The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Zou in ieder geval beiden innermids aanvallend zetten marsh. Hoe lang duurt die triningsswitch van je nog? Dan gaat CDF echt knallen denk ik.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Ik wil trouwens ook zo'n super-spelhervatter. Jezus wat een gaaf spelertje. Misschien is een formidabele verdediger met goddelijk PM wel iets. Kan makkelijk mee mijns inziens
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Goddelijk spelhervatten neem ik aan..

Ik kwam em ook maar toevallig tegen. Vond hem niet duur, en gelukkig werd er niet meer overheen geboden.
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Goddelijk PM? Of goddelijk SH :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Een beetje impulsief een nieuwe middenvelder gekocht. Was wat aan het zoeken op de tl en opdeze speler een bodje gedaan en gelijk binnen gehaald.

Fredrik Engdahl (5050862)
27 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft goed ervaring en is een waardeloos leider.


Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 27 830
Loon: 17 760 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Haastige Spoed
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: uitmuntend

Doelpunten in carrière: 50
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 5
Bekerdoelpunten dit seizoen: 5

Waarschijnlijk wat te veel betaald. hij kostte 3 519 000 €.
Had geen enkele speler met wat spelhervatten. En kan de ervaring wel goed gebruiken. Krijg nu al berichtjes dat organisatie daalt, terwijl ik redelijke opstellingservaring had. Jammer genoeg heeft hij te weinig leiderschap om geschikt te zijn als aanvoerder. En ben benieuwd of de combinatie gemeen en temperamentval nog veel kaarten gaan opleveren.
Hij mag tegen Legion debuteren. :wink:
Reply
ff een korte vraag ik heb echt de beste reeks in jaren neergezet en toch komen er maar 6 nieuwe supporters per wedstrijd bij en dat met 9 woordvoerders :S
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
ik ook
Reply
ik speel gelijk en kreeg er 9 bij. nanananananaaaaaaaaaa
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
ik win er krijg er maar 2 bij Icon_twisted hoe kan dat??
Reply
Ze houden niet van mannen met een rode neus :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
ik win en krijg er de laatste weken al standaard 8 op maandag en 8 op donderdag bij....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
JAZZ Wrote:Centrale verdediging: wonderbaarlijk (heel laag) - goddelijk +3

Notworthy Notworthy Notworthy

Marshall Wrote:Heeft er iemand trouwens enige uitleg voor me waarom ik tegen deze tegenstander eerst zeer nipt met 1-0 win en gisteren met 1-1 gelijkspeel??? Ik zit er nu in de lunch weer naar te kijken maar ik kom er gewoon niet uit.... :roll:

Je traint verdedigen Wink

Deportivo Wrote:ff een korte vraag ik heb echt de beste reeks in jaren neergezet en toch komen er maar 6 nieuwe supporters per wedstrijd bij en dat met 9 woordvoerders :S

Hier ook 6 erbij, met 10 woordvoerders. 2074 in totaal.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
yeps en jij haalt je lul uit je broek, daar komen die homo's wel op af Wink
Reply
Geachte heer Waltman,



Bij deze deel ik u mede, dat uw propedeuse bul voor u klaar ligt. Op
vertoon van een

geldig legitimatiebewijs af te halen bij de Afdeling Examenadministratie
kamer AB-07.

Onze openingstijden zijn maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 16.00 uur

Whooohoooo 2 jaar geleden gehaald, eindelijk af :S
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik moet em ook maar eens ophalen binnenkort Wink

En boca al die gaylords komen gewoon naar jouw club om je ster even te bekijken Big Grin
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Hier ook een goddelijk SH-speler, toekomstig coach...

Speelt alleen friendlies/sd-cup.
Scoort lekker! :lol:
Reply
Dat goddelijk +3 is volgens mij ook een record weer. :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Lance, wat maakt het nu uit wat ik train? Als mijn linies sterk genoeg zijn moet ik gewoon winnen. Dus waar ligt het aan doedel?!

Legion, switch staat op stapel einde dit seizoen, zodra iedereen uitgestegen is. Dus waarschijnlijk in het tussenseizoen. Misschien ook maar beter. Dit seizoen gewoon 'vergeven', wel proberen uiteraard maar gaat niet lukken denk ik, en dan volgend seizoen iedereen verrassen met de switch en een veel sterker en anders team...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Lance, wat maakt het nu uit wat ik train? Als mijn linies sterk genoeg zijn moet ik gewoon winnen. Dus waar ligt het aan doedel?!

Legion, switch staat op stapel einde dit seizoen, zodra iedereen uitgestegen is. Dus waarschijnlijk in het tussenseizoen. Misschien ook maar beter. Dit seizoen gewoon 'vergeven', wel proberen uiteraard maar gaat niet lukken denk ik, en dan volgend seizoen iedereen verrassen met de switch en een veel sterker en anders team...

En hopen dat je dat wel promoveert Tongue zo lullig als je met je switch weer 8 seizoenen in de VI. blijft
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Undecided
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Marshall Wrote:Lance, wat maakt het nu uit wat ik train? Als mijn linies sterk genoeg zijn moet ik gewoon winnen. Dus waar ligt het aan doedel?!

Legion, switch staat op stapel einde dit seizoen, zodra iedereen uitgestegen is. Dus waarschijnlijk in het tussenseizoen. Misschien ook maar beter. Dit seizoen gewoon 'vergeven', wel proberen uiteraard maar gaat niet lukken denk ik, en dan volgend seizoen iedereen verrassen met de switch en een veel sterker en anders team...

Ik zit nog effe na te denken dat je keepers wil gaan trainen terwijl je verdediging al op orde is. Als je zelf aangeeft dat het scoren in je efltal een redelijk goot probleem is. ZOu ik dus een goede eerste keeper kopen zodat je geen ruk meer aan je verdediging hoeft te doen en zou ik eigenlijk scoren gaan trainen ( ook al volg je dan het meerendeel van HT-Land)
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Marshall Wrote:Lance, wat maakt het nu uit wat ik train? Als mijn linies sterk genoeg zijn moet ik gewoon winnen. Dus waar ligt het aan doedel?!

Hehe. Lijkt me duidelijk dat je aanval niet goed genoeg was om je tegenstander op de knieën te krijgen gisteren. Is vrij logisch omdat je als def trainer zijnde eigenlijk als meest aanvallende opstelling 4-4-2 ter beschikking hebt. Je aanval is dan bijna altijd niet sterk genoeg om tegen andere verdedigende teams te scoren en je dus vaak van dit soort kleine uitslagen krijgt.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
@ Depor Notworthy

Sorry Legion, was ook te veel eer voor een kakkie... :wink:
Reply
En lance, what about AIM? Gaat dat bijdragen aan een sterkere aanval? Lijkt me wel toch, aangezien ik met 3 IM's en een wnhm speel...

edit: en depor: zou moeten kunnen. Heb dan ongeveer 9M te besteden waarvan 2 keepers gekocht moeten worden en de rest vrij te besteden is (plus eventuele verkoop van te vervangen spelers).
Moet dus eigenlijk wel lukken volgend seizoen...
Reply
als je spelers over passen beschikken zou et kunnen werken, anders is het ook een rvij nuttelozen tactiek volgens mij
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Marshall Wrote:En lance, what about AIM? Gaat dat bijdragen aan een sterkere aanval? Lijkt me wel toch, aangezien ik met 3 IM's en een wnhm speel...

edit: en depor: zou moeten kunnen. Heb dan ongeveer 9M te besteden waarvan 2 keepers gekocht moeten worden en de rest vrij te besteden is (plus eventuele verkoop van te vervangen spelers).
Moet dus eigenlijk wel lukken volgend seizoen...

Hou er rekening mee dat je team na een switch altijd een seizoen minder speelt believe me ik ben expert in switches :S
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Lol... Waarom is dat? Ervaring met opstelling? Ook zo'n vreemd hattrick-extraatje, net als de promovendi die volgens mij echt voordeel hebben in het 1e seizoen...

Maar Mac heeft geen problemen gekend na de switch...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
En net wat wij gister al zeiden amrshall dat ik denk dat er vaak meer voordeel dan alleen het middenveld voordeel is bij thuisduels!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Marshall Wrote:En lance, what about AIM? Gaat dat bijdragen aan een sterkere aanval? Lijkt me wel toch, aangezien ik met 3 IM's en een wnhm speel...

Mwah, zorgt er eigenlijk voor dat je meer kansen krijgt door het midden. Maar als je tegenstander daar een goddelijk centrale aanval heeft staan, dan heeft dat nog weinig zin. Zou eerder kiezen voor een goede vleugel. Vrij simpel om daar een hoge stat te halen. Combineer dat met een aanvaller met Koppen en zo kun je ondanks een ogenschijnlijke aanvallende onmacht toch scoren (vraag Forever maar).

Deportivo Wrote:Hou er rekening mee dat je team na een switch altijd een seizoen minder speelt believe me ik ben expert in switches :S

Dan ben je waarschijnlijk nog nooit overgestap van verdedigen trainen naar iets anders Wink. Moet wel toegeven dat de kans groot is dat de stats op je uhmm.. overstaplinie wel lager moeten liggen in het begin, maar dit hoeft niet noodzakelijk te betekenen dat je team een overgangsseizoen heeft.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Nee maar mac heeft ook wel geluk gehad, ik snap het ook niet helemaal maar ik heb elke switch die ik heb gedaan en je weet dat het er 3 waren ik mijn team wel versterkt heb maar dat het toch altijd ff een tussenseizoen was op de een of andere vaaage manier, Vorig seizoen had ik ook meer moeite maar nu komen die versterkingen er pas uit...heb ondanks dat ik al 2 seizoenen met 2x wonderbaarlijk en 1x briljant op het middenveld speel gewoon een half seizoen met redelijk - uitstekend vorm niet hoger dan een matig middenveld gehaald, alsof hattrick ook nog iets van een het team moet aan elkaar wennen gezeur heeft.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: