The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Deze doortrainen tot zn eerste pop op 20 en dan verkopen Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik heb in het begin te lang doorgetraind. Mijn advies zou zijn om door te trainen tot uitmuntend en dan te verkopen. Ik weet niet wat dat tegenwoordig oplevert maar zal toch zo tegen de 1.3M ofzo zijn, gokje...?
Dat is voor jouw team een flinke hoop geld die je in de breedte goed kunt investeren. Waarschijnlijk zal deze begin volgend seizoen poppen? Schaf dan eind dit seizoen al een 17jarige aan (goedkoop) die je dan als opvolger lanceert. Zo koop je goedkoop in, en verkoop je duur (begin van het seizoen). Je kunt hem eventueel (20 is nog goed te trainen) het seizoen erop pas verkopen (dan zal ie briljant zijn denk ik)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
@ Lennie... Vindt het een beetje afhankelijk van je team. Wordt je kampioen? Wil je kampioen worden? Mocht je kampioen worden met 2 vingers in je neus dan zou ik hem doortrainen en hem op uitmuntend verkopen. Je kan nu met het geld van de verkoop je team wel versterken maar kampioen wordt je toch al.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Aan het begin (sta ik trouwens nog hoor) spelers niet verder doortrainen dan de eerste stijging na hun 20e...

(mijn visie dan he :winkSmile
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Ok thanks voor de reakties. Momenteel sta ik eerst en ik promoveer zeker. Wat dat betreft kan ik hem dus doortrainen naar uitmuntend. Dat zal dan idd begin volgend seizoen zijn. Helaas is het denk ik niet mogelijk om aan het einde van dit seizoen al een 17-jarige opvolger te kopen, aangezien ik dan volgens mij net uit de rode cijfers ben. Dat zal dus meteen gebeuren als deze speler is verkocht.

Ik wacht iig tot hij uitmuntend is. Wellicht red ik het met dit team in een hogere divisie, dan kan hij misschien wel naar briljant idd. Bedankt!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Helaas is het denk ik niet mogelijk om aan het einde van dit seizoen al een 17-jarige opvolger te kopen, aangezien ik dan volgens mij net uit de rode cijfers ben.

Als je net uit de rode cijfers bent kun je toch nog prima een 17jarige goed kopen? Zoveel betaal je daar echt niet meer voor eind van het seizoen of ben ik nou gek? tevens krijg je bonus he?! Scheelt altijd weer
Reply
Nope ik kocht laatst 2 hoog goed 17 jarige voor in totaal 420 k Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik bedoel maar... 210k per stuk op dit moment alleen al. Betekent dus een beetje zoeken en je hebt ze waarschijnlijk wel voor 150k LL...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
17 jarige half goedjes kan je denk al kopen idd voor 150k per stuk
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Nu... En eind van het seizoen? (niet dat ik mijn mening wil doordrukken bij LL, ik ben geen ........ maar gewoon eens kijken of ik dat redelijk inschatte en een handleiding bieden voor LL want dit kan best een beslissing zijn die lang doorwerkt in zijn organisatie)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Als je goed zoekt kun je ze echt wel vinden voor tussen de 100 en 200k, al heb je dan ook de kans dat die gasten net gepopt zijn en dan heb je 18 jarige goedjes wat zonde is
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Als je aan het eind van het seizoen 17 jarigen 'goed' koopt heb je ze sowieso als 18 jarigen goed... Alleen als je ze hoog goed koopt heb je kans dat je ze op hun 18e nog naar formidabel krijgt...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik sta momenteel nog 150K rood, het plan is om dat aan het einde van het seizoen weggewerkt te hebben. Hangt ervan af of ik eerste of 2e wordt en of de topscorer uit mijn team komt. Wellicht is het dan idd wel mogelijk om een 17 jarige goed Pm aan te schaffen. Probleem is dat ik geen trainee-plek over heb, dus dan speelt ie niet totdat ik Diego Trillo heb verkocht. Dat lijkt me ook niet de bedoeling.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Marshall Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Helaas is het denk ik niet mogelijk om aan het einde van dit seizoen al een 17-jarige opvolger te kopen, aangezien ik dan volgens mij net uit de rode cijfers ben.

Als je net uit de rode cijfers bent kun je toch nog prima een 17jarige goed kopen? Zoveel betaal je daar echt niet meer voor eind van het seizoen of ben ik nou gek? tevens krijg je bonus he?! Scheelt altijd weer

Heb 1,5 seizoen terug aan het einde van het seizoen ook een hoog goede 17 jarige spits gekocht. Duurde 2 weken voordat hij popte naar uitstekend. Kosten 74k toendertijd.

Nu zal een pm wel iets duurder zijn, maar aan het einde van het seizoen een 17 jarige kopen kun je beter doen dan aan het begin van het seizoen een 18 jarige.

Ten eerste is die 17 jarige goedkoper, ten tweede kun je hem een paar weken extra training geven.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Sinds de vorm 4 weken geleden weer begon bij te trekken is het alleen maar beter gegaan! Resultaat na 4 weken: Vorm +36/-11!
Reply
LL, geloof mij, dan krijgt ie maar een paar weken geen training, so? Scheelt je echt een pokkelading aan kosten!!!
En bovendien kun je m dan wel de conditie, algemene of wat dan ook voor tussenseizoentraining geven... Kunt m zelfs even laten spelhervatten ofzo...
Ik koop regelmatig al trainees 'op voorhand'
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Wat is de reden dat een 17-jarige aan het einde van dit seizoen goedkoper is dan een 17-jarige aan het begin van volgend seizoen? Puur omdat hij dan bijna 18 is?

En waarom is een 17-jarige aan het einde van dit seizoen dan goedkoper dan een 18-jarige begin volgend seizoen?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Is mij ook niet geheel duidelijk maar ik vermoed dat het te maken heeft met het feit dat iedereen aan het begin van het seizoen het trainingsplan voor dat seizoen opmaakt. Een 17jarige die je aan het begin van het seizoen koopt heeft de totale maximale mogelijkheden die je maar kunt bedenken....
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Een 17-jarige met goed PM is aan het einde van het seizoen hoogstwaarschijnlijk verder in zijn stat is dan een 17-jarige aan het begin van een seizoen. Maar ok, eerstgenoemde is dan wel bijna 18 en dat is een nadeel ten opzichte van de 17-jarige aan het begin van het seizoen. Op zich dus verklaarbaar waarom eerstgenoemde goedkoper is. Het hangt er natuurlijk ook helemaal vanaf hoever iemand in zijn stat zit.

Maar toch zal het volgens mij niet heel erg veel schelen, een 17-jarige goed PM aan het einde van het seizoen of een 18-jarige goed PM aan het begin van het seizoen. Aangezien ik mijn speler nog niet per se hoef te verkopen, zal ik het eens in de gaten houden en mijn beslissing voor volgend jaar daarop baseren.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Veel mensen houden ook aan het eind vh seizoen de hand op de knip. Je hebt aan het eind vh seizoen namelijk weinig inkomsten en in het begin vh nieuwe seizoen duurt het een tijdje voordat je inkomsten weer op een normaal peil zijn (tenzij je zo'n debiele wereldpull hebt). Het is vrij standaard dat de transfermarkt aan het eind vh seizoen op zn gat ligt en je, wanneer je wat geld hebt, dan zeer leuke koopjes kan hebben.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Ik heb bijvoorbeeld 1,5 seizoen terug ook een uitstekende 17 jarige spits gekocht voor 230k. :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Even een vraagje.
Ik speel altijd 3-5-2.
Echter 3 spitsen van mij zijn goed in vorm.
Ik twijfel om 3-4-3 te gaan spelen, wat jullie?
Het gaat om de volgende mogelijkheden.
Of de eerste middenvelder en gewoon 3-5-2
Of de tweede (spits) en 3-4-3

IJsbrand Bisschoff

TSI=670, 30 jaar, matig vorm
Heeft slecht ervaring en slecht leiderschap [Koppen]


Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig

of

Spitz Roelofs

TSI=1 150, 22 jaar, goed vorm
Heeft waardeloos ervaring en slecht leiderschap [Onvoorspelbaar]


Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
The great old Ludwig von...
Reply
Bewijs:
Hoog-goed, 17-jarige, met Koppen. 255k
(misschien had ik hem niet zo hard heen en weer moeten schudden.....nu is ie licht geblesseerd. Waarschijnlijk een hersenschudding.) :wink:

Shaked Gabay (79819612)
17 jaar, redelijk in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Israel
Total Skill Index (TSI): 810
Loon: 826 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Mkks F.C.

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
@ Mukkus: Leuke prijs voor die speler.
@ Gitter: Heb je al ervaring in 3-4-3?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Nope! Dat is voor mij ook de voornaamste reden om gewoon 3-5-2 te spelen...
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Nope! Dat is voor mij ook de voornaamste reden om gewoon 3-5-2 te spelen...

Hangt natuurlijk ook van je tegenstander af. Ik zou persoonlijk niet voor 1 week van systeem switchen puur omdat je spits toevallig in vorm is.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Hattrick Wrote:Huan Yu-Leung [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=11 800, 20 jaar, matig vorm
Heeft waardeloos ervaring en zwak leiderschap [Onvoorspelbaar]

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: wonderbaarlijk Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

De vraag is of ik deze jongen moet verkopen of niet, ik heb momenteel een 20-jarige kale uitmuntend IM op de vleugel staan (en wordt daar dus ook getrained voor 50%). Nu komt Sjeffer binnenkort met een hoog PM-er en formidabel vleugel die leuk mee kan draaien in het trainingsschema en team. Ik ben dus wel geintresseerd.

Wat denken jullie, is het de moeite waard om hem nog 1 level te laten stijgen en daarmee mijn kansen voor het kampioenschap aanzienelijk verhogen. Of moet ik cashen en voor het geld gaan aangezien ik over 1,5 seizoen wil switchen en met een ander team verder te gaan ?

het antwoord van Sjeffer weet ik al :razz:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
gittermaster Wrote:Nope! Dat is voor mij ook de voornaamste reden om gewoon 3-5-2 te spelen...

Wat train je ?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Deportivo Wrote:HO HO HO HO HO EN NU KAPPEN, GAAN GODVERDOMME NIET JOHAN CRUIJF ZIJN NAAM BEZOEDELEN HIERO DAT DOE JE THUIS MAAR NSBER.
HEIL JOHAN

Deportivo Wrote:en nu tot de orde van de dag, jij pict de laatste wedstrijd van het seizoen om in die wedstrijd met 2-0 de boot in te gaan en er nog trots op te zijn ook want jopie is zo dom dat ie alleen naar jullie onderlinge ontmoetingen kijkt...dude kap nou maar met zo wijs doen hiero want er zitten hier een aantal mensen o.a. jazz djabs mac etc die 1000x meer snappen van dit spelletje dan jij.
1) Ik leg mijn tactiek uit
2) Ik heb niet gezegd dat ik meer snap van het spelletje dan JAZZ, Djabs, Mac.
3) Misschien hebben ze een andere aanpak in sommige opzichten so what? Met die logica van jou mag niemand Marco van Basten of Dick Advocaat bekritiseren, want die hebben beide meer bondscoach-ervaring dan iedereen op dit forum. Ik geloof dat iedereen zijn mening over iets mag hebben en dat die niet automatisch slechter is (misschien wel ongeloofwaardiger voor de anderen).

Deportivo Wrote:Je start een nieuw team op omdat je de laagste tsi van de sd club hebt...en nu heb je de hoogste wou je zeggen.
Tuurlijk wil ik dat niet zeggen; anders zou ik me zelf belachelijk maken.

Deportivo Wrote:Probeer nu eens niet zo wijs te doen erken je nederlaag en steek de energie die je in het nutteloos verdedigen van lompe standpunten op dit forum doet eens in je team misschien kom je er dan achter dat je straks in de VI onderaan staat met je mooie stadion.
Noem jij "lange termijn voor korte termijn" een lomp standpunt? Ik heb nog geen één fatsoenlijk tegenargument gehoord tegenover dat standpunt (ik heb het niet over stadiongrootte nu).

Deportivo Wrote:Maarja dan is het in door jouw IQ beperkte wereldje weer tijd om een nieuw team op te starten...
Tuurlijk niet. Ik ben vorig seizoen niet gepromoveerd en toen ben ik ook geen nieuw team begonnen. Onzin om te vermoeden dat ik zou stoppen met Hattrick als het slecht gaat. Duidelijk een vertekend beeld van mij.

Marshall Wrote:En daar is nummer twee die zich dood ergert aan je Fonzy... Zegt dat niet wat?
Tuurlijk zegt dat wat.
Marshall Wrote:Ik verbaas me met name over het feit dat je nu al aangeeft dat je stadiontactiek misschien wat overtrokken is. Oftewel, je bent al seizoenen met een tactiek bezig die je zelf nu ook wat vreemd vindt?
Als ik het niet had gedaan; had ik geen 39.000 bezoekers laatst in mijn stadion gehad en zou het 4x zoveel geld hebben gekost om nu de stadionuitbreidingen te doen. Ik sta nog steeds achter stadion-eerst-uitbreiden-tactiek, ook al was mijn analyse dat stadion bezoekersaantallen omhoog zou trekken fout. Het één sluit het andere niet uit.
[i]....Kluivert zuigt ![/i] - Johan Derksen
Reply
Deportivo Wrote:
gittermaster Wrote:Nope! Dat is voor mij ook de voornaamste reden om gewoon 3-5-2 te spelen...

Wat train je ?

Gitter traint wingers (volgens mij)

De vraag van hem is dus om met 3 spitsen en 2 im's te spelen of andersom. (aangezien 343 met 3im's een training kost en dat mijns inziens niet de bedoeling is).

Ik zou iig gewoon gaan voor 352 gitter. Puur omdat je geen ervaring hebt met 343. Daardoor zal er veel onduidelijkheid komen in je elftal en dat heft die 2 stats vorm mijns inziens meteen weer (voor een groot gedeelte) op...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: