The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Madrid
mindlight Wrote:Ik doelde op dit geval (lees: deze week), en niet in het algemeen. Mits je erop geattendeerd wordt geef je inderdaad je ongelijk wel toe. Je gaat trouwens maar op de helft van mijn post in.

Ik ga toch niet na iedere winstpartij van Ferrer mijn ongelijk opnieuw toegeven? 1x lijkt me vooralsnog voldoende. Na RG wellicht nog een keer, en daarna is het toch wel klaar met hem.

En als onderdeel van mijn nieuwe rol hier een post van 23 augustus 2007:
Ad Wim Wrote:Nieminen mist 2 bp's voor 5-1, Ferrer is echt een ongelofelijke drol :letitallout:
Inderdaad, ik geef alleen mijn ongelijk toe als erom gevraagd wordt :roll:

Toch typisch dat je wel met een dergelijke quote van mij komt, en niet een over waar ik m'n ongelijk toegeef of jij een goede voorspelling van mij bevestigt.

En 23 augustus 2007, ik neem dat je dat als grap bedoelt? Zo ken ik er namelijk nog wel 100.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Buursweek! =D> [-o<
Ik zie dat jullie een keer zin hadden om (een beetje) te gokken. Dat is op zich leuk, maar wat moet je nou met Andreev, Gulbis en Almagro?!

=D>

En dan doelde Ad met het gokken op het weglaten van Verdasco, lijkt me.

Niet om te gloryhunten dit, maar mooi dat Ad precies Gulbis en Almagro noemt.
Haha, hoe zielig. Wat een held zeg, dat nu zeggen terwijl ik er eerder al twee keer om vroeg =D>

Ik was niet zoveel op het forum, waar vroeg je om?
Ach, zielig.... ik wist dat je iets geroepen had over de alternatieven voor Verdasco, maar wist niet meer welke. Grappig dat juist de genoemde de jokers blijken te zijn. Beetje zelfspot Ad, is toch niet teveel gevraagd?
Heeft helemaal niks met zelfspot te maken dit.

Ik vroeg precies wat je hierboven neer had gezet. En als je daarop nou een passend antwoord had gegeven, kon je nu prima je gelijk halen. Nu is het een beetje zielig idd.

Ik heb je een keer antwoord gegeven, waarbij ik aangeef dat ik er met Karlo naast zat. En vreesde dat Verdasco nog redelijk wat schade kon aanrichten. Daarmee kwam ik echter goed weg. En Almagro en Gulbis waren niet degenen die gesneuveld waren in mijn team ten faveure van Verdasco. Dat zouden Karlo, Wawrinka en nog iemand geweest.

En als jij vraagt wat ik met spelers in mijn team moet.... antwoord laat me raden: punten halen, of is dat vreemd?
Goh, wat zou ik nou bedoelen als ik vraag wat je met een speler moet? Man man man...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lezen Ad... man man man.
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ik doelde op dit geval (lees: deze week), en niet in het algemeen. Mits je erop geattendeerd wordt geef je inderdaad je ongelijk wel toe. Je gaat trouwens maar op de helft van mijn post in.

Ik ga toch niet na iedere winstpartij van Ferrer mijn ongelijk opnieuw toegeven? 1x lijkt me vooralsnog voldoende. Na RG wellicht nog een keer, en daarna is het toch wel klaar met hem.

Ad Wim Wrote:Nieminen mist 2 bp's voor 5-1, Ferrer is echt een ongelofelijke drol :letitallout:

Toch typisch dat je wel met een dergelijke quote van mij komt, en niet een over waar ik m'n ongelijk toegeef of jij een goede voorspelling van mij bevestigt.

Jij duwt mij in een rol, en ik geef expliciet aan dat ik in die hoedanigheid reageer. Opvallend dat je de ironie daarvan niet ziet.
Het laatste lijkt me niet mogelijk, want je geeft zelf aan dat je zelf niet op jouw ongelijk terugkomt omdat je daar anderen voor hebt.
Reply
Ad en ironie... man man man.
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:

Jij duwt mij in een rol, en ik geef expliciet aan dat ik in die hoedanigheid reageer. Opvallend dat je de ironie daarvan niet ziet.
Het laatste lijkt me niet mogelijk, want je geeft zelf aan dat je zelf niet op jouw ongelijk terugkomt omdat je daar anderen voor hebt.
Inderdaad ja, het een sluit het ander uit :roll:
En ik duw je helemaal niet in een rol, daar duw je jezelf in. En dan zeg je dat ik overdrijf.
Reply
_Tampie Wrote:Lezen Ad... man man man.
Goed inhoudelijk antwoord zeg!
Reply
Gaat het storten als Federer voor de wedstrijd moet serveren...
Reply
Maar toch gewoon uitmaken. Mooi om de koning weer eens in een finaleweekend te zien.
Reply
Mooi zo.
Reply
Dak gaat nu waarsch dicht, niet echt gunstig voor Ferrer. Ik verwacht ook een erg lastige pot, hup beest!
Reply
Alweer? Vorige keer ging het toch vrij easy tegen Murray?

edit: dat lijkt het nu dus ook weer te gaan.
Reply
Kut Murray ](*,)
Reply
Wat een vreselijk mannetje is Murray toch, en wat is het heerlijk om Ferrer van hem te zien winnen Notworthy
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Buursweek! =D> [-o<
Ik zie dat jullie een keer zin hadden om (een beetje) te gokken. Dat is op zich leuk, maar wat moet je nou met Andreev, Gulbis en Almagro?!

.

Die uitspraken van Ad weer :lol:
Geniaal Undecided

Hij moet zich niet gaan bemoeien met wat goede en slechte keuzes zijn.

Het grappige is ook nog dat in de 3 weken dat Verdasco presteerde hij hem niet koos.
En nu het eigenlijk logischer is dat Verdasco even een mindere week zal hebben, hij hem wel kiest Icon_twisted

Gulbis was licht favoriet in dat stukje.

Verder moet je gewoon vertrouwen houden in bepaalde keuzes die je week in week uit maakt, zoals Almagro.
Dat wordt beloond deze week! :eten:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:Alweer? Vorige keer ging het toch vrij easy tegen Murray?

edit: dat lijkt het nu dus ook weer te gaan.
Waar zeg ik alweer dan? En juist door deze snelle omstandigheden dacht ik dat het dit keer minder makkelijk zou gaan.

Trouwens, beest! 4x op rij de SF halen, het publiek dat zijn naam scandeert Notworthy
Reply
Ai, ik zit terug te lezen, en vorige keer zag je hem juist als favoriet zie ik nu.

Dat het publiek zijn naam scandeert is best logisch. Murray ligt slecht in de Zuidelijke landen van Europa en Ferrer speelt thuis. Als het publiek op RG zijn naam gaat scanderen doet hij echt iets goed (hoewel je het nooit weet met het publiek daar). Hij was wel waanzinnig goed zeg gisteren, dat heeft ook Federer nog niet zomaar gewonnen.
Reply
mindlight Wrote:Ai, ik zit terug te lezen, en vorige keer zag je hem juist als favoriet zie ik nu.

Dat het publiek zijn naam scandeert is best logisch. Murray ligt slecht in de Zuidelijke landen van Europa en Ferrer speelt thuis. Als het publiek op RG zijn naam gaat scanderen doet hij echt iets goed (hoewel je het nooit weet met het publiek daar). Hij was wel waanzinnig goed zeg gisteren, dat heeft ook Federer nog niet zomaar gewonnen.
Idd, ik zag hem in Rome als favoriet, en nu weer, maar ik dacht dat ie het nu een stuk lastiger zou krijgen gezien de omstandigheden en dat Murray vrij goed speelde dit toernooi. Ik lees ook dat het veel closer was dan de score doet geloven.

En ter vergelijking, Nadals naam hebben ze nog niet gescandeerd deze week.

Ik denk wel dat Federer wint, die was toch ook wel erg goed bij vlagen gisteren.
Reply
Het was ook wel vrij close, maar op beslissende momenten was Ferrer veel sterker. Mooi ook dat hij steeds naar het net kwam bij bp's. Dat was wel het laatste dat Murray verwachtte, en met die volleys maakte hij imo wel het verschil.
Reply
Federer heeft vandaag een makkie denk ik.

Ferrer heeft geen wapens, op het terugbrengen van de bal na.

Hij sliep vannacht niet voor 3 uur en dan moet hij tegen Federer, waarvan hij 2 sets heeft gepakt in 9 ontmoetingen.
Bijna altijd ging hij er dik af. Ook toen hij in topvorm was.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:Het was ook wel vrij close, maar op beslissende momenten was Ferrer veel sterker. Mooi ook dat hij steeds naar het net kwam bij bp's. Dat was wel het laatste dat Murray verwachtte, en met die volleys maakte hij imo wel het verschil.
Dat vind ik ook het mooie aan hem, zeker van de laatste weken; hij is zo compleet. Hij kan als een muur 100 ballen diep terug slaan, maar ook in een keer het initiatief overnemen met een risicovolle bal en oplopen. En zijn volley is voor Spaanse gravelbegrippen heel goed.
Reply
Ik zal het anders zeggen Buurs. Als Ferrer ooit van Federer wil winnen, zal hij het vandaag moeten doen.
Reply
Ferrer was gister goed, maar ik vond het ook de onmacht van Murray.
Hij kan eigenlijk alleen scoren als zijn 1e service in is.

Reply
Almagro breakt Nadal direct.
Het is het 1e serviceverlies van Rafa in dit toernooi.

Vamos Rafa!!!!

Reply
Omg, hup Almagro!
Reply
dit gaat almagro nooit volhouden :wink:

Reply
Dat lijkt me ook niet idd. :8:
Reply
en dan breakt almagro opnieuw nadal.
nu op love met weergaloze punten.

hopelijk wordt het een mooie pot.

Reply
omg, die almagro is aan het knallen zeg :eeeek:
en hij maakt nauwelijks fouten tot nu toe....

40-0 voor 3-1

Reply
9 punten op rij voor almagro tegen nadal op gravel :eeeek:

Reply

Forum Jump: