The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Mukkus Wrote:
Dre Wrote:Is ie voorwaardelijk vrij gekomen of ontsnapt uit de detentieboot?

Waren er niet gedetineerden ontsnapt tijdens die brand op/bij Schiphol?

Nou je het zegt...heb het even opgezocht:

http://www.nu.nl/news/616152/19/Nog_vijf...iphol.html

Die van de boten zijn al opgepakt dus dat kan ie niet zijn..dus moet hij wel 1 van de 5 zijn.
Reply
Ik wist niet dat een darter ook voetbalde. Toevallig nog een stadsgenoot ook.

Quote:Co Stompé (80716409) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 210
Loon: 536 €/week
Eigenaar: De Kleintjes '76
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Marshall Wrote:Hahahaha... Oh god, ik lach me weer suf!!! Ik ga geeneens de moeite nemen om mijn reactie op jouw idee hier te posten...

Enne, tuurlijk is het leuk dat ik een berichtje over je plaats hier, de jongens hier moeten toch af en toe ook weer wat leedvermaak hebben?
Ga lekker zo door jongen, jij komt er wel hoor! Alleen twijfel ik dat of dat met je 4e of je 5e team is...

Waarom kom je niet eens een keer met een fatsoenlijke argumentatie voor je standpunten?

Van mij mag je iig zoveel lachen als je wilt.
[i]....Kluivert zuigt ![/i] - Johan Derksen
Reply
Ik dacht goh er is iets leuks gebeurd want er zijn veel posts bij gekomen de afgelopen 24uur. Nope, het was weer een bedrog. Gonzo is back!!

Gonzo ik dacht dat jij nooit meer op het forum zou terug komen en dat je ons vervloekt had?

Wat ik eigenlijk niet snap dat iedereen nog tijd en moeite verspild in een discussie die toch nergens naar leid. Hij heeft zijn visie en zal daar uiteindelijk 20x een nieuwe team voor nodig hebben voordat hij inziet dat wij gelijk hebben.

Omdat ik het niet kan laten
Quote:

1. Spelregels

6. Supporters & sponsors

Kijk, natuurlijk heb je een goede ploeg en een goed geleide club nodig. Maar zonder een vaste supportersgroep met de echte fanatieke fans heeft je club vrijwel geen toekomst. Uiteindelijk zal het supportersaantal een groot deel van je economie bepalen: de supporters zorgen voor inkomsten uit losse kaartverkoop en seizoenskaarten. Daarnaast zullen sponsors meer in je club investeren als je club meer supporters trekt en als je ze tevredenstelt.

Er zijn twee dingen over supporters die je goed in je oren moet knopen: ten eerste is de sfeer onder de supporters belangrijk. Die zal beter worden als je team wint (vooral de belangrijke wedstrijden) en een hoop doelpunten scoort. Daarentegen wordt een 0-3 verlies in eigen huis natuurlijk niet op prijs gesteld. De supporters zijn grillig. De ene week ben je hun held en de andere week kunnen ze je bloed wel drinken en worden de witte zakdoekjes vanaf de tribune tevoorschijn gehaald. Ten tweede is de grootte van je supportersclub belangrijk. Dit zijn de echte diehard fans. Zij zullen je team niet zomaar in de steek laten. Hoewel ook de grootte van de supportersclub wel afhankelijk is van je resultaten, telt dit voor hen veel minder dan bij al die 'normale' supporters. Een echte supportersclub wordt opgebouwd door de jaren heen. De topclubs die al jarenlang in de hoogste divisies meedraaien, hebben over het algemeen dan ook de grootste supportersclub.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:Ik dacht goh er is iets leuks gebeurd want er zijn veel posts bij gekomen de afgelopen 24uur. Nope, het was weer een bedrog. Gonzo is back!!

Gonzo ik dacht dat jij nooit meer op het forum zou terug komen en dat je ons vervloekt had?

Er doen nogal wat verhalen de ronde. Jansoe dacht dat ik een ban had gekregen. :lol: Ik heb niemand vervloekt; ik ben totaal niet haatdragend of zo. Ik speelde competitiemanager van sportdreams, maar toen ik daar mee gestopt was zag ik geen reden om nog op dit forum te posten. Ik ben dus niet uit emotie dit forum verlaten. :roll:

Het enige waar ik niet van hou is narrow-minded mensen die niet open staan voor nieuwe ideeën en die het direct afwimpelen omdat iedereen het zo doet. Nou met die houding zul je veel bereiken... zie Bakke.

Antidote Wrote:Wat ik eigenlijk niet snap dat iedereen nog tijd en moeite verspild in een discussie die toch nergens naar leid. Hij heeft zijn visie en zal daar uiteindelijk 20x een nieuwe team voor nodig hebben voordat hij inziet dat wij gelijk hebben.

Omdat ik het niet kan laten
Quote:

1. Spelregels

6. Supporters & sponsors

Kijk, natuurlijk heb je een goede ploeg en een goed geleide club nodig. Maar zonder een vaste supportersgroep met de echte fanatieke fans heeft je club vrijwel geen toekomst. Uiteindelijk zal het supportersaantal een groot deel van je economie bepalen: de supporters zorgen voor inkomsten uit losse kaartverkoop en seizoenskaarten. Daarnaast zullen sponsors meer in je club investeren als je club meer supporters trekt en als je ze tevredenstelt.

Er zijn twee dingen over supporters die je goed in je oren moet knopen: ten eerste is de sfeer onder de supporters belangrijk. Die zal beter worden als je team wint (vooral de belangrijke wedstrijden) en een hoop doelpunten scoort. Daarentegen wordt een 0-3 verlies in eigen huis natuurlijk niet op prijs gesteld. De supporters zijn grillig. De ene week ben je hun held en de andere week kunnen ze je bloed wel drinken en worden de witte zakdoekjes vanaf de tribune tevoorschijn gehaald. Ten tweede is de grootte van je supportersclub belangrijk. Dit zijn de echte diehard fans. Zij zullen je team niet zomaar in de steek laten. Hoewel ook de grootte van de supportersclub wel afhankelijk is van je resultaten, telt dit voor hen veel minder dan bij al die 'normale' supporters. Een echte supportersclub wordt opgebouwd door de jaren heen. De topclubs die al jarenlang in de hoogste divisies meedraaien, hebben over het algemeen dan ook de grootste supportersclub.

Ik ben van de spelregels op de hoogte. Maar waarom kan ik na 3 seizoenen 39.000 bezoekers hebben? Of is dat heel normaal?

Marshall Wrote:Nee, ik denk dat mijne anders is... Als jij een keer meer supporters haalt vind ik het best... Kan het zelfs wel verklaren: als je begint in een erg lage divisie is het niet anders dan logisch en vereist dat je meerdere malen promoveert. Elke keer promotie levert supporterswinst op. Ik ben door ongelukkige loting, direct na verkrijgen van mijn team gedegradeerd, vervolgens gepromoveerd en blijven hangen...
Als jij je tactiek afstemt op bezoekersaantallen ben je dom bezig

En waarom dan? Lijkt me juist heel slim, en ik heb dat beargumenteerd. Nu mag je me vertellen waarom het niet slim is.
[i]....Kluivert zuigt ![/i] - Johan Derksen
Reply
Gonzo Wrote:Waarom kom je niet eens een keer met een fatsoenlijke argumentatie voor je standpunten?

Gonzo Wrote:Box Brother schreef:
Mits exact dezelfde omstandigheden (weer, rij overwinning van jezelf + tegenstander, tijd in het seizoen etc. etc.) kan je een stadion van 100.000 of 10.000 hebben er zouden altijd evenveel mensen op komen dagen (in jouw geval zou het stadion dus tot 39.000 (in de verhouding van de plaatsen) een vol huis).


Het is me duidelijk dat dit de heersende gedachte is.

Jouw reactie zijn wel lekker inhoudelijk, ga lekker verder met je spelletje maar ik ben bang dat jij met eerdere reacties je geloofwaardigheid verspeelt hebt, en daarmee meteen welke vorm van nuttige conversatie op dit forum. Jammer maar ik hoop dat ik niet op 10 van de 30 berichten per pagina te zien krijg dat ik die user op ignore heb stgaan ....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
DeTegenAanval Wrote:Ik ben van de spelregels op de hoogte. Maar waarom kan ik na 3 seizoenen 39.000 bezoekers hebben? Of is dat heel normaal?

Die verklaring is al eerder genoemd, komt door de 6 overwinningen op rij die hebt geboekt, en bovendien had je tegenstander zijn laatste wedstrijd ook ruim gewonnen...stemming van de supporters heeft dus invloed op het toeschouwersaantal en niet de grootte van je stadion, als jouw stadion 100k groot was geweest waren er echt niet meer dan 38619 gekomen...
Reply
Box Brother Wrote:
Gonzo Wrote:Waarom kom je niet eens een keer met een fatsoenlijke argumentatie voor je standpunten?

Gonzo Wrote:Box Brother schreef:
Mits exact dezelfde omstandigheden (weer, rij overwinning van jezelf + tegenstander, tijd in het seizoen etc. etc.) kan je een stadion van 100.000 of 10.000 hebben er zouden altijd evenveel mensen op komen dagen (in jouw geval zou het stadion dus tot 39.000 (in de verhouding van de plaatsen) een vol huis).


Het is me duidelijk dat dit de heersende gedachte is.

Jouw reactie zijn wel lekker inhoudelijk, ga lekker verder met je spelletje maar ik ben bang dat jij met eerdere reacties je geloofwaardigheid verspeelt hebt, en daarmee meteen welke vorm van nuttige conversatie op dit forum. Jammer maar ik hoop dat ik niet op 10 van de 30 berichten per pagina te zien krijg dat ik die user op ignore heb stgaan ....

Effe twee dingen uit elkaar houden.

1) Wij hebben beide geen sluitend bewijs of de stadiongrootte het toeschouwersaantal beïnvloed. Hier leg ik me bij neer en ik kan niks tegen jou punt inbrengen.

2) Ik heb een argumentatie gegeven waarom je (voor op de lange termijn) je het beste een tactiek moet afstellen op bezoekersaantallen. Op dat gebied vraag ik van Marshall een argumentatie waarom het dom is.


Devlin Wrote:
DeTegenAanval Wrote:Ik ben van de spelregels op de hoogte. Maar waarom kan ik na 3 seizoenen 39.000 bezoekers hebben? Of is dat heel normaal?

Die verklaring is al eerder genoemd, komt door de 6 overwinningen op rij die hebt geboekt, en bovendien had je tegenstander zijn laatste wedstrijd ook ruim gewonnen...stemming van de supporters heeft dus invloed op het toeschouwersaantal en niet de grootte van je stadion, als jouw stadion 100k groot was geweest waren er echt niet meer dan 38619 gekomen...

Zoals gezegd; ik heb geen bewijs dat het tegendeel waar is; alleen het vermoeden.
[i]....Kluivert zuigt ![/i] - Johan Derksen
Reply
DeTegenAanval Wrote:Ik ben dus niet uit emotie dit forum verlaten. :roll:

Het enige waar ik niet van hou is narrow-minded mensen die niet open staan voor nieuwe ideeën en die het direct afwimpelen omdat iedereen het zo doet. Nou met die houding zul je veel bereiken... zie Bakke.

Dat dacht ik me te herinneren. Toen der tijd heb ik met jou nog pb's verzonden en toen had je dat tegen me gezegd. Kan het zo niet terug vinden, maar dat maakt ook niks uit.

Het heeft niet met narrow-minded te maken. Het zijn gewoon manieren waaruit gebleken is dat het uiteindelijk niks opleverd. Korte termijn wel, lange termijn niks. In ieder geval succes ermee!

Ik ben van mening dat je de oorlog niet wint met zwaar geschut. Langer termijn planning en tactiek zullen de veldslagen uiteindelijk winnen.

DeTegenAanval Wrote:Ik ben van de spelregels op de hoogte. Maar waarom kan ik na 3 seizoenen 39.000 bezoekers hebben? Of is dat heel normaal?

Dat heeft te maken dat ze 2 a 3 seizoenen geleden de regels betreft supporters en stadion veranderd zijn.
De invloed van verlies partij werd minder zwaar. Je supportersaantallen groeide hierdoor sneller. Omdat jij ervaring uit je vorige campanges heb kan jij eerder een betere team maken en daardoor gemakkelijk overwinningen behalen dan menig nieuwkomer die alles nog moet ontdekken. Doordat je supporters sneller groeien, hun humeur langer goed in stand wordt gehouden en je wedstrijden makkelijker wint (tegenstand relatief zwakker), zullen de aantal bezoekers hoger liggen dan normaal en zo kom je aan jou aantallen.
Reply
Antidote Wrote:Ik ben van mening dat je de oorlog niet wint met zwaar geschut. Langer termijn planning en tactiek zullen de veldslagen uiteindelijk winnen.

Dat zijn we met elkaar eens dan. Het gaat om de beste lange-termijn tactiek.

Antidote Wrote:Dat heeft te maken dat ze 2 a 3 seizoenen geleden de regels betreft supporters en stadion veranderd zijn.
De invloed van verlies partij werd minder zwaar. Je supportersaantallen groeide hierdoor sneller. Omdat jij ervaring uit je vorige campanges heb kan jij eerder een betere team maken en daardoor gemakkelijk overwinningen behalen dan menig nieuwkomer die alles nog moet ontdekken. Doordat je supporters sneller groeien, hun humeur langer goed in stand wordt gehouden en je wedstrijden makkelijker wint (tegenstand relatief zwakker), zullen de aantal bezoekers hoger liggen dan normaal en zo kom je aan jou aantallen.

Het zou kunnen, dat het daar aan ligt.
Maar eventjes nog over 'vorige campagnes' (Marshall zei ook al zoiets; alsof ik mijn 4e team bezig ben). Ik heb ooit twee maanden één team gehad, maar toen ik erachter kwam dat ik zo ongeveer het slechtste TSI had; toen ben ik er meteen mee gestopt. Dit is dus eigenlijk mijn eerste team waar ik serieus mee doe. En nee; ik ben niet als EB Sports gekapt omdat ik failliet ging of zo.
[i]....Kluivert zuigt ![/i] - Johan Derksen
Reply
DeTegenAanval Wrote:Het zou kunnen, dat het daar aan ligt.
Maar eventjes nog over 'vorige campagnes' (Marshall zei ook al zoiets; alsof ik mijn 4e team bezig ben). Ik heb ooit twee maanden één team gehad, maar toen ik erachter kwam dat ik zo ongeveer het slechtste TSI had; toen ben ik er meteen mee gestopt. Dit is dus eigenlijk mijn eerste team waar ik serieus mee doe. En nee; ik ben niet als EB Sports gekapt omdat ik failliet ging of zo.

Ik dacht dat dit je derde maal was dat je een team had. Hoe dan ook je heb ervaring en veel leer uit dit forum en andere gehaald voordat je opnieuw begon. Dat geeft je in ieder geval een streep voor op andere beginners.

Nu ga ik echt pitten. Merk morgen wel in hoeverre de discussie is ontaard. :wink:
Reply
DeTegenAanval Wrote:
Box Brother Wrote:
Gonzo Wrote:Waarom kom je niet eens een keer met een fatsoenlijke argumentatie voor je standpunten?

Gonzo Wrote:Box Brother schreef:
Mits exact dezelfde omstandigheden (weer, rij overwinning van jezelf + tegenstander, tijd in het seizoen etc. etc.) kan je een stadion van 100.000 of 10.000 hebben er zouden altijd evenveel mensen op komen dagen (in jouw geval zou het stadion dus tot 39.000 (in de verhouding van de plaatsen) een vol huis).


Het is me duidelijk dat dit de heersende gedachte is.

Jouw reactie zijn wel lekker inhoudelijk, ga lekker verder met je spelletje maar ik ben bang dat jij met eerdere reacties je geloofwaardigheid verspeelt hebt, en daarmee meteen welke vorm van nuttige conversatie op dit forum. Jammer maar ik hoop dat ik niet op 10 van de 30 berichten per pagina te zien krijg dat ik die user op ignore heb stgaan ....

Effe twee dingen uit elkaar houden.

1) Wij hebben beide geen sluitend bewijs of de stadiongrootte het toeschouwersaantal beïnvloed. Hier leg ik me bij neer en ik kan niks tegen jou punt inbrengen.

2) Ik heb een argumentatie gegeven waarom je (voor op de lange termijn) je het beste een tactiek moet afstellen op bezoekersaantallen. Op dat gebied vraag ik van Marshall een argumentatie waarom het dom is.
Deze tactiek kan werken. Maar dan moet je wel met je "mindere" ploeg in staat zijn om een aantal seizoenen achter elkaar te promoveren (3 of zo). Dan kan je over een heel seizoen gekeken wel wat meer winst met je stadion behalen. En elke uitbreding is natuurlijk voor het leven. Dus als je van plan bent om over 10 jaar nog Hattrick te spelen dan is het zeker een goede keuze. :wink:
Maar de echte winsten boek je in Hattrick toch met het trainen. Een goed trainingsschema moet je wel een 5 miljoen per seizoen kunnen opleveren. In de hogere divisies worden de stadioninkomsten wat minder belangrijk. Meer het kostenplaatje in de hand houden, is belangrijker.

Devlin Wrote:
DeTegenAanval Wrote:Ik ben van de spelregels op de hoogte. Maar waarom kan ik na 3 seizoenen 39.000 bezoekers hebben? Of is dat heel normaal?

Die verklaring is al eerder genoemd, komt door de 6 overwinningen op rij die hebt geboekt, en bovendien had je tegenstander zijn laatste wedstrijd ook ruim gewonnen...stemming van de supporters heeft dus invloed op het toeschouwersaantal en niet de grootte van je stadion, als jouw stadion 100k groot was geweest waren er echt niet meer dan 38619 gekomen...

Gonzo Wrote:Zoals gezegd; ik heb geen bewijs dat het tegendeel waar is; alleen het vermoeden.

Als het vermoeden echt waar zou zijn. Dan zou het verschil in toeschouwersaantallen niet zo groot mogen zijn tussen de bovenstaande geschetste situatie en een negatieve situatie (slecht weer, aantal nederlagen op en rij en een slechte tegenstander).
Reply
Beste fonzy... eh, gonzy...
Ik kan hier opnieuw alle al aangedragen argumenten gaan herhalen, ik kan mijn reactie die ik via HT-mail heb gedaan hier plaatsen, ik kan een complete lijst maken met punten die niet sporen met jouw theorie maar mijn vraag is eigenlijk: waarom wil je het zo graag weten? 98% is het hier niet met je eens, 95% van de argumenten waarom men in zijn algemeenheid jouw theorie niet ondersteunt is genoemd, waarom wil je dan nog mijn bescheiden mening weten?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Een ding moet ik Gonz wel nageven...zoals bekend op dit forum kan je eigenlijk pas echt groot worden als je onderscheid van de rest in Hattrick land...dat kan je doen met trainen of met stadion uitbreidingen etc.
En misschien heeft Gonz wel gelijk alleen zijn wij van mening dat het aantal in het stadion niet of nauwelijks te maken heeft met de grootte van het stadion, Gonz kan het niet bewijzen dat het wel zo is en wij kunnen het argument alleen weerleggen met het argument dat niemand anders het doet.
@ Gonz ik ben het wel eens met de mensen die zeggen dat het kan komen door jouw goede reeks, als je nu een wedstrijd verliest of 2 of 3 op rij dan zul je zien dan het aantal supporters snel zal dalen. En dan zit je gewoon met een boel kosten. En zoals ik al eerder zei, lange termijn planning kan je pas op lange termijn beoordelen dus een discussie over welke beter is lijkt me op dit moment zinloos...over een seizoen of twee kan je dit pas bekijken. En ik vind het dan erg lullig als jij zo in een VI komt die wat sterker is dan wat jouw team aankan dat je degradeert en met een stadion voor 70000 klantjes zit terwijl er maar 10k inzit...dan krijg je die kosten er nooit en te nimmer meer uit
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Marshall Wrote:Beste fonzy... eh, gonzy...
Ik kan hier opnieuw alle al aangedragen argumenten gaan herhalen, ik kan mijn reactie die ik via HT-mail heb gedaan hier plaatsen, ik kan een complete lijst maken met punten die niet sporen met jouw theorie maar mijn vraag is eigenlijk: waarom wil je het zo graag weten? 98% is het hier niet met je eens, 95% van de argumenten waarom men in zijn algemeenheid jouw theorie niet ondersteunt is genoemd, waarom wil je dan nog mijn bescheiden mening weten?

Doe niet zo onschuldig. Het enige wat je niet hebt gepost van je HT-mail zijn jou denigrerende opmerkingen, zoals "Oh ja sta je 19e? Zeker in je dromenland!" Dus argumenten mag je nog altijd geven, waarom het geen goed plan is om eerst aan je bezoekersaantallen te werken. Ik heb hier geen argumenten gezien over mijn basis-strategie (lange termijn (economie) vóór korte termijn (teamsterkte)); wel veel goeie argumenten dat stadiongrootte niets met bezoekersaantallen te maken heeft.
[i]....Kluivert zuigt ![/i] - Johan Derksen
Reply
er staan stadions geweest van 500 000 in ht gonzo...volgens jouw theorie zouden daar dus minstens 50 000 man in moeten zitten ofzo elke wedstrijd.
Reply
Mac Wrote:er staan stadions geweest van 500 000 in ht gonzo...volgens jouw theorie zouden daar dus minstens 50 000 man in moeten zitten ofzo elke wedstrijd.

Zoiets zou ik toch verwachten voor niet-vriendschappelijke wedstrijden ja. Maar vertel; want ik ken geen stadions met 500.000 (alleen van mensen die failliet zijn gegaan)
[i]....Kluivert zuigt ![/i] - Johan Derksen
Reply
Wat betreft de lange termijn zaleen team die al wat langer speelt (6de klasse of hoger) ongeveer dit meemaken.

Het eerste jaar na een promotie, zal een ploeg strijden voor handhaving. Dus weinig aansprekende resultaten. Dus weinig stadioninkomsten. Het jaar daarop speelt hij in de middenmoot. Hij heeft dan de kans om een keer een korte serie met ongeslagen wedstrijden neer te zetten. Dus bezoekersaantallen worden weer wat beter. Het jaar daarop speel je mee om de titel / wordt kampioen. Veel overwinningen en daardoor veel bezoekers. Dit is het jaar waarin je kan profiteren van je 50000+ stadion.
Een thuiswedstrijd in de beker zal je ongeveer 1 keer in de 2 jaar lukken (redelijk positief, mij is dat de laatste jaren niet gelukt). Bij een thuiswedstrijd verdien je dan wat extra door je 50000+ stadion. Een aantal overwinningen in de beker kan gedeeltelijk wel een slechte competitiestart op vangen (supportersmood).

En nu mag je voor jezelf uit rekenen hoe snel je de extra investeringen in je stadion eruit hebt?
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Stadion van 80k, en ondanks de slechte prestaties haal ik dat er net aan uit...Net aan.....
Reply
DeTegenAanval Wrote:
Mac Wrote:er staan stadions geweest van 500 000 in ht gonzo...volgens jouw theorie zouden daar dus minstens 50 000 man in moeten zitten ofzo elke wedstrijd.

Zoiets zou ik toch verwachten voor niet-vriendschappelijke wedstrijden ja. Maar vertel; want ik ken geen stadions met 500.000 (alleen van mensen die failliet zijn gegaan)

Zucht, als je kijkt bij Supporter - Statistieken - Stadionstatistieken - Andere stadions zie je dat in ieder geval de nummer 1 en 2 nog gewoon actief zijn.
Reply
Sta bovenaan in divisie V, zet dus goede prestaties neer, stadion van 70.000 man. Publiek tevreden, sponsoren tevreden. Allemaal goede omstandigheden om meer dan 60.000 personen in je stadion te hebben.....
1 uitschieter dit seizoen, 54.000. De rest onder de 45.000.

Dus als ik een stadion had gehad van 120.000 personen, dan waren er 80.000 gekomen, Gonzo? Dacht het niet. D'r zijn verschillende federaties die overal onderzoek naar gedaan hebben. Zelfs of je prestaties afhankelijk zijn, van het aantal keren dat je inlogd per week......

Hoe naief.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bakke Wrote:Zucht, als je kijkt bij Supporter - Statistieken - Stadionstatistieken - Andere stadions zie je dat in ieder geval de nummer 1 en 2 nog gewoon actief zijn.

Meneer heeft geen Supporter (de prutser Wink). Overigens, ter vergelijking, mijn stadion is ongeveer even groot als die van Gonzo, uhm Ghoeber, uhm DTA...ahhhh. Iig, heb dat aantal (55k) nu al ca. een half jaar. En tijdens de 6e bekerronde dit seizoen was dat voor het eerst uitverkocht. Nu stellen de stadionkosten geen ruk voor maar als ik hem/jou was zou pas in 2008 weer uitbreiden ofzo Wink.

Btw Gons, hoeveel winst maak je ongeveer per 2 weken zonder verkopen?
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Mukkus Wrote:D'r zijn verschillende federaties die overal onderzoek naar gedaan hebben. Zelfs of je prestaties afhankelijk zijn, van het aantal keren dat je inlogd per week......

Boca naar de eredivsie :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Lance Wrote:Btw Gons, hoeveel winst maak je ongeveer per 2 weken zonder verkopen?

Niet zoveel...... 100.000 denk ik.

Ik ben ook helemaal niet van plan om mijn stadion nog uit te breiden de komende 4 seizoens hoor, en al zeker niet na de aangedragen argumentaties.
[i]....Kluivert zuigt ![/i] - Johan Derksen
Reply
he gonzo, kom je ook zondag op meeting in utrecht?
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:he gonzo, kom je ook zondag op meeting in utrecht?

Wat denk je zelf? :lol: Ik ga nog liever naar Ponypark Slagharen met de josti-band
[i]....Kluivert zuigt ![/i] - Johan Derksen
Reply
DeTegenAanval Wrote:Ik ben ook helemaal niet van plan om mijn stadion nog uit te breiden de komende 4 seizoens hoor, en al zeker niet na de aangedragen argumentaties.

Maar dan mis je heel veel stadion inkomsten. Bij een stadion van 100k komen er dubbel zo veel mensen als bij een stadion van 50k. :roll:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
DeTegenAanval Wrote:
gittermaster Wrote:he gonzo, kom je ook zondag op meeting in utrecht?

Wat denk je zelf? :lol: Ik ga nog liever naar Ponypark Slagharen met de josti-band

:lol: :lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
Dubbel? Driebubbel Jansoe!!! Wel goed berekenen he!?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
DeTegenAanval Wrote:
gittermaster Wrote:he gonzo, kom je ook zondag op meeting in utrecht?

Wat denk je zelf? :lol: Ik ga nog liever naar Ponypark Slagharen met de josti-band

Kom nou kan ik eindelijk eens mn aggressie op iemand botvieren
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: