The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Memphis / Marseille / Buenos Aires
Natuurlijk begint Benne de tweede TB met een df...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij lijkt zowaar 2 tb's te gaan winnen. Sommige ouderwetse chokers lijken in 2010 minder in de fout te gaan.
Reply
Hahaha, wordt Bohli hier even genaaid. Hoe kan het ook anders, in Frankrijk tegen een Fransman Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wel een laffe partij. Als die Bohli iets rustiger speelt...
Reply
mindlight Wrote:
centre court Wrote:Ik weet 't goed gemaakt. We doen net of we deze week 15k budget hadden en maken op basis daarvan beide een team die we per PM opsturen naar ML. Dan ben ik benieuwd hoeveel verschillen er dan in onze teams zitten.

Dat moet je niet nu doen, dat moet je volgende week doen, en dan tegelijk met de FTM deadline sturen.
Dat lijkt me een uitstekend idee. Geen verplichting om in te sturen, maar voor degene die het wel doen kun je zo vergelijken wat de verschillen zijn in beide gevallen. (Is volgende week geen Davis Cup?)
Over Soderling: hij wint het toernooi en Ad heeft gelijk dat de verschillen door hem groter waren als er ietsje minder budget was, dan was hij misschien door de helft van de managers gekozen. Voor hetzelfde geld had echter Davydenko gewonnen, Davy had met het huidige budget verschil kunnen maken en met minder budget was hij nauwelijks gekozen en had hij dus minder verschil kunnen maken.
Reply
Was die middelste van die drie blondines z'n vriendin? :eeeek:
Reply
Hop, de drol wint. Gaat hij deze week dan mijn sympathie winnen?
Reply
Klasse Julien, mentaal beest! Wink
Reply
Klassse Benneteau!!
Reply
Klasse Juul. Nu ook Serra pakken.
Klasse ook Andujar. Ouanna moet even de 3e set winnen.

3 nieuwe partijen in BA! Hup Chela, Crazy Dani en Fognini.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ook hup Lacko!
Reply
Lacko staat gewoon een break achter tegen fucking Reynolds. Repareren die handel Lukas!
Reply
Eigenlijk heb ik een heel gewaagd team met gasten die nog niets hebben laten zien als Lacko, Haas, Ginepri, Gulbis en Russell. \Big Grin/
Reply
:lol: Nog maar een breakje voor Bobby
Reply
centre court Wrote:Eigenlijk heb ik een heel gewaagd team met gasten die nog niets hebben laten zien als Lacko, Haas, Ginepri, Gulbis en Russell. \Big Grin/

Yeah sure :excited:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
This Lacko is not good.
Reply
Hakkuh
Reply
Die Reynolds joh, wat een beest.
Reply
Reynolds won zijn laatste pot op ATP niveau op 26 maart 2009, verloor daarna 10 eerste rondes op rij, en raakte geblesseerd. Een paar weken terug deed hij het aardig op de Dallas challenger, maar Lacko mag dit natuurlijk niet gaan verliezen.
Reply
Wel beroerd dat Lacko nou net 1 van de minder gekozen gasten is trouwens.
Reply
Dat gaat wel gebeuren zo, meteen weer 0-30.

Breakje Ouanna. =D>
Reply
Lacko van 0-30 naar gamewinst. Nu is ie los!

4-1 Ouanna.
Reply
Voorlopig staat Lacko nog steeds op het teleurstellende aantal van 3 returnpoints. Dan wordt het al snel lastig.
Reply
centre court Wrote:Eigenlijk heb ik een heel gewaagd team met gasten die nog niets hebben laten zien als Lacko, Haas, Ginepri, Gulbis en Russell. \Big Grin/
Lacko en Russell nog niets laten zien? :roll:
Reply
Lacko 8x en Istomin 6x gekozen, eruit met die kneuzen! :beerbros:
Reply
Ad Wim Wrote:
Lacko en Russell nog niets laten zien? :roll:

Deze week nog niet. En als je 't over het het verleden hebt noem je Haas, Ginepri en Gulbis niet? :Big Grin
Reply
Ik nam aan dat je op dit jaar doelde. Hoezo zou je het in godsnaam over deze week hebben?
Reply
Ad Wim Wrote:Ik nam aan dat je op dit jaar doelde. Hoezo zou je het in godsnaam over deze week hebben?

Ik bedoelde uiteraard dat ze nog niet gespeeld hadden en een lastige 1e of 2e ronde hebben.

Hoeveel mps heb je nodig Ouanna?
Reply
istomin... :x
Kom op Lacko draai het nog om
Reply
kooltje Wrote:istomin... :x

wel een mooi gewaagde keuze, kooltje =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply

Forum Jump: