Threads: 97
Bij hem juist wel!
Maar dan krijgen ll's dus 24 punten bij R1-verlies in het hoofdschema van een TMS. Goed om te weten voor de toekomst.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 31
Dat hangt van de ll af Ad, als de nr 1 geplaatst in de eerste ronde Q verliest, maar toch naar het hoofdtoernooi gaat als ll, krijgt hij natuurlijk maar 10 punten.
Als de nummer 1 geplaatst in de 1e ronde Q verliest, komt ie nooit in het hoofdschema als LL
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Nja, bij een kleine q-draw, en heel veel afmeldingen wel natuurlijk.
Niet dat ik weet. Als eenmaal de q-draw uit en op gang is, zijn alleen de spelers die in de laatste q-ronde zitten verkiesbaar als LL.
Ja ok, maar vaak zijn er 4 of 6 losers in de final round van een kwalificatie. Theoretisch kunnen er 7 afmeldingen komen, waardoor er een ronde teruggegaan moet worden. Staat ook zo beschreven in het rulebook:
"Lucky losers are players who have lost in the final round of the qualifying event or, if more lucky losers are required, those players who have lost in the previous qualifying round(s). The lucky losers shall be selected on the basis of their position on the South African Airways ATP Rankings (singles) list (protected ranking is not considered) used for the determination of qualifying seeding; that is, the lucky loser with the highest entry ranking position shall be the first inserted into the main draw and so forth. Only those accepted into the qualifying competition may sign in as lucky losers."
Moedig hoor, dat je je er zo onderuit probeert te praten, maar dit komt natuurlijk maar heel zelden voor. En dus krijgen in principe die spelers 24 punten.
Ik praat me nergens onderuit, ik geef een mogelijkheid aan
Threads: 118
Ad Wim Wrote:Moedig hoor, dat je je er zo onderuit probeert te praten, maar dit komt natuurlijk maar heel zelden voor. En dus krijgen in principe die spelers 24 punten.
Rotterdam 2007 was het bijna zover, de Q's de in de 2RQ hadden verloren waren toen helemaal op. Ik kan me niet herinneren dat het ooit is gebeurd, de een 1RQ loss tot het hoofdtoernooi leidde op een atp toernooi.
Ik wel, ga dit even opzoeken, uit mijn hoofd Canada vorig jaar.
edit: de site van de ATP is weer erg brak, het was iig vorig jaar een keer een tegenstander van volgens mij Roddick, ik zoek het straks thuis wel even op.
Gevonden, het was idd Cinci, en de tegenstander van Roddick, maar deze man had wel de eerste ronde van de Q's overleefd.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.stevegtennis.com/forum/viewtopic.php?f=21&t=6332">http://www.stevegtennis.com/forum/viewt ... =21&t=6332</a><!-- m -->
mindlight Wrote:Gevonden, het was idd Cinci, en de tegenstander van Roddick, maar deze man had wel de eerste ronde van de Q's overleefd.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.stevegtennis.com/forum/viewtopic.php?f=21&t=6332">http://www.stevegtennis.com/forum/viewt ... =21&t=6332</a><!-- m -->
idd Cinci? Cincinnatti ligt niet in Canada.
Even een vraag t.a.v. volgende week. Wat doen we met die ARAG championships? Tellen nl wel mee voor de wereldranglijst...
mindlight Wrote:Even een vraag t.a.v. volgende week. Wat doen we met die ARAG championships? Tellen nl wel mee voor de wereldranglijst...
Lastig... Davis Cup spelen we niet maar die wordt niet in 1 week verspeeld en dit toernooi wel. Wat mij betreft kan hij erbij, als iemand de puntentoewijzing kan doorgronden.
Daar hebben we Eli voor natuurlijk
Belangrijkste vraag is denk ik of Mac het FTM-technisch kan doorvoeren.
Eitje:
Singles 1
1st R: +35
2nd R: +35
3rd R: +35
*Finals: +95
**Bonus Points: +50
Singles 2
1st R: +25
2nd R: +25
3rd R: +25
*Finals: +50
* Player who only play the finals will be awarded points from the previous round
** Players must win all 4 matches and be part of the winning team in order to earn the Bonus Points
Threads: 99
Meteen mailen...gewoon maandag 22uur! =D>
Threads: 14
Ik snap het nog niet helemaal hoor. Wat zijn singles 1 en wat zijn singles 2?
En ben je niet teveel afhankelijk van je team en van je coach? Als de coach je niet opstelt, krijg je dan punten (of kan dat niet?)
Threads: 131
Het lijkt me verstandig dat we dusseldorf niet meenemen...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Juist, daarom wilde ik ook de discussie er nu al over voeren
Threads: 166
buurs Wrote:Het lijkt me verstandig dat we dusseldorf niet meenemen...
Mee eens.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Threads: 99
kuiper Wrote:buurs Wrote:Het lijkt me verstandig dat we dusseldorf niet meenemen...
Mee eens. Zwaar oneens...Hartstikke leuk!
Threads: 26
Veel te random. De spelers die jij kiest zijn afhankelijk van de prestaties van anderen waardoor zij al dan niet punten krijgen. Dat is pure willekeur en lijkt me voor het spel niet goed.
Ben het met de tegenstanders wel eens, had me dat nog niet goed gerealiseerd
Threads: 6
kuiper Wrote:buurs Wrote:Het lijkt me verstandig dat we dusseldorf niet meenemen...
Mee eens.
Mee eens...hebben we nog nooit gedaan dus waarom nu ineens wel ?
Threads: 131
Kraai Wrote:kuiper Wrote:buurs Wrote:Het lijkt me verstandig dat we dusseldorf niet meenemen...
Mee eens.
Mee eens...hebben we nog nooit gedaan dus waarom nu ineens wel ?
Omdat er nu ranking punten zijn te verdienen...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 21
mindlight Wrote:Ik zit nu de teams eens nauwkeuriger te bekijken, maar Lazio heeft weer een briljant team gemaakt :lol:
Hij heeft dan wel geen Nadal maar hij heeft nog wel 4 man over! Incl Roddick. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 14
Ik weet niet of het al ergens gemeld is, maar qualifiers in Queens krijgen te veel punten. Zij moeten 5 q-punten krijgen i.p.v. 12.
Klopt, dat moet handmatig achteraf worden aangepast. Was me wel opgevallen, maar was inderdaad nog niet gemeld.
|