17-02-2010, 01:27 PM
Hup Mischa!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Memphis / Marseille / Buenos Aires
|
17-02-2010, 01:27 PM
Hup Mischa!
17-02-2010, 01:29 PM
Ad Wim Wrote:Ferrero had ook maar 1 dag, niet zeuren. ferrero verloor weinig games. verdasco speelde veel meer sets en had achteraf gezien een betere tegenstander.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
17-02-2010, 01:33 PM
Chardy was een lachertje voor deze partij, dus dat is onzin. En als je niet twee dagen later kunt presteren, trek je je toch lekker terug?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
17-02-2010, 01:37 PM
kooltje Wrote:Hup Mischa!*3-2 voor =D>
17-02-2010, 01:37 PM
Ad Wim Wrote:Chardy was een lachertje voor deze partij, dus dat is onzin. En als je niet twee dagen later kunt presteren, trek je je toch lekker terug? daarom zeg ik achteraf
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
17-02-2010, 01:40 PM
Waarom speelt Robredo in godsnaam indoor toernooien terwijl ie vorig jaar zo succesvol in de ZA swing was?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
17-02-2010, 01:43 PM
Stille Wrote:Waarom speelt Robredo in godsnaam indoor toernooien terwijl ie vorig jaar zo succesvol in de ZA swing was?Meer uitdaging? *5-2 Zverev
17-02-2010, 01:47 PM
Ik vind het echt een domme keuze van hem. Die gaat flink zakken op deze manier.
17-02-2010, 01:57 PM
Hoeft niet, hij is nu veel beter voorbereid op de komende masters.
17-02-2010, 01:58 PM
Maar hij is wel een lachertje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
17-02-2010, 02:06 PM
buurs Wrote:Ad Wim Wrote:Chardy was een lachertje voor deze partij, dus dat is onzin. En als je niet twee dagen later kunt presteren, trek je je toch lekker terug? :-k Ok, dus dan kijken we achteraf wie de beste tegenstander had en die krijgt een dag meer rust voor die wedstrijd....
17-02-2010, 02:10 PM
_Tampie Wrote:buurs Wrote:Ad Wim Wrote:Chardy was een lachertje voor deze partij, dus dat is onzin. En als je niet twee dagen later kunt presteren, trek je je toch lekker terug? vooraf was chardy ook niks, maar hij blijkt zijn vorm weer terug te hebben. achteraf kun je toch pas zien of iemand het heeft getroffen met zijn tegenstander. laatste deel van je zin is natuurlijk onzin.
17-02-2010, 02:10 PM
Nja, ik blijf het wel apart vinden dat Verdasco dinsdag moest spelen. Dat wordt maar zelden vertoond, zeker omdat er nog andere 1e rondes wel vandaag moeten.
17-02-2010, 02:13 PM
Zo uitzonderlijk is dat niet volgens mij, zeker als het geen topper is. Nu is Verdasco dat wel, maar dat is Ferrero ook. En die moest zelfs de eerste partij gisteren. Verdasco had nog een avondpartij.
Dan nog, het is gewoon twee dagen later, dat heb je in GSs ook en zo groot was de reisafstand niet.
17-02-2010, 02:14 PM
Ad Wim Wrote:Zo uitzonderlijk is dat niet volgens mij, zeker als het geen topper is. Nu is Verdasco dat wel, maar dat is Ferrero ook. En die moest zelfs de eerste partij gisteren. Verdasco had nog een avondpartij.Maar Verdasco is een Spanjaard en geen Amerikaan...Dat is de enige reden
17-02-2010, 02:15 PM
tja, fish, querrey, roddick spelen sowieso op de woensdag.
die krijgen optimaal rust. dus is het wel logisch dat verdasco op de dinsdag de publiekstrekker is. of het eerlijk is, is een 2e...
17-02-2010, 02:21 PM
kooltje Wrote:Dat is natuurlijk, maar ik vind het alsnog geen schande. Wellicht heeft ie een verzoek ingediend, dan is het wel lullig.Ad Wim Wrote:Zo uitzonderlijk is dat niet volgens mij, zeker als het geen topper is. Nu is Verdasco dat wel, maar dat is Ferrero ook. En die moest zelfs de eerste partij gisteren. Verdasco had nog een avondpartij.Maar Verdasco is een Spanjaard en geen Amerikaan...Dat is de enige reden
17-02-2010, 02:32 PM
Tweede set naar Robredo...Nu weer even serieus Zverev :lol:
17-02-2010, 02:47 PM
Zverev pakt de break =D>
2-0 30-0
17-02-2010, 02:52 PM
4-0 :o
17-02-2010, 03:09 PM
En GSM 6-1 in de derde set...uitstekend!!
17-02-2010, 03:30 PM
Kom op Julien!!
17-02-2010, 03:44 PM
Benneteau pakt de break voorsprong...Het moet niet gekker worden
17-02-2010, 03:56 PM
Lekker Benne, partij van de dag voor mij.
17-02-2010, 04:01 PM
Ad Wim Wrote:Lekker Benne, partij van de dag voor mij.Ik dacht eerst waarom... maar zie het nu... Serra 16x gekozen! 6-4 =D>
17-02-2010, 04:06 PM
En Benne maar 5x! Hopen dat Monfils weer eens niet helemaal fit is.
17-02-2010, 04:19 PM
En de volgende partij die alweer de verkeerde kant opgaat. Gaat echt lekker zo
![]()
17-02-2010, 04:23 PM
Stille Wrote:En de volgende partij die alweer de verkeerde kant opgaat. Gaat echt lekker zoOm even terug te komen op gisteren, je hebt veel te hoge verwachtingen omdat je 1x hoog geëindigd bent. Doe als ML en ik, heb geen al te hoge verwachtingen. Dat is een stuk relaxter en beter voor je gemoedsrust. En in jouw geval voor je omgeving.
17-02-2010, 04:30 PM
Yep ik zal je raad opvolgen
Overigens dat jaar ervoor 9e in eindstand, ook vrij hoog
17-02-2010, 04:37 PM
Nog 1x dan : KUT SPEL !
|
« Next Oldest | Next Newest »
|