The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Memphis / Marseille / Buenos Aires
Ad Wim Wrote:Gaudio speelt trouwens ook helemaal niet gek hoor. Waar is die geweest?

hij staat 174e, dus hij is niet weggeweest.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja, en Nalbi staat daar nog boven. Is die ook niet weggeweest?
Reply
Maar hij heeft inderdaad nog wel e.e.a. gespeeld. Een selectie uit de illustere toernooien: Sao Paulo challenger, Lima challenger, Guayaquil challenger, Asuncion challenger, Montevideo challenger, Buenos Aires challenger, Santiago challenger, Iquiqui challenger. Notworthy
Reply
Wat heeft ie de laatste maanden gewonnen dan? Onbegrijpelijk als je dit ziet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
1 finale challenger (wonderbaarlijk nu ik kijk, de Buenos Aires challenger, die verloor hij van Zeballos in 3 sets, waar Gaudio de tweede eenvoudig pakte :-k ), en 2 halve finales.
Reply
Ja oke, maar dat was alweer in september/oktober, dat is alweer bijna een half jaar geleden. De laatste maanden was het helemaal niks.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee klopt, maar hij lijkt weer present, zo voor het thuispubliek.
Reply
Ik snap het trouwens nu wel wat meer van Zeballos, die zakt ver weg zeg.

Montanes trouwens 6-2, terwijl ie vorige week nog 2 en 2 van Kubot verloor. Zo typisch voor deze weken...
Reply
Fuck, dat was het einde van mijn stream.
Reply
Gewoon refreshen, werkte bij mij.

Karlo trouwens het record aces gebroken in een 2-sets wedstrijd Notworthy
Reply
Nice! En dank, de stream is weer levend!
Reply
Clement overleeft even 2 mps op 2e service.
Reply
Hij heeft waarschijnlijk het publiek even tot stilte gemaande en de ballenjongen een paar slapeloze nachten bezorgd, meestal doet dat hem wel goed Wink. Tevens mist Seppi een type Buurs, die hem aangeeft dat hij de 2e service van Clement aan moet pakken.
Reply
Maar daar was dan weer een 2e service en MP #3.
Reply
Haha, die is er blijkbaar komen zitten net.
Reply
Eens kijken wat er van de choker Gaudio over is...
Reply
Verdomde weinig, wat maakt ie het goed af zeg. Leuk, nog een set!
Reply
Precies. Al ga ik zo wel pitten.
Reply
balen van gerritsen Sad
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Di Zeballos is wel fucking compleet zeg. Goed netspel, dropshots, service.

Precies, ik snap ook echt niet wat dat nou de laatste weken was. Dit lijkt me nu al een mustpick voor RG.

nog steeds?

Reply
Nogal, wat ging ze hard zeg :cry:
Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Di Zeballos is wel fucking compleet zeg. Goed netspel, dropshots, service.

Precies, ik snap ook echt niet wat dat nou de laatste weken was. Dit lijkt me nu al een mustpick voor RG.

nog steeds?

Uiteraard, net als Gaudio :8:
Reply
Wat een bal van Zeballos om de eerste game te pakken :eeeek:

Ik maak het ook niet laat. Wel jammer, want er staan nog een hoop leuke potjes op het programma vanavond.
Reply
En wat een boutstream, hij valt nu om de minuut weg. Waar kijk jij Ad?
Reply
Justin.
Reply
Hmm ik ook. Nou dan blijf ik wel refreshen.
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Gaudio speelt trouwens ook helemaal niet gek hoor. Waar is die geweest?

hij staat 174e, dus hij is niet weggeweest.

Ook in deze categorie trouwens. 1234567, waar is Guillermo Canas gebleven?
Reply
En Puerta.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Oei, wat een dramareturn van Zeballos op bp.

Canas was toch gewoon gestopt?
Reply
Canas staat nog 233 op de ranking. Puerta heeft vrijwel heel vorig seizoen gespeeld toch?
Reply

Forum Jump: