The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

FTM 2009
Dat is ook niet de reactie waar ik het over heb natuurlijk, maar degene waar je vanmiddag stelde dat Ad dit alleen besloten zou hebben.
Reply
toen had Ad het nog niet over een mail.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Die was toen al tijden verstuurd slimmerik.
Reply
mindlight Wrote:Die was toen al tijden verstuurd slimmerik.

dat werd niet gezegd en ik had niet de mogelijkheid naar mijn mail te gaan, dus ik ging uit van de gegevens die Ad gaf....

Maar laten we er maar over ophouden.

Ik vind het natuurlijk alleen maar mooi dat de deadline op zondagavond is.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
het is alleen wel te hopen dat de draw een beetje op tijd is, want anders brengen jullie veel mensen in de problemen...

Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Die was toen al tijden verstuurd slimmerik.

dat werd niet gezegd en ik had niet de mogelijkheid naar mijn mail te gaan, dus ik ging uit van de gegevens die Ad gaf....

Maar laten we er maar over ophouden.

Ik vind het natuurlijk alleen maar mooi dat de deadline op zondagavond is.

Je was gewoon veel te voorbarig met je conclusies kortom. Nja duidelijk, en we houden er inderdaad over op.
Die draw moet er zeker bijtijds zijn, maar daar hebben we natuurlijk geen invloed op.
Reply
En toch wil Buurs het liefst de deadline op maandagavond of nog later. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik bedoel ook volgende week zondag :wink:

Reply
De draw is zaterdag 15 uur Chines tijd dus 's ochtends voor ons. Ik zal hem er meteen 's ochtends inzetten, dan hebben mensen dus bijna twee hele dagen de tijd. En voor Cruijff is het altijd lastig, maar die ga ik helpen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
klasse Ad =D>

Reply
Jaja, dag buurs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
is gemeend, Ad.

Reply
Dat doet er niet toe en is bovendien te laat, buurs.
Reply
buurs Wrote:
kooltje Wrote:Zekerheidjes vallen weg..Raakt hij weer in paniek.
Hij is zo goed en dan toch weer op andere mensen terugvallen. :lol:

Ik denk dat dat voor jou een groter probleem is, dan voor mij....
Zeur dan niet zo...En ga niet zogenaamd voor anderen denken.
Reply
Ad Wim Wrote:De draw is zaterdag 15 uur Chines tijd dus 's ochtends voor ons. Ik zal hem er meteen 's ochtends inzetten, dan hebben mensen dus bijna twee hele dagen de tijd. En voor Cruijff is het altijd lastig, maar die ga ik helpen.

klopt, hoewel het me vaak nog even snel lukt. Dit weekend wordt het erg lastig helaas..
Reply
Ik heb vandaag de prijzenverdeling van FTM 2009 gezocht maar niet kunnen vinden? Kan iemand de prijzenverdeling posten en aangeven wat er over het medailleklassement is afgesproken qua prijs? Tnx!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Sorry als ik voor mijn beurt praat.
Bij diverse spelers kloppen de punten nog niet (Verdasco, Potro, Roddick moet 10 zijn i.p.v. 45; Chardy, Cilic en misschien nog meer moet 10 zijn i.p.v. 0).
Reply
Klasse Andre, dat had ik volledig gemist. Ik hoop daar vanmiddag tijd voor te hebben, maar ik vrees van niet (ivm aanstaande vakantie), maar ik ben ervan overtuigd dat iemand dit op zal pakken dit weekend.
Reply
Die punten zijn vorige week niet gecorrigeerd, dat betekent dat de gekregen punten soms nog wel redelijk afwijken van de punten zoals die moesten zijn.
Voor deze week: de spelers die door zijn in Stockholm (GGL, Bellucci) staan op 20 punten, terwijl ze op 45 zouden moeten staan. Vreemd, want ze staan wel door in het schema.
Reply
GGL en Bellucci staan nu op 45. Ik denk dat het te maken had met het feit dat nog niet de gehele 1e ronde klaar was. Nu Soderling heeft gewonnen staat het goed. Wil je Mac PM sturen mbt tot die punten van vorige week?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hoe moet hij dat corrigeren dan?
Moet hij per deelnemer het juiste puntenaantal weten? Of is het genoeg als per speler de punten goed worden neergezet?
Reply
Hij kan volgens mij de punten handmatig aanpassen dus misschien kan je de spelers die er 10 moeten hebben aan hem doorgeven
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Excuus Andre, ik ben daar vorige week niet aan toegekomen. Als je tijd hebt kan je het ook hier neerzetten, dan wordt die post vanzelf naar Mac ge pm'd.
Reply
Doe ik vanavond thuis wel.
Reply
De volgende spelers moeten 10 punten hebben i.p.v. 45: Verdasco, Del Potro, Roddick.
De volgende spelers moeten 10 punten hebben i.p.v. 0: Chardy, Ferrero, Kohlschreiber, Cilic

Dat leidt tot de volgende punten:
Buurs 895
Stille 2110
Kooltje 1735
Haggie 760
Centre Court 1270
Monsterachtig 420
Mindlight 2240
Arco 375
André 1815
Woerdie 1280
Tampie 1995
Raging Bull 910
Kuiper 905
Ad Wim 505
Overdune 1700
Sao Paulo 695
Kraai 1475
Cruijff 540
Cornholio 525
Aadje 1550
Roffaboy 1475
Scholten 780
Omyaca 610
Mitch 1830
Chiel Montagne 1195
Lazio 2180
(ik heb het vrij nauwkeurig uitgerekend)
Reply
Wow, wat een werk Andre, dank! Ad, kan jij dit even naar Mac pm'en, dan wel mailen?
Reply
Ja, al gedaan.
Reply
Haggie Wrote:Als je het hier aangeeft is het prima.

We werken via <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/ftm">http://www.competitieteam.nl/ftm</a><!-- m -->

Betalen doen we aan het begin vh seizoen (dit seizoen heeft omyaca de pot onder beheer!)
Dit is 10euro..
Leeft ie nog of is hij er met de pot vandoor Wink
Reply
Ik meen dat het al vaker is gevraagd...Maar wat is de prijsverdeling??!!
Reply
er zit 29 x 10euro in de pot, dus 290euro:

Ik dacht dat het was ofzoiets...

nummer 1: 130euro
nummer 2: 80euro
nummer 3: 40euro
medaille winnaar: 40euro
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply

Forum Jump: