Threads: 328
6 kwartfinalisten in de States, 4 kwartfinalisten (waarvan er al 1 op heeft gegeven) in Buenos Aires en dan nog een kut week hebben. Helaas pindakaas! Volgende week weer kansen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Stille Wrote:6 kwartfinalisten in de States, 4 kwartfinalisten (waarvan er al 1 op heeft gegeven) in Buenos Aires en dan nog een kut week hebben. Helaas pindakaas! Volgende week weer kansen
ik zie dat roddick nog niet bijgewerkt is maar dat zal weinig zoden aan de dijk zetten
Threads: 67
](*,) hmm Nalbi
He i’m back, koploper FTM 2018!
Threads: 99
buurs Wrote:Als Roddick en Querrey winnen, dan hebben CC en ik alle 8 kwartfinalisten in Memphis :-"
knap man
Montanes al naar de halve finales is lekker...Maar 3x gekozen
Ferrer moet daar winnen van Andreev...Partij van de dag samen met Benneteau tegen Monfils...
Al moet ik Roddick Querrey, Lacko Petschner, Berdych Gulbis niet vergeten...Eigenlijk net zo grote belangen.
Spannende dag dus...Vanavond thuis dus kan het mooi volgen.
ps...Roddick, Monaco en Montanes kunnen nog even worden bijgewerkt...
Threads: 97
ML is op vakantie en OD kijkt blijkbaar liever naar Teletekst, dus ik denk dat je er de komende week aan moet wennen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Ad Wim Wrote:ML is op vakantie en OD kijkt blijkbaar liever naar Teletekst, dus ik denk dat je er de komende week aan moet wennen. Ik wil dat best doen hoor.
Even een korte uitleg en ik hou dat wel bij.
Dat kan dus niet, dat kan alleen de organisatie. En maak je niet druk, die paar daagjes dat het niet bijgewerkt wordt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
We hebben toch Arco nog?
Ad Wim Wrote:Dat kan dus niet, dat kan alleen de organisatie. En maak je niet druk, die paar daagjes dat het niet bijgewerkt wordt... Ja dat snap ik. Maak je mij ook organisator met alleen die bevoegdheid desnoods.
Maak me niet druk, maar wel leuk om de weekwinst goed te kunnen volgen.
Threads: 131
de weekwinst gaat tussen kooltje, haggie, vos en buurs?
Andre, waar blijft je overzicht? :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
buurs Wrote:de weekwinst gaat tussen kooltje, haggie, vos en buurs?
Andre, waar blijft je overzicht? :8: Mindlight ook nog denk ik.
Threads: 131
en sluit stille niet uit :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
kooltje Wrote:Ad Wim Wrote:Dat kan dus niet, dat kan alleen de organisatie. En maak je niet druk, die paar daagjes dat het niet bijgewerkt wordt... Ja dat snap ik. Maak je mij ook organisator met alleen die bevoegdheid desnoods.
Heb ik ook al een aantal maken doorgegeven maar ze willen er niet aan. Het is 15 sec aanpastijd om de winnaars aan te vinken maar ja... Het is inderdaad leuk om te zien of je stijgt of daalt. Nu duurt het helaas wat langer, jammer
buurs Wrote:en sluit stille niet uit :8:
Wat ben je toch grappig
Stille Wrote:kooltje Wrote:Ad Wim Wrote:Dat kan dus niet, dat kan alleen de organisatie. En maak je niet druk, die paar daagjes dat het niet bijgewerkt wordt... Ja dat snap ik. Maak je mij ook organisator met alleen die bevoegdheid desnoods.
Heb ik ook al een aantal maken doorgegeven maar ze willen er niet aan. Het is 15 sec aanpastijd om de winnaars aan te vinken maar ja... Het is inderdaad leuk om te zien of je stijgt of daalt. Nu duurt het helaas wat langer, jammer We weten allemaal waarom jij geen organisatie meer bent natuurlijk.
En zeur allemaal niet zo jongens. Er zal heus nog wel aangepast worden, alleen niet meer na elke partij. Luxe-probleem lijkt me.
Er wordt toch helemaal niet gezeurd? Jij leest altijd alles zo negatief! Er worden louter meningen gegeven dat het jammer is dat het niet up to date is
Ad Wim Wrote:Stille Wrote:kooltje Wrote:Ad Wim Wrote:Dat kan dus niet, dat kan alleen de organisatie. En maak je niet druk, die paar daagjes dat het niet bijgewerkt wordt... Ja dat snap ik. Maak je mij ook organisator met alleen die bevoegdheid desnoods.
Heb ik ook al een aantal maken doorgegeven maar ze willen er niet aan. Het is 15 sec aanpastijd om de winnaars aan te vinken maar ja... Het is inderdaad leuk om te zien of je stijgt of daalt. Nu duurt het helaas wat langer, jammer We weten allemaal waarom jij geen organisatie meer bent natuurlijk.
En zeur allemaal niet zo jongens. Er zal heus nog wel aangepast worden, alleen niet meer na elke partij. Luxe-probleem lijkt me. Ga me nou geen woorden in de mond leggen dat het voor jou weinig uitmaakt..15de of 9de...
Vroeger bij TM kon het ook niet, maar het is nu gewoon heel simpel om het wel te realiseren.
Hoeft ook niet perse vandaag of iets, maar gewoon als iemand even tijd heeft omdat in te stellen en even een korte uitleg.
Zijn mensen die er wel waarde aan hechten Ad, jij misschien niet.
Jullie zeiken wel, consequent als er een keer een dag geen update is gedaan. Terwijl je misschien moet beseffen dat de mensen van de organisatie er wekelijks al heel veel tijd in steken om het hier iedereen naar de zin te maken. Een beetje terughoudendheid zou daarom wel op z'n plaats zijn.
En er is bewust voor een kleine organisatie gekozen, dat is om het overzichtelijk te houden. En dat gaat niet veranderen, dus hou daar maar over op.
Je begint trouwens wel een beetje op buurs te lijken Kool; overal op zeiken en zelf geen reet organiseren. En ik leg je helemaal niks in de mond, waar heb je het in godsnaam over? Leer eens een beetje normaal schrijven/typen, dan kun je klagen over mijn posts.
Threads: 8
Geduld is soms een schone zaak heren......tijdens middag- en avondsessies ben ik in staat om snelle updates te draaien en staat soms vijf seconden na afloop van een partij de nieuwe stand al klaar, in de ochtenduren is Mindlight er als de kippen bij om dat te doen. Dus enige terughoudendheid betrachten in geschreeuw om updates zou sommigen sieren. Neemt niet weg dat de stand nu weer helemaal is bijgewerkt, inclusief Montanes in de halve finale. En Ad, ik had het niet mooier kunnen verwoorden!
geschreeuw...
Hoop voor jullie dat jullie op het werk beter met opmerkingen (niet eens kritiek) omgaan.
Ik bied al tijden aan om te helpen, heb het ftm schema opgezet. Veel meer kan niet volgens mij, anders hoor ik het graag.
En jij organiseert wel wat Ad? Laat me niet lachen omdat spel van je...wat een werk :lol:
Threads: 14
buurs Wrote:andre Wrote:Kan er nog wel bij. Waardeloze week, de helft van de zorgvuldig opgebouwde voorsprong op Buurs kwijt .
de helft van je voorsprong kwijt... :roll:
ik sta 70 pnt voor deze week... Ik had 790 punten voorsprong op jou.
Je hebt nu 95 punten op mij en je hebt nog Andreev (die gaat er hopelijk nu af), Monaco/Ferrero (1 van de 2 haalt de finale = +150) en Gulbis (liefst Berdych maar in ieder geval Roddick moet hem pakken =+90), ik heb Zverev (die zou nog een rondje kunnen meepikken = -45), dan pak je 290 punten op mij. Monaco of Ferero zou ook nog de finale kunnen winnen.
Maar terecht, moet ik maar betere keuze maken in Buenos Aires.
Threads: 14
Ik ben in ieder geval volop tevreden over de organisatie. Het belangrijkste is dat je op tijd je spelers kunt kiezen, dat is prima geregeld. En ook de updates zijn prima verzorgd.
Bij tennismanager had je helemaal geen dagelijkse updates, van sommigen kon je het team helemaal niet zien.
kooltje Wrote:geschreeuw...
Hoop voor jullie dat jullie op het werk beter met opmerkingen (niet eens kritiek) omgaan.
Ik bied al tijden aan om te helpen, heb het ftm schema opgezet. Veel meer kan niet volgens mij, anders hoor ik het graag.
En jij organiseert wel wat Ad? Laat me niet lachen omdat spel van je...wat een werk :lol: Ik heb FTM georganiseerd ja, maar precies vanwege achterlijke drollen als jij doe ik het niet meer. Het is voor hen nooit goed terwijl je er toch flink wat tijd in steekt. En vind je het heel gek dat ze jou niet als organisatie vragen?
En als jij zulke opmerkingen op je werk maakt, wens ik je veel succes. Net als met e-mails sturen en stukken schrijven.
Threads: 35
Hup Los Ballos
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:geschreeuw...
En jij organiseert wel wat Ad? Laat me niet lachen omdat spel van je...wat een werk :lol: Ik heb FTM georganiseerd ja, maar precies vanwege achterlijke drollen als jij doe ik het niet meer. Het is voor hen nooit goed terwijl je er toch flink wat tijd in steekt. En vind je het heel gek dat ze jou niet als organisatie vragen?
En als jij zulke opmerkingen op je werk maakt, wens ik je veel succes. Net als met e-mails sturen en stukken schrijven.
Nogmaals Ad...Ik vraag alleen of er geholpen kan worden bij de verweking. Nogmaals dat is geen zeiken...Het is voor mij al goed, maar kan door een simpele handeling nog veel beter.
Ik hoef niet gevraagd te worden als organisator, maar zou het wel begrijpen. Er zijn weken dat ik veel aanwezig ben.
Schrijven op een forum is wat anders als zakelijk voor mij. Denk dat je mond open valt als je wat zou lezen...
andre Wrote:Ik ben in ieder geval volop tevreden over de organisatie. Het belangrijkste is dat je op tijd je spelers kunt kiezen, dat is prima geregeld. En ook de updates zijn prima verzorgd.
Bij tennismanager had je helemaal geen dagelijkse updates, van sommigen kon je het team helemaal niet zien. Ik ben het helemaal met je eens Andre...
Op 1 ding na...
Vroeger had je ook geen mobiele telefonie...Inmiddels een zeer eenvoudig gebeuren. Dat kan dit ook zijn.
Threads: 8
kooltje Wrote:geschreeuw...
En jij organiseert wel wat Ad? Laat me niet lachen omdat spel van je...wat een werk :lol:
Jij hebt blijkbaar een selectief geheugen, want in 99% van de gevallen is de stand na een uitslag (of enkele uitslagen) binnen tien tellen al bijgewerkt. Zelfs 's nachts gebeurt dat niet zonder uitzondering. Dus ga niet zitten janken als een update een keertje wat langer uitblijft door een tijdelijke reductie van het organisatieteam, dat bovendien ook nog andere sociale verplichtingen heeft.
arco Wrote:kooltje Wrote:geschreeuw...
Jij hebt blijkbaar een selectief geheugen, want in 99% van de gevallen is de stand na een uitslag (of enkele uitslagen) binnen tien tellen al bijgewerkt. Zelfs 's nachts gebeurt dat niet zonder uitzondering. Dus ga niet zitten janken als een update een keertje wat langer uitblijft door een tijdelijke reductie van het organisatieteam, dat bovendien ook nog andere sociale verplichtingen heeft.
Nou wat zou er nog mooier zijn als die ene procent (iets meer uiteraard) ook nog snel ingevoerd wordt.
Dat heeft niks met afgeven, janken, schreeuwen of iets te maken. Gewoon een vraag. Maar schijnbaar wordt het gezien als aanval, jammer.
Threads: 67
buurs Wrote:de weekwinst gaat tussen kooltje, haggie, vos en buurs?
Andre, waar blijft je overzicht? :8:
Ferrer-Andreev wordt cruciaal tussen ons Buurs. Ik verwacht toch wel Ferrer-Ferrero finale.
Vos heeft geen Roddick, wat hem denk ik gaat opbreken.
Kooltje is nog weinig over te zeggen, teveel andere nog!
He i’m back, koploper FTM 2018!
|