The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




De Ibood van de dag
Ze hebben natuurlijk altijd al wel goede prijzen, lager dan dat je kunt vinden op internet, maar ik had nu toch wel iets spectaculairs verwacht...

En ik had trouwens een jaar geleden al een plasma voor 500 euro. Ze zijn er wel, je moet alleen heel goed zoeken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hele fijne laptop vandaag, zeker voor die instapmodelprijs. Eindelijk een topaankoop bij ibood!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hele fijne laptop vandaag, zeker voor die instapmodelprijs. Eindelijk een topaankoop bij ibood!

Maar iets meer dan 100 euro van de normale prijs af, dus zo top was die aanbieding nou ook weer niet. :-k

Toevallig maandje of 2 terug die laptop van mn baas gekregen, alleen nog met Windows Vista. Is dat Windows 7 echt duidelijk beter? Dan moet ik binnenkort maar eens updaten, kan geloof ik 'gratis'.
Reply
ik vind het zeker wel een stuk lekkerder werken ja. Eerst bleef ik liever toch bij xp als ik de keuze had, nu ben ik alles aan het upgraden naar windows 7
Reply
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:Hele fijne laptop vandaag, zeker voor die instapmodelprijs. Eindelijk een topaankoop bij ibood!

Maar iets meer dan 100 euro van de normale prijs af, dus zo top was die aanbieding nou ook weer niet. :-k

Toevallig maandje of 2 terug die laptop van mn baas gekregen, alleen nog met Windows Vista. Is dat Windows 7 echt duidelijk beter? Dan moet ik binnenkort maar eens updaten, kan geloof ik 'gratis'.
Ten eerste zeg ik nergens dat ik het een topaanbieding vond, ten tweede moet je natuurlijk ook wel relatief kijken. 100 euro op een instapmodel laptop is gewoon heel erg veel, zeker als er dus 20% van de prijs afgaat. Op kieskeurig was de goedkoopste 580, dus alsnog 40 euro duurder, en dan betaalde je 25 euro verzendkosten en duurde het drie weken voordat je hem hebt. Nu krijg ik hem morgen al en je vindt gewoon nergens een laptop met deze specificaties voor minder dan 580 euro, dus het is gewoon wel een hele goede aanbieding.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En vandaag je tv. Al ist wel een 'klein' formaat.
Reply
Dit was nou (ook) helaas geen geweldige aanbieding en slechts 50Hz. 37" is prima, maar heb het niet gedaan. Geld is ook wel even op nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
[Image: remote.jpg]

mooi ding. ik heb hem maar genomen. helaas voor jullie zijn ze op.
Reply
:lol:
Ik moet t nog met sms-jes doen in de trend van "mijn moeder vindt t goed als ik blijf slapen..." dus zo'n afstand bediening is nog even one bridge too far.
The great old Ludwig von...
Reply
OMG Gitter is ze 13? [-(
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Aangezien ik mij vanmorgen weer eens verslapen had, heb ik de ibood van vandaag maar besteld.
The great old Ludwig von...
Reply
je kletst er over heen :dodgy:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
ik kets er over heen
The great old Ludwig von...
Reply
Viespeuk
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik heb maar weer eens een iboodje besteld vandaag...
The great old Ludwig von...
Reply
Er is een hunt gaande, merkte ik zojuist...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Welke hunt?

De Ibood-hunt?

Waar slaat dat eigelijk op, of bestel je gewoon die zwaailichten?
Reply
Dugarry Wrote:Welke hunt?

De Ibood-hunt?

Waar slaat dat eigelijk op, of bestel je gewoon die zwaailichten?

Ja, die mag je alleen niet op je eigen auto zetten. Ik neem aan dat je dat wel begrijpt. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Dugarry Wrote:Welke hunt?

De Ibood-hunt?

Waar slaat dat eigelijk op, of bestel je gewoon die zwaailichten?

Ja, die mag je alleen niet op je eigen auto zetten. Ik neem aan dat je dat wel begrijpt. :8:

Nee, dat is juist de reden dat ik ze besteld heb, mooi makkelijk in de stau


Nu weer zo'n waardeloze videospelerSad


Hopelijk nog 1 topper vandaag, dan ben ik tevreden.
Reply
Ad Wim Wrote:Er is een hunt gaande, merkte ik zojuist...
Vanochtend vroeg nog gechecked. Toen was er een stom horloge en meteen scherm afgesloten. Niet eens opgevallen dat er een hunt was. Beetje jammer!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Ik snap ook maar weinig van deze hunt; ik zie heel veel dingen meerdere keren langs komen en ze zijn nu nog steeds bezig. Ik heb echter nog weinig echt interessant voorbij zien komen. Geen enkele tv of laptop, alleen maar mp3-spelers en horloges.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dan raad ik je aan wat vaker op refresh te klikken. Horloges e.d. worden minder snel verkocht. Maar ik heb net binnen 5 min stuk of 6 producten voorbij zien komen, zoals spiegelflex camera, lcd scherm, trolleytas, dekbed etc...
De blauwe balk met zwaailichten is een soort indicatie aan aantallen van de betreffende product. Des te minder blauw des te eerder de volgende product komt.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Dat snapte ik uiteraard, maar ik heb meerdere producten vaker zien terug komen en dat heb ik eerder niet gezien tijdens zo'n hunt. Ik dacht dat het idee was dat ze restpartijen eruit deden, maar dan snap ik niet dat ik 3x een dekbed of een horloge zie langs komen.

En ik ga niet elke minuut op refresh drukken, maar ik heb heel weinig echt dure producten voorbij zien komen. 1x een lcd-scherm gezien en verder vrijwel niks boven de 100 euro. Maar misschien zijn die dan heel snel voorbij gekomen en heb ik die toevallig net allemaal gemist. De vorige keer waren er echter veel meer duurdere producten. Toen kwam er elk half uur wel een tv, laptop of iets anders duurs voorbij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dat snapte ik uiteraard, maar ik heb meerdere producten vaker zien terug komen en dat heb ik eerder niet gezien tijdens zo'n hunt. Ik dacht dat het idee was dat ze restpartijen eruit deden, maar dan snap ik niet dat ik 3x een dekbed of een horloge zie langs komen.

En ik ga niet elke minuut op refresh drukken, maar ik heb heel weinig echt dure producten voorbij zien komen. 1x een lcd-scherm gezien en verder vrijwel niks boven de 100 euro. Maar misschien zijn die dan heel snel voorbij gekomen en heb ik die toevallig net allemaal gemist. De vorige keer waren er echter veel meer duurdere producten. Toen kwam er elk half uur wel een tv, laptop of iets anders duurs voorbij.

http://www.pagereboot.com/ie/
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Dat heeft ook lekker veel zin als je er vervolgens niet op kijkt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dat heeft ook lekker veel zin als je er vervolgens niet op kijkt...

Moet ik je alles vookauwen? Een beetje inventief zijn Ada.
Vandaag is er een laptop te koop trouwens. Plunderen die Rabo TopKid rekening van je.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Als je goed had opgelet, heb ik een tijdje geleden al een prima laptop gekocht daar.

En nogmaals, bedankt voor de tip, maar het was natuurlijk wel een beetje onzinnig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Sharp van vandaag, de LC-40LU700E staat hier ongeveer 100,- goedkoper dan de goedkoopste internetaanbieding.

Niet gek, maar ik wacht nog ff, mn tv-tje is pas 3 jaar afgelopen maand.
Reply
TOP AANBIEDING VANDAAG!
Reply
Tja, hoe goed zijn die koptelefoons?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: