09-03-2009, 10:58 PM
19 zou ik zeker doen.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
FTM 2009
|
09-03-2009, 10:58 PM
19 zou ik zeker doen.
09-03-2009, 11:50 PM
centre court Wrote:19 uur stem ik voor idem.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
09-03-2009, 11:53 PM
Wel leip, nu is het opeens 8 uur vroeger op de klok op de website.
Ik las ergens iets over zomertijd daar, wist niet dat ze dat daar ook hebben. Dat hebben ze blijkbaar dan net ingevoerd...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
10-03-2009, 10:23 AM
Volgens mij boeit dat voor ons vrij weinig. Zoals Stille(?) al eerder zei. Gewoon een veilige marge pakken. Met 1900 zit je altijd safe, dat laatste uur zal vast niemand afzeggen, en als dat wel zo is is dat voor iedereen gelijk risico.
10-03-2009, 10:31 AM
Dat is waar, daarom opteerde ik aanvankelijk ook 18 uur. Maar een aantal was daar niet echt blij mee vanwege werk overdag. Maar 19 uur is volgens mij niet al te veel op tegen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
10-03-2009, 10:33 AM
Prima houden we het daarop. Moet er nog wel even een nieuwe mail uitgestuurd worden...
11-03-2009, 11:55 AM
Zou iemand de medailles nog even bij kunnen werken? Na ruim een week wil ik die gouden plak wel een keer omgehangen krijgen O
![]()
11-03-2009, 12:24 PM
Dat is vreemd, ik zag bij jou een gouden staan, ik kijk het even na.
edit: done!
11-03-2009, 10:59 PM
Volgens mij hebben de mensen met Fish nog de finalepunten (100 punten) tegoed.
Daarnaast heb ik nog recht op een bronzen medaille en door de punten van Fish Omyaca ook.
11-03-2009, 11:01 PM
Serieus? Ik heb die laatste pot op jou aangeven wel verwerkt hoor. Ik duik er even in, ok?
11-03-2009, 11:03 PM
Als je gewoon op jou score van vorige week drukt zie je in het schema dat Fish inderdaad als winnaar van het toernooi verwerkt is. Maar zouden de punten dan niet goed verwerkt zijn?
Edit: jou bronzen medaille klopt, heb ik over het hoofd gezien, Fish duik ik nog even verder in.
11-03-2009, 11:14 PM
Komt goed Andre, even op Mac wachten
![]()
12-03-2009, 09:46 AM
:eeeek: Lekker veel budget
12-03-2009, 09:23 PM
Voor de budgetdiscussie: het budget lijkt me optimaal deze week met maximale verschillen tussen de teams.
12-03-2009, 09:25 PM
Tampie trouwens weer een team gemaakt... :roll:
Ik vind dat hij nu wel mag betalen. Iedereen die verder meespeelt heeft betaald.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
12-03-2009, 09:27 PM
Tripple heeft het inmiddels alweer opgegeven :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
12-03-2009, 10:27 PM
buurs Wrote:Tampie trouwens weer een team gemaakt... :roll:Mee eens. Anders gewoon account deleten.
22-03-2009, 10:56 PM
Aangezien er geen negatieve reacties kwamen op ons voorstel om ook de deadline van Miami op het begin van de eerste partijen te zetten, komt de deadline te staan op aanstaande woensdag 16 uur.
23-03-2009, 01:47 PM
Ik heb geen voorstel gezien, dat staat zeker in het afgeschermde FTM-gedeelte?
Buiten dat vind ik het tijdstip gewoon kut, omdat ik overdag moet werken. Volgens mij was het ook niet de afspraak aan het begin van het seizoen om deadlines overdag te zetten. Als verder niemand er een probleem mee heeft, vind ik het goed dat de deadline in deze uitzonderingssituaties op dit tijdstip ligt. Ik voel me dan wel genaaid als iemand informatie heeft over iemand die zich teruggetrokken heeft en daar pas na de deadline mee komt.
23-03-2009, 02:02 PM
Ik vermoedde al dat jij hier een probleem mee zou hebben en dat is ook begrijpelijk. Het heeft in het Indian Wells-topic gestaan trouwens.
Maar ten eerste kun je in deze volgens mij nooit iedereen tevreden houden. Ten tweede hebben we aan het begin van het seizoen iig afgesproken dat we de deadline van GSs en TMSs voor het begin van de eerste wedstrijden zetten, en het liefst zo laat mogelijk. Ten derde kun je waarschijnlijk vanaf vanavond je team maken en eventueel woensdagmiddag nog wat kleins aanpassen. Dat kan in dezelfde tijd als waarin je nu bovenstaand bericht getypt hebt. Maar desalniettemin, als er anderen net zo duidelijk tegen zijn, dan moeten we overwegen het eerder te zetten, maar dat zou dan wel snel moeten gebeuren.
23-03-2009, 02:03 PM
Het heeft in een gewoon topic gestaan hoor Andre, Stille kwam hier vrijdag of zaterdag al mee. Juist in het afgeschermde deel is er ditmaal niet over gepraat.
Verder maakt het toch weinig uit? Nu maak je je team gewoon dinsdagavond/wo ochtend, en duurt de deadline nog even.
23-03-2009, 02:04 PM
Laten we dan iig afspreken, dat wanneer er wijzigingen in de draw zijn, dit wordt gecommuniceerd op het forum.
23-03-2009, 02:17 PM
mindlight Wrote:Het heeft in een gewoon topic gestaan hoor Andre, Stille kwam hier vrijdag of zaterdag al mee. Juist in het afgeschermde deel is er ditmaal niet over gepraat.In de topic van Indian Wells zie ik nu. Dat lijkt me niet de topic om het over de regels van het spel te hebben. Daarvoor is dit topic bedoeld. En als het dan weinig uit maakt, dan zetten we toch de deadline op dinsdagavond/wo ochtend?
23-03-2009, 02:20 PM
Nee daar heb je gelijk in, dat heb ik toen niet gezien (van het topic).
Ik geef aan dat het voor jou weinig uit zou moeten maken, dat doet wmb niets af aan het feit dat de deadline om 4 uur ook prima ligt. Het is in deze weken gewoon rot met die quali's, als je voor dinsdagavond gaat heb je geen quali's, als je voor woensdagochtend gaat, heb je een paar uur de mogelijkheid tot quali's en zijn mensen daardoor weer niet in de gelegenheid om een team te maken. Ik vind 16:00 iig de meest eerlijke deadline.
23-03-2009, 02:22 PM
Overigens Andre, als jij mij het topic kan laten zien waarin de afspraak staat dat de deadline niet overdag zou komen te liggen, ben ik om. Afspraak is afspraak.
23-03-2009, 02:23 PM
Tja, vorige keer zette ik het in dit topic en kreeg ik als commentaar dat dit ook niet het juiste topic was...
En ik vind die quali's ook wel erg belangrijk, aangezien een groot deel gewoon te kiezen is en zonder gespeelde wedstrijden die 22 punten voor een klein bedrag vaak interessant zijn.
23-03-2009, 02:29 PM
Quali's zijn ook gewoon belangrijk, maar een eventuele eerder gemaakte afspraak nakomen over het niet overdag zetten van de deadline is dat imo ook.
Alternatief is dan niet om de deadline een dag naar voren te halen (ivm dus die quali's), maar een paar uur naar achteren, jammer van die 3/4 partijen die dan bekend zijn, maar dat is dan niet anders. Iedere oplossing heeft z'n nadelen.
23-03-2009, 04:29 PM
Ad Wim Wrote:Tja, vorige keer zette ik het in dit topic en kreeg ik als commentaar dat dit ook niet het juiste topic was...??? Dit topic lijkt me toch over het spel te gaan, het lijkt me handig om discussies over de spelregels centraal te voeren. Ad Wim Wrote:Tja, vorige keer zette ik het in dit topic en kreeg ik als commentaar dat dit ook niet het juiste topic was...Ok, maar dan maakt het toch wel uit als je overdag niet online kan zijn. Edit: Laat die deadline overigens maar staan (tenzij iemand anders bezwaren heeft), ik red me wel.
24-03-2009, 09:28 AM
Ik ben er ook niet gelukkig mee...Maar ik ben wel voor het feit dat de deadline moet zijn voor de eerste wedstrijd.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|