20-02-2010, 02:24 PM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Wel balen van Roddick zegJe bedoelt dat ie de juiste keuze heeft gemaakt?![]()
Hier komt tampie erg goed weg.
:

Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Memphis / Marseille / Buenos Aires
|
20-02-2010, 02:24 PM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Wel balen van Roddick zegJe bedoelt dat ie de juiste keuze heeft gemaakt? : ![]()
20-02-2010, 02:32 PM
Voor mij part interesseert niemand het meer, dat hoeft niet elke week weer opnieuw te worden gezegd. Ik weet nu al wat buurs kuiper of ad gaat zeggen als ze bovenaan staan. Zo komt het op mij over.
He i’m back, koploper FTM 2018!
20-02-2010, 02:32 PM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Wel balen van Roddick zegJe bedoelt dat ie de juiste keuze heeft gemaakt? dat klopt, alleen het schema ligt helemaal open.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
20-02-2010, 02:37 PM
Ad Wim Wrote:Jij, en anderen, doen net alsof Kuip en ik dit nu zeggen, omdat er een paar spelers verliezen en we er slecht voor staan. Maar Kuiper en ik hebben allebei voorafgaand aan het seizoen al gezegd dat we er niet zoveel zin meer in hadden als voorgaande jaren (om uiteenlopende redenen waarsch) en twijfelden of we mee zouden doen. Dus deze opmerking is wel heel flauw en slaat ook eigenlijk gewoon nergens op. Het is flauw om elke keer aan te geven dat je niet meer zo fanatiek bent als het even tegen zit. Dat komt stelsenmatig bij meerdere managers voor. Is gewoon een pure vorm van indekken. Zelfde als dat je lekker fanatiek je cluppie in de eredivisie volgt en als het een jaartje wat minder gaat laat weten dat het je niet interesseert als ze verliezen want je bent immers toch niet zo fanatiek meer. Beetje het gedrag van een gemiddelde Ajacied dus.
Niets is sterker dan dat ene woord...
20-02-2010, 02:41 PM
Maar nogmaals, en nu echt voor de laatste keer, Kuip en ik geven dat dus al wekenlang aan en het heeft niks te maken met dat het goed gaat of niet. Ik gaf het ook aan toen ik laatst brons haalde. Dus kap nou eens met ons woorden in de mond te leggen.
En accepteer gewoon dat wij minder fanatiek zijn, wat is het probleem daarvan? En die laatste opmerking is wel heel grappig, zeker omdat jij onlangs je Feyenoord-seizoenkaart hebt opgezegd ![]()
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
20-02-2010, 02:43 PM
Haggie Wrote:Voor mij part interesseert niemand het meer, dat hoeft niet elke week weer opnieuw te worden gezegd. Ik weet nu al wat buurs kuiper of ad gaat zeggen als ze bovenaan staan. Zo komt het op mij over. Dat is zeker niet waar. En ik ben niet degene die hier nog heel veel post op het tennisforum, dat was vorig jaar wel anders. En inderdaad het is niet alleen FTM. Heel veel van mijn forum-tijd gaat ook nog eens zitten in het organiseren van de Bookies (echt veel werk) en ik zet elke week de wedstrijden van de ITT er op. Ik doe ook nog mee aan de tennispoll en CTM (dit omdat het niet zoveel tijd kost). Als je serieus mee wilt doen om de hoogste plekken met FTM denk ik dat je er veel tijd in moet stoppen. En dat heb ik ook wel gedaan. Ik doe eigenlijk aan te veel spllen mee, voornamelijk ook voetbalspellen (ik denk zo'n beetje een stuk of 15). Daarnaast ben ik dus erg fanatiek aan het pokeren. Ik speel, kijk of lees elke dag over poker. Ik doe nu ook steeds meer live toernooien en ik merk dat ik gewoon steeds beter wordt. Daardoor is een spelletje ook leuker dan geef ik gelijk toe. Ik houd van winnen. :wink: Maar nogmaals ik vind FTM een heel leuk spel, zeer goed bedacht en ik zal de laatste zijn die het spel afkraakt of devalueert, maar voor MIJ heeft het dit jaar geen prioritiet. En ik zal ook zeker dit jaar mee blijven doen en ook nog wel juichen als ik een keer een medaille haal. Dus dit is geen gezeur, maar puur een persoonlijke mening en wens iedereen heel veel succes nog in 2010 met FTM!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
20-02-2010, 02:44 PM
centre court Wrote:Ad Wim Wrote:Jij, en anderen, doen net alsof Kuip en ik dit nu zeggen, omdat er een paar spelers verliezen en we er slecht voor staan. Maar Kuiper en ik hebben allebei voorafgaand aan het seizoen al gezegd dat we er niet zoveel zin meer in hadden als voorgaande jaren (om uiteenlopende redenen waarsch) en twijfelden of we mee zouden doen. Dus deze opmerking is wel heel flauw en slaat ook eigenlijk gewoon nergens op. Inderdaad CC, dat vind ik ook niet kloppen. Ik had het al aangegeven voordat er één bal in 2010 was geslagen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
20-02-2010, 02:50 PM
kuiper Wrote:centre court Wrote:Ad Wim Wrote:Jij, en anderen, doen net alsof Kuip en ik dit nu zeggen, omdat er een paar spelers verliezen en we er slecht voor staan. Maar Kuiper en ik hebben allebei voorafgaand aan het seizoen al gezegd dat we er niet zoveel zin meer in hadden als voorgaande jaren (om uiteenlopende redenen waarsch) en twijfelden of we mee zouden doen. Dus deze opmerking is wel heel flauw en slaat ook eigenlijk gewoon nergens op. Idd. Bij jou stoort 't me ook niet aangezien je amper nog post en in goede tijden ook niet gloryhunt of op andere managers af geeft.
20-02-2010, 02:55 PM
Wie geeft er dan wel op andere managers af? :
![]()
20-02-2010, 03:04 PM
Wat dat betreft ben ik een echte gloryhunter. Als ik een week slecht draai zie je me niet en als het beter gaat struikel je overal over mijn bijdrages. Moet je eens op letten, dat is echt opvallend. Ik ben ook voor Ajax (maar momenteel interesseert dat me niet zoveel
![]() Nu ook, Roddick eruit en daar heb je mij weer. ![]() Het was inderdaad de juiste keuze... maar wat is dat achteraf makkelijk te zeggen, ik geef toe dat ik inmiddels serieus rekening hield met 500 punten voor Andy. Ook wel erg jammer dat ik de uitgespaarde 4150 zo matig heb geïnvesteerd. Zverev, Ventura en Ferrero had ik toch wel moeten pakken, als je bekijkt wie ik wél heb gekozen. Geldt ook voor FTM in het algemeen, als ik meedoe ben ik zeker aan het eind reuzefanatiek, en anders relativeer ik het heel makkelijk weg. Moet iedereen proberen, scheelt een hoop frustratie.
20-02-2010, 03:08 PM
Ad Wim Wrote:Maar nogmaals, en nu echt voor de laatste keer, Kuip en ik geven dat dus al wekenlang aan en het heeft niks te maken met dat het goed gaat of niet. Ik gaf het ook aan toen ik laatst brons haalde. Dus kap nou eens met ons woorden in de mond te leggen. Welke woorden leg(gen) ik/wij jullie in de mond dan? En accepteren dat jullie minder fanatiek zijn? Kuiper ja... jij post je hier een ongeluk! Begrijp me goed... ik vind 't top dat er hier meerdere fanatieke forummers zijn hoor, anders was 't maar een dooie boel. Maar ga even iemand anders wijs maken dat je niet fanatiek meer bent. Of moet ik even een selectie maken uit je berichten van de laatste dagen? Die gingen echt niet over de poll of LTM hoor. En die laatste zin van jou mag er ook wel zijn. ![]() Het enige dat klopt, en ik neem aan dat je dat bedoeld maar je zegt 't niet, is dat ik i.t.t. een jaar of 4 geleden geen seizoenkaart heb nee. Maar jij wekt in jouw post de indruk dat dat komt omdat het slecht gaat met Feyenoord? Dan adviseer ik je even de klasseringen van Feyenoord in de jaren dat ik een seizoenkaart had op te zoeken. :lol:
20-02-2010, 03:08 PM
Stille Wrote:Wie geeft er dan wel op andere managers af? : Buurs o.a.
20-02-2010, 03:18 PM
centre court Wrote:Je legt ons in de mond dat wij minder fanatiek zouden zijn omdat het tegen zou zitten. Dat is dus niet zo en dat is nog wel een belediging ook. Toen ik brons haalde was ik net zo fanatiek als nu het slecht gaat, maar daar hoor ik je niet over.Ad Wim Wrote:Maar nogmaals, en nu echt voor de laatste keer, Kuip en ik geven dat dus al wekenlang aan en het heeft niks te maken met dat het goed gaat of niet. Ik gaf het ook aan toen ik laatst brons haalde. Dus kap nou eens met ons woorden in de mond te leggen. En nu zeg je weer 'niet fanatiek'. Lees nou eens gewoon en zie dat er 'minder fanatiek' staat. De voorgaande jaren postte ik ten eerste veel meer, bleef ik altijd maandagavond thuis (je merkt zelf elke maandag op dat ik er niet ben) en was ik er echt ziek van als zo'n Gulbis van Berdych won. Nu kwam ik vannacht thuis en kon ik er alleen maar om lachen. Mijn prioriteit ligt inmiddels ook bij andere spellen, net als Kuip, dus ik kan het nu beter relativeren. Ik ben gewoon tennisliefhebber, vind FTM nog wel een leuk spelletje en heb vrij veel tijd om te posten. Daarom post ik nog veel ja. Vind er maar allemaal lekker van wat je wilt, maar laat ons alsjeblieft zelf even bepalen hoe fanatiek we zijn, hoe vaak we posten etc. Het verband met jouw post zie je niet?! ![]() Misschien omdat jij vanuit het niets een vergelijking maakt met Ajax-publiek terwijl je zelf exact hetzelfde hebt gedaan. Maak die vergelijking dan gewoon niet, dat zou een stuk sterker overkomen. Niet alleen doordat de frustratie er nu afspat, maar ook omdat het er totaal niks mee te maken had.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
20-02-2010, 03:29 PM
Ten eerste doe ik dus niet exact hetzelfde maar daar ga je gemakshalve maar niet op in. Misschien ook maar beter omdat je de beweegredenen niet kent. Maar waag je dan uberhaupt niet aan de vergelijking denk ik dan.
En frustratie? Dat hoor ik je de laatste tijd vaker zeggen... waarom zou ik gefrustreerd moeten zijn? Omdat Feyenoord dit jaar geen kampioen wordt? Omdat we onder die club uit Noord Holland staan? ![]() Feyenoord wil dit jaar Europees voetbal halen, dat gaat gewoon lukken. Het gaat dit jaar erg goed. Er staat een team vol met spelers uit de eigen jeugd. Mario doet het fantastisch. Op technisch vlak is er rust door Leo. Het legioen heeft een geweldige wisselwerking met het huidige team. Een erg goed en leuk seizoen voor ''ons'' dus, met hopelijk de bekerfinale tegen hullie als toetje. En mocht het niet over ''voetbal-frustratie'' gaan, het zal het toch ook niet over FTM hebben Ad?
20-02-2010, 03:33 PM
En het is toch ook van de zotte dat een manager als Haggie nu zoiets gaat zeggen over dat wij terug zouden komen als het goed zou gaan. Ten eerste ben ik hier altijd, in goede en slechte tijden bij FTM, ten tweede: hij is, samen met Stille, bij uitstek de manager die gloryhunt als het goed gaat en hier niet te zien is als het slecht gaat. Een paar jaar geleden nog, toen hij er halverwege het seizoen slecht voorstond, heeft hij het zelfs helemaal opgegeven en regelmatig geen team gemaakt. Nu ie de laatste jaren in de top mee doet, is ie hier opeens constant te vinden. En nu dan ons gaan veroordelen...
20-02-2010, 03:36 PM
samen met Stille, bij uitstek de manager die gloryhunt als het goed gaat en hier niet te zien is als het slecht gaat.
????? Volgens mij gaat het dit seizoen helemaal niet zo goed maar heb ik al meer gepost dan in het laatste half jaar van 2009...???? Wel een beetje up to date blijven he Ad
20-02-2010, 03:39 PM
centre court Wrote:Ten eerste doe ik dus niet exact hetzelfde maar daar ga je gemakshalve maar niet op in. Misschien ook maar beter omdat je de beweegredenen niet kent. Maar waag je dan uberhaupt niet aan de vergelijking denk ik dan.Pff, ik noem 1x het woord Feyenoord en er komt meteen een heel verhaal over. Ik gun Feyenoord alles, van mij mogen ze alles winnen (muv wedstrijd tegen Ajax). De sportieve rivaliteit is er toch allang niet meer, dus om die te gaan vergelijken, heeft niet zoveel zin. En ik weet dat heel veel Ajacieden er ook zo over denken. Andersom geldt dat niet, door al die frustratie, haat en nijd. Maar dit is een tennisforum en ik had ook nog een heel stuk over tennis geschreven. Ik ben er echter nu wel een beetje klaar mee.
20-02-2010, 08:28 PM
bedankt andreev.
5-3 voor in de 1e set. break voor in de 2e set en tig bp gemist.... ![]()
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
20-02-2010, 08:58 PM
3 kanshebbers voor de weekwinst:
Mindlight: wint als Llodra het toernooi wint en Gulbis en Ferrero in de SF uitgeschakeld worden Buurs: wint als Ferrer in de SF uitgeschakeld wordt en het ML-scenario niet uitkomt Haggie: wint in alle andere gevallen
20-02-2010, 11:26 PM
Gulbis mist meteen een 0-40 op de serve van kwerrie.
![]()
20-02-2010, 11:56 PM
Ferrero - Monaco 6-2
Querrey heeft de break ![]()
21-02-2010, 12:55 AM
Ferrer-Montanes gaat dus de weekwinst beslissen.
De updates zijn wel razendsnel zeg, Querrey had hier de punten eerder dan de winst op mijn scorebord.
21-02-2010, 01:30 AM
de eerste twee games duren al 10min, ongunstig dit voor ferrer lijkt me, die al een pot gespeeld heeft.
Toch nog ff complimenten voor JCF, klasse prestatie! (monaco stond 5-2 voor in de tweede set)
21-02-2010, 01:45 AM
kut montanes
![]()
21-02-2010, 02:02 AM
feli haggie.
21-02-2010, 02:03 AM
Ferrer 6-1 *1-0!
Ik klim alvast voorzichtig op de hoogste puntje van het podium :wink:
21-02-2010, 02:04 AM
8 df en fout na fout....
ga er maar opstaan. :8:
21-02-2010, 02:05 AM
ik ga er eens voor zitten.
hup hollanders!
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal. |
« Next Oldest | Next Newest »
|