Threads: 21
Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Ben het niet met je eens CC. Monaco is onzeker of hij komt, ik zag Rochus als favoriet voor deze pot, en tegen een LL uiteraard ook. 45 punten zag ik ook als reele mogelijkheid.
En Blake, tsja hij speelt niet zo slecht dit jaar, en hij gaat ook echt wel weer richting die top-20, maar dit toernooi heeft hij erg rot geloot, en Ferrer is weer eens een paar weken on fire. Toch ben ik ook voor Blake gegaan, maar als ik het moet beredeneren kan ik alleen maar als argument geven dat dat is omdat ik hem gewoon graag mag.
Tenslotte, zoveel heeft Ferrer dit weekend helemaal niet gespeeld, en hij heeft inmiddels weer wat dagen rust gehad. En zelfs als hij vermoeid zou zijn, Blake tegen gasten die vrijwel alles terugbrengen is een slechte mix. Ik ben blij dat je het met me eens bent ML. Zeker jij gezien CC's mening over jou. Ik was al bang dat ik er maar weinig van begreep :lol:
Gezien mij mening over ML? En die is? Ik vind gewoon Ollie zo'n waardeloze speler, die mag het overwegen niet eens waard zijn. En of jij dat nou doet of ML maakt me niet zoveel uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
En dan mist Smyczek op 5-3* een paar sps en breakt Moya terug. Zou wel lekker zijn als Moya hier verliest, dan zet ik echt een flinke stap in de poll, verder maakt 't natuurlijk niets uit dit.
Threads: 97
Tja, dan gebruik je dus een mening over een speler om je keuze te bepalen en niet de statistieken en feiten. Los van of dat een goede tactiek is, dan snap ik totaal niet dat je Ljubicic hebt...
Moya breakt trouwens terug!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Ad Wim Wrote:Tja, dan gebruik je dus een mening over een speler om je keuze te bepalen en niet de statistieken en feiten. Los van of dat een goede tactiek is, dan snap ik totaal niet dat je Ljubicic hebt...
Moya breakt trouwens terug!
Wat zijn de statistieken en de feiten in deze discussie dan waar ik aan voorbij ga?
Lees maar eens terug; Monaco die waarsch niet eens speelt bijvoorbeeld.
Maar waarom heb je Ljubicic dan? Dat vond je toch ook zo'n waardeloze speler?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
centre court Wrote:En dan mist Smyczek op 5-3* een paar sps en breakt Moya terug. Zou wel lekker zijn als Moya hier verliest, dan zet ik echt een flinke stap in de poll, verder maakt 't natuurlijk niets uit dit. Smyczek miste helemaal geen sps en elke partij in de poll is belangrijk, zeker in zo'n toernooi.
Lekker feit: Monaco die waarsch niet eens speelt.
En Ljubo was het laatste toernooi gewoon goed, heb ik toen ook gezegd geloof ik, heeft een goede loting, altijd goed op Masters toernooien en won vorig jaar 2x van Simon toen Simon nog goed in vorm was. Daarnaast zie ik Djoko wel falen deze week na zijn zware DC weekend.
Het is een feit dat Monaco onzeker is voor dit toernooi, dus waarom je daar om lacht...
En ik vind het prima dat je Ljubo hebt, maar je bent niet consequent. Bovendien staat Ljubo 2-0 achter tegen Dent, dus dat vind ik link.
En ik snap echt niet dat je als ervaren manager zoiets blijft zeggen over iedereen in de DC. Laten we eind deze week nog eens kijken naar die DC-klanten.
Bovendien ben je daarin ook inconsequent, want waarom heb je dan wel Cilic, Isner en Nalbandian?
Moya mist mp 2e service...
Ad Wim Wrote:centre court Wrote:En dan mist Smyczek op 5-3* een paar sps en breakt Moya terug. Zou wel lekker zijn als Moya hier verliest, dan zet ik echt een flinke stap in de poll, verder maakt 't natuurlijk niets uit dit. Smyczek miste helemaal geen sps en elke partij in de poll is belangrijk, zeker in zo'n toernooi.
Echt... soms word ik zo moe van jou Ad. Smyczek miste gewoon wel 2 sps op Moya's serve en uiteraard zijn niet alle partijen belangrijk voor de poll. Als alle 4 pollers in een poule voor dezelfde speler gaan is die wedstrijd niet belangrijk meer.
Nog een mp gemist.
centre court Wrote:Ad Wim Wrote:centre court Wrote:En dan mist Smyczek op 5-3* een paar sps en breakt Moya terug. Zou wel lekker zijn als Moya hier verliest, dan zet ik echt een flinke stap in de poll, verder maakt 't natuurlijk niets uit dit. Smyczek miste helemaal geen sps en elke partij in de poll is belangrijk, zeker in zo'n toernooi.
Echt... soms word ik zo moe van jou Ad. Smyczek miste gewoon wel 2 sps op Moya's serve en uiteraard zijn niet alle partijen belangrijk voor de poll. Als alle 4 pollers in een poule voor dezelfde speler gaan is die wedstrijd niet belangrijk meer. Uiteraard heb ik het hier over elk verschil in de poll, dat leek me wel logisch.
En als je moe bent of wordt, ga je toch naar bed.
Ik bepaal trouwens zelf wel of het iets uitmaakt.
Ad Wim Wrote:Het is een feit dat Monaco onzeker is voor dit toernooi, dus waarom je daar om lacht...
En ik vind het prima dat je Ljubo hebt, maar je bent niet consequent. Bovendien staat Ljubo 2-0 achter tegen Dent, dus dat vind ik link.
En ik snap echt niet dat je als ervaren manager zoiets blijft zeggen over iedereen in de DC. Laten we eind deze week nog eens kijken naar die DC-klanten.
Bovendien ben je daarin ook inconsequent, want waarom heb je dan wel Cilic, Isner en Nalbandian?
Moya mist mp 2e service...
Je bekijkt 't toch per speler? Nalbi is 300 en moet tegen een qualie. Dat noem ik een mustpick, al had ie 12 weken achter elkaar gespeeld. Cilic heeft op z'n gemakje op dezelfde ondergrond gespeeld. Zelfde als een paar dagen trainen.
Djoko moest flink aan de bak en speelde op gravel. Voor mij is dat een reden om hem te laten liggen. En het was Isner of Querrey, die hebben beide DC op gravel gespeeld.
Die bullshit over wel of niet consequent zijn gaat dus totaal niet op.
Anderson-Phau 3-0 =D>
Dat jij nu in je eigen straatje lult en het voor jezelf weg probeert recht te praten, wil natuurlijk niet zeggen dat het niet inconsequent is.
Als Djokovic en Ferrer en wie dan ook nou DC hadden gespeeld en meteen de week erop ook weer moesten spelen. Maar ze hebben een week rust gehad. Tijdens een GS moet je twee dagen later weer spelen na een zware vijfsetter en ook dat gaat ze makkelijk af. Het fysieke verhaal lijkt me dus niet opgaan, voor niemand niet na een week rust.
Van gravel naar HC, daar kan ik honderden voorbeelden van geven dat ook dat voor topspelers geen probleem is.
En als je echt denkt dat Isner en Querrey kapot zijn, ben je consequenter als je ze niet neemt, want die zijn ook diep gegaan en komen van gravel. Of dat verstandig is, is wat anders.
Bovendien lijkt me van een snelle indoorbaan naar een langzame hardcourtbaan net zo'n switch als van gravel naar langzaam hardcourt.
Klasse Carlos, vechter!
Ad Wim Wrote:Dat jij nu in je eigen straatje lult en het voor jezelf weg probeert recht te praten, wil natuurlijk niet zeggen dat het niet inconsequent is.
Als Djokovic en Ferrer en wie dan ook nou DC hadden gespeeld en meteen de week erop ook weer moesten spelen. Maar ze hebben een week rust gehad. Tijdens een GS moet je twee dagen later weer spelen na een zware vijfsetter en ook dat gaat ze makkelijk af. Het fysieke verhaal lijkt me dus niet opgaan, voor niemand niet na een week rust.
Van gravel naar HC, daar kan ik honderden voorbeelden van geven dat ook dat voor topspelers geen probleem is.
En als je echt denkt dat Isner en Querrey kapot zijn, ben je consequenter als je ze niet neemt, want die zijn ook diep gegaan en komen van gravel. Of dat verstandig is, is wat anders.
Bovendien lijkt me van een snelle indoorbaan naar een langzame hardcourtbaan net zo'n switch als van gravel naar langzaam hardcourt.
Ik bekijk het per speler. Hoe duur is ie, hoe is z'n loting, hoeveel heeft ie gespeeld, op welke ondergrond. Of jij dat nou consequent noemt of niet maakt me niet zoveel uit, ik vind 't slim. Maar blijf jij vooral consequente keuzes maken dit jaar. =D>
Weer een trieste verwijzing naar de huidige stand, ijzersterk! En wederom nergens op gestoeld.
Ik noem het niet inconsequent, het is inconsequent. Rochus is ook goedkoop, heeft een goede loting etc. maar omdat dat een waardeloze speler is, is het belachelijk dat ik hem heb overwogen. Maar Ljubo, waar je de afgelopen maanden een sport van hebt gemaakt om te zeggen hoe vreselijk hij speelde, neem je nu wel. Dat noem ik niet inconsequent, dat is het. Hetzelfde over het DC-verhaal.
Maar het is aan dovemansoren besteed vrees ik en ik voor mij word moe van dit eenrichtingsverkeer, dus ik ga slapen.
De qualies worden als verwacht 1 voor 1 naar huis geslagen. Zelfs de meest gekozen speler die ik niet heb, Leo Mayer, gladjes in 2 eraf. =D>
Threads: 67
Jammer van Gulbis, die had er ook af gemogen #-o
He i’m back, koploper FTM 2018!
centre court Wrote:De qualies worden als verwacht 1 voor 1 naar huis geslagen. Zelfs de meest gekozen speler die ik niet heb, Leo Mayer, gladjes in 2 eraf. =D> Hahaha, gisteren verkeek je er nog op en nu is het zoals verwacht, wat een grap
Mooi dat Mayer eruit ligt en nog mooier dat Harrison wint, zijn tweede Atp-winst!
Threads: 67
Buurs al 5 man kwijt? Dat moet een record zijn! :eten:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Threads: 131
het gaat lekker idd
nogmaals: geweldige deadline
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 35
Lul niet over de deadline triest kind.
Als je overdag 5 keer kunt posten, kun je ook je team klaarzetten waardoor je wellicht 1 a 2 wijzigingen nog moet aanbrengen.
Blijkbaar ben je nogal dom, want ieder normaal mens zou dit gesnapt hebben.
Kruip maar weer onder je steen!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 328
Haha die Buurs, wat blijft ie toch lachwekkend
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
wat zijn de weersvoorspellingen, stille?
Threads: 23
Balen van Mayer, die Dabul buitte zijn ervaring meer dan goed uit tegen zijn jonge landgenoot. Wel geweldig dat de meeste laffe q's er al uit liggen. Anderson gaat Isner pakken
Threads: 31
Threads: 328
buurs Wrote:wat zijn de weersvoorspellingen, stille? 
Zoals altijd in Indian Wells geen vuiltje aan de lucht. Desert he
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Buurs is weer eens helemaal de weg kwijt, ik begin me serieus zorgen te maken.
|