelde transfervergelijking van de volgende speler ligt ongeveer op 1,4 miljoen.
Ik zet m op de tl voor 2,66 miljoen en eerste bod is al binnen... (nou heeft ie ook wel redelijke bijstats, maar dat sh speelt echt wel mee voor een behoorlijk hogere prijs, er staat er nl. een tussen met een hogere tsi dan die van mij en die ging eruit voor 2 miljoen)

13. Stanisław Pacześniak (W) (153220482)
24 jaar en 43 dagen, volgende verjaardag: 21-05-2009
goed in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.

Eigenaar: gittermaster (sinds 21-05-2008)
Total Skill Index (TSI): 15 130
Loon: 3 996 €/week inclusief een 20% bonus

Vraagprijs: 2 660 000 €

Hoogste bod: 2 660 000 € door Eintracht Schönes Leben


Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: uitstekend
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: bovennatuurlijk


172510918 11-03-2009 10 860 1 403 000 € 24 redelijk
157518052 11-03-2009 7 190 1 250 000 € 24 zwak
171641674 10-03-2009 8 960 1 352 000 € 24 goed
159538548 09-03-2009 7 070 1 350 000 € 24 redelijk
160308784 09-03-2009 10 450 1 434 000 € 24 zwak
172418323 07-03-2009 9 100 1 326 000 € 24 matig
154709716 03-03-2009 16 530 2 000 000 € 24 zwak
160145406 02-03-2009 10 030 1 615 000 € 24 matig
154554330 26-02-2009 10 580 1 913 000 € 24 redelijk
150206221 24-02-2009 11 360 1 500 000 € 24 redelijk
The great old Ludwig von...
Reply
Vanavond de uitwedstrijd tegen de nr.2 met 2-2 afgelsoten. Tot de 79e minuut 0-1 voor. In 2 minuten tijd was het 2-1, maar meteen daarna weer gelijk. Ik behoud de voorsprong van 3 punten op hem, volgende de volle buit dan maar pakken om definitief afstand van hem te nemen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Shit, belangrijke wedstrijd tegen directe concurrent nipt verloren met 2-1 waardoor ik zak naar plek 5 en hij op 1 punt komt van mij. Volgende week zal ik van hem moeten winnen thuis.

Wedstrijd was trouwens een ware veldslag, allebei de wedstrijd met 10 man geëindigd en allebei speler(s) geblesseerd eraf, hij 1 en ik 2 (waaronder mijn sterspeler.. Sad )
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Gelijkgespeeld uit bij een laagvlieger, zijn matige aanval scoorde 2x tegen mijn formidabele verdediging Icon_evil

Kampioenschap is nog goed mogelijk, maar gezien het programma van de nieuwe nummer 1 (die alle lastige uitwedstrijden gehad heeft) wel lastig. Hopelijk laat hij wat steekjes vallen.
Reply
met 2-3 uit gewonnen van een degradatiekandidaat met PIC. Prima geen blessures en met volle moed woensdag aantreden tegen de huidoge nummer 1 van nederland
The great old Ludwig von...
Reply
Gek seizoen heb ik. Vorige week verloor ik van de nummer laatst, nu won ik van de koploper. Wordt denk ik weer een seizoen overleven in de VI. Volgend jaar dan maar voor de prijzen.
Gelukkig wel mijn aan het begin aangekochte keeper eindelijk weer fit.

Wel de eerste goal van Tetlie, Sjef :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tot nu toe is het een drama seizoen. Na 3 gelijke spelen, 4x op rij verloren. Sta nu stijf onderaan. De komende wedstrijd moet een lichtpuntje komen, anders is het terug naar V. Dan zal mijn team ook een metamorfose ondergaan. Grootste probleem momenteel is het financiele plaatje. Heb te weinig in kas en te hoge kosten om echt mee te kunnen draaien.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply


Forum Jump: