The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Hier een 4-2 overwinning. Nog steeds 3 punten achter op de koploper. Hopen dat die nog een foutje maakt of dat de me een keertje meezit. Helaas is mijn 1e keeper geblesseerd. Die hoop ik over 2 weken weer te kunnen opstellen.
Reply
5-0 PIC-overwinning. Nog steeds 3 punten voorsprong op de nummer 2, die voor de rest ook gewoon alles wint. Onderling duel zal uitmaken wie er kampioen wordt, rekening houdend met het doelsaldo. Promoveren ga ik zeker, de voorsprong op de nummer 3 is inmiddels 9 punten (eerste 2 promoveren)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
hattrick Wrote:30-10-2005 Probleem met de Vleugelaanval-training
De Hattrick Football Association (HFA) heeft vanavond speculaties bevestigd dat er onregelmatigheden opgetreden zijn bij de recent ingevoerde trainingen in Vleugelaanval.
- "Er is van onze kant een fout gemaakt, waardoor de spelers niet de juiste hoeveelheid training hebben ontvangen. Ook is er vormverlies opgetreden," aldus een woordvoerder van de HFA.
- Ondanks onze diepe spijt van het gebeurde en onze nederige excuses aan de getroffen managers is het niet mogelijk de opgelopen effecten terug te draaien.
Inmiddels zijn nieuwe trainingsinstructies geprint en uitgedeeld aan de trainingsstaf van alle clubs, om te verzekeren dat in de toekomst de juiste procedures worden gevolgd.
volgens mij weinig van gemerkt hier of wel?
Reply
Er is toch nog niemand die begonnen is met die nieuwe wingtraining?
Economists do it with models...
Reply
ow ok sorry ik dacht dat t gewoon over lange pass ging. verwarrende naam ook vleugelaanval
Reply
Ik heb momenteel 5 spitsen.. welke zou ik verkopen?En aan welke beginprijs?

Quote:Larry Volker
TSI = 4 130, 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider


Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: slecht

Quote:William Edendahl
TSI = 1 970, 27 jaar, waardeloos in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een zwak leider


Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: zwak

Quote:Sagi Sarid
TSI = 2 370, 28 jaar, redelijk in vorm
Heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider [Onvoorspelbaar]


Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: zwak
Scoren: formidabel Spelhervatting: rampzalig

Quote:Jacques Dumont
TSI = 3 980, 28 jaar, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een slecht leider [Onvoorspelbaar]


Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: rampzalig

Quote:Arik Blumenfeld
TSI = 2 070, 28 jaar, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider


Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: rampzalig

alvast bedankt Smile
Reply
de goed spits en de uitstekend spits verkopen Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ben 't met boca eens...
Reply
Alle2? en waarom?
Reply
Omdat zij qua stats gewoon de minsten zijn. Die 28-jarige heeft net zoveel ervaring als je 21-jarige, en brengt nu nog leuk geld op. Misschien even wachten tot hij iets beter in vorm is, en dan verkopen. Zit hij ook al dicht tegen een ervaringsstijging aan? Dumont levert nu ook prima geld op. Daar komt bij dat een uitmuntend-zwak gewoon beter is dan een goed-goed, en 5 spitsen er 1 of 2 teveel zijn.
Reply
als je 3-5-2 speelt is gewoon 2 basisspitsen en een reserve spits. En je uitmuntend en je formi zijn beter dan die andere 2 prutsers, dus die wegdoen Smile en misschien ook je formi weg poepen en dr een briljant voor terugkopen Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Blumenfeld heeft 8,2 ervaringspunten; Dumont 19,8.
Blumenfeld kan ik dan volgen..
Maar waarom dan Dumont, en niet Sarid? Zelfde ervaring, Dumont 1 stat scoren lager, maar 3 hoger passen?
Reply
Hier 3-0 PIC thuis gewonnen. De gedoodverfde kampioen is vandaag een WO geworden waardoor het kampioenschap tussen mij en de huidige koploper gaat. Hij heeft vandaag in een persbericht aangegeven dat hij het niet verstandig vindt om te promoveren.

Volgende week nog een PIC uitwedstrijd (mits de vorm het toelaat) en dan een lastige pot.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Daarom zeg ik birger, alle 3 verkopen de laatste en daar een nieuwe voor kopen Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Voor vandaag had ik het misschien nog gedaan Wink
Maar er is iets gebeurd bij de update Sad Mijn coach is gedaald in leiderschap van redelijk naar matig. Ik denk dus dat ik mijn geld beter kan gebruiken in de aanschaf van een redelijk/redelijk (of beter)
Blumenfeld ga ik zeker verkopen. Voor die ander 2.. sja.. kweet het ni goe

kdacht aan deze:
Quote:Nordwin Schaper (16861272)
30 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Deutsch!


Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider.


Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 1 400
Loon: 660 €/week
Eigenaar: FC*B*M*
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit


Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: matig

Deadline: 31-10-2005 om 12:49
Hoogste bod:
204 000 € door Team Islanti

edit:Kheb hem maar gekocht:214k :oops:
Reply
en die laat je ook in de competitie spelen?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
kdenket ni.. zeker in friendlies.. af en toe mss in competitie, hopelijk gaat zijn ervaring snel omhoog. En zaktem ni in leiderschap :|
Je vind het een stomme koop he :oops: ?
Reply
Leiderschap kan een speler niet inz akken, dat kunnen alleen coaches.

Stomme koop is een groot woord. maar het zou mijn koop niet zijn Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
voor een toekomstig coach vind ik t een prachtige speler. misschien iets teveel betaald maar goed. Hij kan idd in de makkelijke competitiewedstrijden spelen en zelfs in 1e ronde(s) beker.
Reply
Wat zou dan jou koop zijn? (ik speel dan het langst HT van SD, en moet het vragen aan Boca! Wink )

@mac: ik ben eerder van plan hem in de moeilijke matchen te laten meedoen (die waar ik toch geen kans heb op winst)
Enneuh, heb jij enige visie over welke spits (zie vorige posts) ik moet eruitflikkeren?
Reply
11.000e post... :eeeek:
Economists do it with models...
Reply
ik was t eens met de rest birger...onderste 2 dus Wink 3e is misschien gelijk aan 4e maar maakt niet zoveel uit en t is toch maar een reserve
Reply
Birger Wrote:Wat zou dan jou koop zijn? (ik speel dan het langst HT van SD, en moet het vragen aan Boca! Wink )

@mac: ik ben eerder van plan hem in de moeilijke matchen te laten meedoen (die waar ik toch geen kans heb op winst)
Enneuh, heb jij enige visie over welke spits (zie vorige posts) ik moet eruitflikkeren?

Ik zou een toekomstig coach voornamelijk in de verdediging stallen en niet in de spits, maar dat is iets persoonlijks natuurlijk Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
waarom? een spits scoort vaker en zal dus vaker een ervaringsupdate krijgen. (al geldt dat natuurlijk niet in friendlies)
Reply
en sowieso voor goed leiderschap gaan....
Economists do it with models...
Reply
Bedankt boca, bakke, en mac..
Nog een laatste vraagje.. Door de veranderingen met de flankaanval, is het dan niet interessanter om Dumont te houden met zijn redelijk vleugelspel ipv waardeloos van Sarid?
Reply
ik wil een vleugelverdediger kopen en heb 1.2 miljoen te besteden...hebben de vleugelspeltrainers nog tips of ideeen...
Economists do it with models...
Reply
Moker Wrote:ik wil een vleugelverdediger kopen en heb 1.2 miljoen te besteden...hebben de vleugelspeltrainers nog tips of ideeen...

Zoiets bijvoorbeeld.

Mario Terlouw (66083547)
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 4 290
Loon: 1 100 €/week
Eigenaar: fc chuby
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: formidabel
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig

En dan optrainen naar uitstekend. Misschien naar formidabel, want hij is dan geschikt om als normale winger te spelen.
Reply
Moker Wrote:ik wil een vleugelverdediger kopen en heb 1.2 miljoen te besteden...hebben de vleugelspeltrainers nog tips of ideeen...

Gewoon inkopen op verdedigen. Zet je je vleugelback ooit aanvallend??
Reply
Gewoon voor formi/uitmuntend verdedigen gaan, je kan inderdaad beter op verdedigen inkopen....
Reply


Forum Jump: