The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Na een eenvoudig kampioenschap en daarmee 20 wedstrijden op rij in winst omzetten gaan we nu naar VIII. Het meer serieuzere werk. Vandaar ook even ophalen van de achtergronden: wat voor invloed heeft de keeper op de verdedigingsratings?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
LOl of ik even mn nederlandertje conditie wil geven voor als ie opgeroepen wordt Big Grin Undecided
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
10. Elroy van der Poll (235427579)
Nederland 20 jaar en 4 dagen, volgende verjaardag: 19-04-2010

redelijk in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.

Maakt deel uit van het U-20 Nederland-team!
Eigenaar: Bokken FC (sinds 08-06-2009)
Total Skill Index (TSI): 30 540
Loon: 13 250 €/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel

Mn eerste international Big Grin Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Nice bokkie! Altijd leuk om een speler op te leiden die de NT haalt. Geeft toch een soort van voldoening. Alleen jammer dat hij niet het afgelopen WK mee gespeelt heeft, anders hadden we de duitsers vast en zeker verslagen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
dank

Jeuh 5-0 winst Big Grin

tegenstander kwam niet Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
na de 1-0 verlies in de beker nu ook 5-1 verloren van de nr. 3 van vorig jaar... het seizoen begint goed.... Icon_evil
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Vooraf een lastige uitwedstrijd verwacht bij de nr.3 van vorig jaar (zelf werd ik vierde)....maar bij rust stond er 0-2 op het scorebord en na 90 minuten een duidelijke 1-4 overwinning. Lekker begin, dus.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
3-1 Verloren, gaat een zwaar seizoen worden in de VII...
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
3-2 gewonnen :Big Grin Het begin is in ieder geval goed...
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
Met een gelukje een gelijkspel tegen de kampioenskandidaat. En in de beker ook door na penalties. Verder veel belangrijke blessures, vorm crisis en geen cash in kas. De komende tegenstander in de beker is een VII team die in de beker al met uitmuntend (hoog) middenveld aan kwam zetten. Dus dat wordt exit ronde 3.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
zoooooooooooooooooo ga nog maar meer verkopen en dan lekker met een uitstekend trainer wat lol beleven ofzo

Wat een saai spelletje is et ook Sad
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Leuke speler trouwens anti

vanavond Nederland in 4 5 1
vd poll de enige spits
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Gister een 3-2 overwinning, werd nog penibel nadat de tegenstander terugkwam van 3-0. Uitstekend keeper is volgende week weer hersteld hoop ik, heb geen reserve keeper en wil mijn geld daar niet aan besteden.

Overigens eerste redelijk verdedigen/ redelijk PM (17 jr. 4 dgn.) verkocht voor 250K. Ben daar wel tevreden mee, twijfel nog of ik volgend seizoen ga overstappen met training. Dat vleugelspel legt ook geen zoden aan de dijk omdat ik geen idee heb waar de waarde in zit (bij welke skill).
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
vleugelspel heeft vooral waarde als er passen en PM bij zitten

Kaal levert het niet gek veel meer op voor mijn gevoel.

Zelf gisteren 9-0 gewonnen.

Mn u20 is wederom geselecteerd, voor de gehele kwalificatie periode Smile

Lekker ervaring kweken
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
En weer een potje winst. Div VIII gaat me tot op heden alleen maar meevallen. De topper krijg ik nog in de winterdubbel maar verder? Pas de problem zo te zien.

Ik loop langzamerhand wel aardig vol met bezoekers. Moet ik bij uitbreidingen in het stadion nog rekening houden met die verhoudingsgetallen of is dat al lang historie?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Hmmm... Geen reactie...
Dan voeg ik er een vraagje bij:

1. Moet ik bij uitbreidingen in het stadion nog rekening houden met die verhoudingsgetallen of is dat al lang historie?
2. Ik loop achter met mijn vleugelspel skills... Niet zo'n ramp aangezien ik veelal met 343 speel en 3 im's maar als ik een winger zou willen kopen, hoe hebben skils als pm, scoring en passing invloed op zijn niveau? Waar kan ik het beste naar kijken voor een goede prijs/kwaliteitsverhouding? Ik heb nu op winger:
Manasa Birmingham
31 jaar en 4 dagen, TSI = 430
Verdedigen: redelijk
Positiespel: slecht
Vleugelspel: redelijk
Passen: matig
Scoren: matig
Spelhervatting: zwak

Piet Wennink
28 jaar en 41 dagen, TSI = 460
Positiespel: zwak
Vleugelspel: redelijk
Passen: slecht
Scoren: zwak
Spelhervatting: zwak

Ryszard Freinberger
29 jaar en 45 dagen, TSI = 720
Positiespel: goed
Vleugelspel: redelijk

Tim Kerstens
23 jaar en 72 dagen, TSI = 1 510
Verdedigen: matig
Positiespel: matig
Vleugelspel: redelijk
Passen: zwak
Scoren: matig
Spelhervatting: zwak
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
vraag 1: ja de oude verhoudingen gelden nog steeds Smile
Vraag 2, je traint t niet, dus zou voor een oude ervare speler (minimaal uitstekend ervaring, maar liever nog ietsje hoger) gaan van rond de 30.
Ik zou letten op vleugelspel en korte pass als 2 belangrijkste skills, volgens mij is scoren met name interessant als je m aanvallend opstelt, maar zelfs dan nog maar voor een heel klein gedeelte.
positiespel is interessant als je je middenveld wilt versterken met een winger naar het midden', maar das volgens mij niet je bedoeling.
The great old Ludwig von...
Reply
Ok, maar uitstekend ervaring is volgens mij foking duur of niet? Ik kom enkel spelers van 250k en hoger tegen en dat is voor mij nu echt veels te veel
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
volgens mij valt t wel mee, als je een 32 of 33 jarige zoekt, die nog 1 of 2 seizoenen mee kan, als het te duur is dan uiteraard minder betalen, voor bijvoorbeeld goed of redelijk.
The great old Ludwig von...
Reply
okay dus 62, 35, 10, 2.5... Houd ik daar rekening mee.
En een beetje vleugelspeler met pass kost al snel 400k... Dus ik ga wel gewoon af en toe een weekje pass trainen, kost me minder dan een nieuwe vleugel
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Het wordt wederom weer een lang seizoen voor Xyon United.
Tot nu toe nog maar één punt behaald. Totaal 15 + 3 pleisters aan blessures gehad en een drama vorm. Mijn basis laatste linie komt niet eens boven slecht vorm uit incl keeper. Denk dat het exit naar VI gaat worden. Kan ik rustig weer bouwen naar een top team a la Mukkus.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Marshall Wrote:okay dus 62, 35, 10, 2.5... Houd ik daar rekening mee.

Die 35 zal wel misklik zijn maar dat moet 25 zijn iig...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
en die andere 0,5% is voor de duiven
Reply
Eindelijk van de laatste plaats af, dankzij de dubbele overwinning op de ex-nummer 7. In het begin van dit seizoen dacht ik dat counter ging werken met de nieuwe matchengine, maar was niet het geval. Dus moest ik goeie middenvelders hebben en het betaalt zich uit.
Reply
8-0 winst :nanana:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Hoe zat het ook alweer met stadion en supporters? Ik heb nu namelijk 1987 leden in mijn fanclub die in de 7e hemel zijn. Hoe groot moest je stadion dan ongeveer zijn?
Niet dat ze dat eeuwig blijven, maar wil voor het eerst in zeer lange tijd mijn stadion uitbreiden. Die is nu 37375. Ik dacht zelf aan om uit te breiden naar richting de 50k of zo, maar buiten de kosten voor de uitbreiding zelf, hoeveel kost me dat dan wekelijks?

Dat mijn supporters in de 7e hemel zijn, is niet zo gek:

Seizoensverwachtingen: we moeten vechten om ons te handhaven

En dan sta je na 8 wedstrijden 5 punten voor op de nummer 2 :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Ik ben ook benieuwd naar het antwoord op deze vraag, ik wil ook mijn stadion gaan uitbreiden. Van de 3 thuiswedstrijden in de eerste seizoenshelft zaten er 2 vol. Nou heb ik in de 2e seizoenshelft de mindere goden thuis en de betere uit maar de laatste pot op 4-4 is tegen de huidige nummer 2. Dan wil ik mijn stadion wel voldoende gereed hebben zodat ik én die pot en de eerstvolgende seizoenen meepik qua omzetten.
Hoeveel moet je je stadion uitbreiden? Is nu uiteraard nog slechts 12.000.
Enige wat ik kan vinden is dat je je supporters met 25 of 30 dient te vermenigvuldigen? maar dat lijkt me wel wat absurd, dan maak je als eerste stap direct een verdubbeling van je stadionmogelijkheden?!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.arenaoptimizer.es/">http://www.arenaoptimizer.es/</a><!-- m -->

Deze site is erg handig bij het berekenen van de ideale stadiongrootte.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Daar kan ik niet op komen.... :roll:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Ik wel, even security code aanmaken.
Advies is 15.500 plaatsjes, stijging van slechts 3500 dus...
Is dat niet economisch weer onhandig door de 'vaste' kosten? Of is dat ook alweer veranderd?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: