Threads: 273
Dit is een voorloper voor de beslissing in de competitie. Ruststand is 0-0. Het blijft 0-0 en het blijft 0-0. Twente gaat pushen en drukken en drukken en dan......72e minuut.......vlotte counter Losada, Beerens, Roorda, weer Beerens...........alleen voor Boschker..............0-1. 90+2 EINDE WEDSTRIJD.
Zondagavond: bord chinees op schoot bij FC Ruiz......nog 1 punt voorsprong op Ajax en 4 op PSV.......volgende wedstrijd naar Alkmaar  ](*,)
Ik heb een droom.
Threads: 118
Voor die 0-0 teken ik ook al trouwens. Mega belangrijk deze 2e helft; 1 keer niet winnen in het resterende programma of 2 keer niet winnen; het scheelt zoveel. Als na dit weekend het verschil nog 2 punten (of minder) is dan is Ajax favoriet en anders Twente (imo).
Threads: 131
1-0 Theo Thee
@Sjaak: gaat ie weer en beetje? :crazy:
Edit: en 2-0 de Jong in de 91e minuut, dus over en sluiten.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Threads: 312
Sjaak, NEC-AZ gezien? Zou der niet zo zeker van zijn dat Ajax daar gaat winnen, zeker als Schöne ook nog terugkeert. En dat AZ was echt dramatisch, al zie ik Twente daar toch niet winnen.
NEC-Ajax en NAC-Twente gaat de beslissing brengen. Zou toch wat zijn als Twente dan niet wint, maar Ajax ook niet. :8:
Threads: 76
Zou er niet van op kijken, na vanavond, als Twente gewoon thuis kampioen wordt tegen Feyenoord.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Threads: 273
Peter Wrote:Sjaak, NEC-AZ gezien? Zou der niet zo zeker van zijn dat Ajax daar gaat winnen, zeker als Schöne ook nog terugkeert. En dat AZ was echt dramatisch, al zie ik Twente daar toch niet winnen.
NEC-Ajax en NAC-Twente gaat de beslissing brengen. Zou toch wat zijn als Twente dan niet wint, maar Ajax ook niet. :8:
Peter, ik ben het niet altijd met je eens maar wel met je keuze om PSV te supporteren!!! Als PSV geen kampioen wordt dan maar Twente, in ieder geval niet Ajax ;-)
Ik heb een droom.
Threads: 21
harry_bierdop Wrote:Zou er niet van op kijken, na vanavond, als Twente gewoon thuis kampioen wordt tegen Feyenoord.
Dat zou mijn 2e Ajax - Heracles zijn waarbij Ajax het kampioenschap misloopt. Zou best opmerkelijk zijn in 5 seizoenen tijd.
Tsja, ik vond AZ echt erbarmelijk slecht. Ik had eigenlijk verwacht dat Twente wel punten zou verspelen bij AZ maar na gister denk ik dat ze gewoon winnen in Alkmaar en dat ze meer moeite hebben met Feyenoord thuis dan AZ uit.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Feyenoord stelt ook geen flikker voor, daar wint Twente wel van in een kolkende Veste. Vandaag voor het eerst een ploeg in het Philips Stadion gezien die het presteerde om in de 1e minuut 7 (!) keer terug te spelen op de keeper. :| (helaas was PSV op drama, ooit was PSV-Feyenoord nog een topper).
Threads: 78
Peter Wrote:Feyenoord stelt ook geen flikker voor, daar wint Twente wel van in een kolkende Veste. Vandaag voor het eerst een ploeg in het Philips Stadion gezien die het presteerde om in de 1e minuut 7 (!) keer terug te spelen op de keeper. :| (helaas was PSV op drama, ooit was PSV-Feyenoord nog een topper).
Als het een keertje niet Simons is die het doet valt het nogal snel op he?!? :-"
Make tea, not war
Riekki Wrote:Peter Wrote:Feyenoord stelt ook geen flikker voor, daar wint Twente wel van in een kolkende Veste. Vandaag voor het eerst een ploeg in het Philips Stadion gezien die het presteerde om in de 1e minuut 7 (!) keer terug te spelen op de keeper. :| (helaas was PSV op drama, ooit was PSV-Feyenoord nog een topper).
Als het een keertje niet Simons is die het doet valt het nogal snel op he?!? :-"
Sinds dat voorvalletje bij PSV-Ajax is terugspelen bij PSV verboden.
harry_bierdop Wrote:Tsja, ik vond AZ echt erbarmelijk slecht. Ik had eigenlijk verwacht dat Twente wel punten zou verspelen bij AZ maar na gister denk ik dat ze gewoon winnen in Alkmaar en dat ze meer moeite hebben met Feyenoord thuis dan AZ uit.
Dat zou zomaar kunnen, Heracles kreeg ook behoorlijke kansen om te winnen in Alkmaar. Kwetsbaar is AZ zeker. Ik begin helaas ook in te zien dat het kampioenschap toch echt naar Enschede gaat. Jullie vechten trouwens ook nog een leuke Gelderse prestige strijd uit
Laat ons woensdag maar een puntje pakken dan ben ik tevreden!
Nacompetitie zou wel weer eens pure nostalgie zijn maar met de 3e en beslissende ronde zit ik eigenlijk op Ibiza en ik ken mezelf, als NEC die laatste ronde nacompetitie moet spelen dan kan dat Ibiza me (helaas) gestolen worden.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Peter Wrote:Feyenoord stelt ook geen flikker voor, daar wint Twente wel van in een kolkende Veste. Vandaag voor het eerst een ploeg in het Philips Stadion gezien die het presteerde om in de 1e minuut 7 (!) keer terug te spelen op de keeper. :| (helaas was PSV op drama, ooit was PSV-Feyenoord nog een topper).
feyenoord kan idd veel beter, maar psvee wist zelfs tegen een matig spelend feyenoord niet te imponeren. feyenoord bleef ongelooflijk makkelijk overeind. ik kwam pas in de 35ste minuut binnen, maar ik heb geen moment het gevoel gehad dat psvee ook maar iets kon klaarspelen. bij wat ik gezien heb waren de grootste kansen ook voor feyenoord, vooral die van wijnaldum in de 2de helft had er in gemoeten.
als feyenoord een beetje beter slimmer was geweest, hadden we net als in de beker weer gewonnen. psvee speelde net zo matig als in dat cupduel, hoewel het toen volgens peter nog door de afwezigheid van doedelzak en engelaar kwam.
Threads: 137
Mooi dat jullie het ons allemaal gunnen :wink:
Het is nog lang niet afgelopen, maar de titel komt nu wel akelig dichtbij.........
Als we morgen winnen in Alkmaar, dan zie ik zondag een inspiratieloos Feyenoord de bal rond tikken afwachtende tot Ruiz hem afpakt en scoort; 1-0 (El Ahmadi zegt, oh kijk mij eens onhandig zijn). De Groslch Veste barst uit zijn voegen en uiteraard ook het uitvak
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
D'r an met de lippe Wrote:harry_bierdop Wrote:Tsja, ik vond AZ echt erbarmelijk slecht. Ik had eigenlijk verwacht dat Twente wel punten zou verspelen bij AZ maar na gister denk ik dat ze gewoon winnen in Alkmaar en dat ze meer moeite hebben met Feyenoord thuis dan AZ uit.
Dat zou zomaar kunnen, Heracles kreeg ook behoorlijke kansen om te winnen in Alkmaar. Kwetsbaar is AZ zeker. Ik begin helaas ook in te zien dat het kampioenschap toch echt naar Enschede gaat. Jullie vechten trouwens ook nog een leuke Gelderse prestige strijd uit 
Ik hoop het overigens niet. Hoop dat het sowieso pas beslist wordt op de laatste speeldag. We spelen zelf waarschijnlijk nergens meer voor dan maar toch is het leuk om een partij te zijn in zo'n alles beslissende laatste ronde. Ook al weet ik dat de kans dat je punten pakt tegen Ajax thuis op zo'n moment veel kleiner is dan normaal (als je gewoon ergens in de 14e speelronde thuis tegen ze speelt) toch is dit een wedstrijd waar ik echt weer eens zin in heb, sinds lange tijd.
Overigens zat ik ook aan het scenario te denken waarin zowel Ajax geen kampioen wordt als wij de nacompetitie moeten spelen. Liever niet, maar ik ben er wel benieuwd naar hoe ziekelijk je die verslagenheid dan voelt in het stadion.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
harry_bierdop Wrote:Ik hoop het overigens niet. Hoop dat het sowieso pas beslist wordt op de laatste speeldag. We spelen zelf waarschijnlijk nergens meer voor dan maar toch is het leuk om een partij te zijn in zo'n alles beslissende laatste ronde. Ook al weet ik dat de kans dat je punten pakt tegen Ajax thuis op zo'n moment veel kleiner is dan normaal (als je gewoon ergens in de 14e speelronde thuis tegen ze speelt) toch is dit een wedstrijd waar ik echt weer eens zin in heb, sinds lange tijd.
Overigens zat ik ook aan het scenario te denken waarin zowel Ajax geen kampioen wordt als wij de nacompetitie moeten spelen. Liever niet, maar ik ben er wel benieuwd naar hoe ziekelijk je die verslagenheid dan voelt in het stadion.
Dat is dan wel begrijpelijk. Als fct kampioen wordt in de laatste ronde zal dat extra op mijn irritatie werken. Maandagavond 3 mei, een dag na de laatste speelronde, kan Jong Heracles kampioen worden. Tevens de 107e verjaardag van Heracles. Dat is wel een reden om het Polman niet nuchter te betreden dus ik had op het werk aangegeven dat ik wel een keer iets eerder weg zou willen. Blijken velen mij al voor te zijn omdat zij die dag een kater van 1 of ander feest in Enschede denken te hebben, waaronder jongens die nog nooit van de naam Heubach gehoord hebben. Grrr...
Die verslagenheid zal dan wel enorm zijn inderdaad. Heb jij eigenlijk NEC al eens zien degraderen? Dat lijkt mij echt horror, ik kan mij niet indenken hoe ik dan zal reageren maar als ik bedenk hoe kapot ik was nadat Heracles 3 seizoenen geleden de halve finale na penalty's verloor dan kan ik mij er wel een kleine voorstelling bij maken. Achja, we zullen vanavond wel een andere club met een zeeeeer geliefde trainer (ahum) in Almelo zien degraderen
Threads: 11
D'r an met de lippe Wrote:harry_bierdop Wrote:Ik hoop het overigens niet. Hoop dat het sowieso pas beslist wordt op de laatste speeldag. We spelen zelf waarschijnlijk nergens meer voor dan maar toch is het leuk om een partij te zijn in zo'n alles beslissende laatste ronde. Ook al weet ik dat de kans dat je punten pakt tegen Ajax thuis op zo'n moment veel kleiner is dan normaal (als je gewoon ergens in de 14e speelronde thuis tegen ze speelt) toch is dit een wedstrijd waar ik echt weer eens zin in heb, sinds lange tijd.
Dat is dan wel begrijpelijk. Als fct kampioen wordt in de laatste ronde zal dat extra op mijn irritatie werken. Maandagavond 3 mei, een dag na de laatste speelronde, kan Jong Heracles kampioen worden. Tevens de 107e verjaardag van Heracles. Dat is wel een reden om het Polman niet nuchter te betreden dus ik had op het werk aangegeven dat ik wel een keer iets eerder weg zou willen. Blijken velen mij al voor te zijn omdat zij die dag een kater van 1 of ander feest in Enschede denken te hebben, waaronder jongens die nog nooit van de naam Heubach gehoord hebben. Grrr...
Die verslagenheid zal dan wel enorm zijn inderdaad. Heb jij eigenlijk NEC al eens zien degraderen? Dat lijkt mij echt horror, ik kan mij niet indenken hoe ik dan zal reageren maar als ik bedenk hoe kapot ik was nadat Heracles 3 seizoenen geleden de halve finale na penalty's verloor dan kan ik mij er wel een kleine voorstelling bij maken. Achja, we zullen vanavond wel een andere club met een zeeeeer geliefde trainer (ahum) in Almelo zien degraderen 
Heubach? 8-[
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
|