The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Memphis / Marseille / Buenos Aires
Ad Wim Wrote:Oei, wat een dramareturn van Zeballos op bp.

Canas was toch gewoon gestopt?

Ohh, dat is dan langs me heen gegaan, zou kunnen.
Reply
Pffff, wat een kans weer voor Zeballos.
Reply
Kom op nou Gaudio. Houdt dit vast vent.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En nog een reuzenkans op bp. Gaudio zakt nu weer weg, maar Zeballos maakt er geen gebruik van.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En de game! =D>
Reply
Zeballos heeft t weer te pakken trouwens.
Reply
Ja, ondanks dat het 3-6 was, leek het ook wel een tank. Of het is gewoon eigen aan deze gasten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Montanes verliest vorige week 62 62 en wint nu 62 62, wat een gekke weken zijn het toch ook.
Reply
Sloeg Gaudio daar nou een bal volledig mis? Undecided
Reply
Pff als Zeballos gewoon terug blijft brengen gaat hij gemakkelijk breaken. Wat een fouten ineens.
Reply
Hij houdt het maar 1,5 set vol...
Reply
En weer een backhand onderin het net. BP.
Reply
En de break. Wel verdiend, maar ik zie nog wel een rebreakje aankomen bij deze rukkers.
Reply
Wel een beetje jammer dat ie zo keihard juicht als ie dat bp maakt. Gaudio is toch zijn voorbeeld. Maar ja, hij heeft deze pot wel echt nodig.
Reply
Ik ben haast in staat een premium account aan te schaffen. Wat een prulstream.
Reply
mindlight Wrote:rukkers.
=;
Reply
Ad Wim Wrote:Wel een beetje jammer dat ie zo keihard juicht als ie dat bp maakt. Gaudio is toch zijn voorbeeld. Maar ja, hij heeft deze pot wel echt nodig.

Nja, het was wel een zelf gehaald punt natuurlijk.
Reply
mindlight Wrote:Ik ben haast in staat een premium account aan te schaffen. Wat een prulstream.
De kwaliteit is vooral kut. Straks is wel Ferrer-Greul op Betfair.
Reply
Ad Wim Wrote:
=;

Uhh hoe vreemd dat ook klinkt, dat is niet negatief bedoeld.
Reply
Zeballos is nu trouwens wel echt weer goed. Toch vreemd, zo'n tweede set.
Reply
Jammer Gaudio, toch goed om hem weer eens op dit niveau te zien.
Zeballos opvallend weinig gekozen. Hij heeft een goede loting. Al lijkt Ferrero toch ook deze week wel goed.
Reply
Waarom begint Berdych niet?
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
=;

Uhh hoe vreemd dat ook klinkt, dat is niet negatief bedoeld.

[gay]
Reply
Wat een misser op 15-0 en nu 15-30.
Reply
:lol: . Waar denk je dat mijn vraag aan Mac vandaan kwam waar die smilies eerder deze week waren gebleven? :8:
Reply
En GSM. Dank heren, mooie pot geweest!
Reply
mindlight Wrote::lol: . Waar denk je dat mijn vraag aan Mac vandaan kwam waar die smilies eerder deze week waren gebleven? :8:

Die Gay smiley moet ook vaker gebruikt worden. Kan een glimlach niet onderdrukken als ik 'm voorbij zie komen.
Reply
Ik zag een prachtgelegenheid deze week, maar toen verscheen er : gay: in mijn post. Tsja, dat sloeg als een tang op een varken natuurlijk.
Reply
het is ook [ gay ] Wink
Reply
Ahh ok. Ja hij stond ook niet meer in de smilielijst, dus ik kon dat niet terugvinden! Maar mooi om te weten, dan kan ik die weer wat vaker inzetten.

:notfunny: Deze zie ik ook nooit voorbij komen trouwens, maar geeft wel een gevoel weer dat ik hier weleens heb.
Reply

Forum Jump: