The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Mac Wrote:heb ook nog niet echt gekeken maar ik vind het wel goed dat thijs zich niet meer verkiesbaar stelt. Ik vind m tactisch nou niet echt een wonder. Had regelmatig wedstrijden waarvan ik zei dat had ik toch anders gedaan.

34000 teams: 34000 bondscoaches... dit vind ik geen maatstaf... :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
nou ja hij verloor die wedstrijden ook nog es. Kijk maar eens naar de wedstrijd waarin we uitgeschakeld werden bij de WC daar had ik dus gewoon 3-5-2 gespeeld maar hij speelde 3-4-3. We hadden weliswaar een beter middenveld maar doordat finland met 2 aanvallende wingers speelden hadden ze 2x goddelijke vleugelaanval en wij 'slechts' buitenaards en magisch. 3-5-2 is gewoon veel evenwichtiger.
Reply
Lance Wrote:Ik weet idd wel een beetje hoe dat schema eruit ziet, maar wil gewoon even kijken wanneer ik mn 2 geblesseerden kan inzetten. Niet onbelangrijk omdat ik dit moment maar 1 spits kan opstellen. Ben benieuwd wanneer dat schema erop komt te staan, misschien na de leeftijdsupdat.

Ronde 1: 1-2, 3-4, 5-6, 7-8
Ronde 2: 6-1, 8-3, 2-7, 4-5
Ronde 3: 3-2, 5-8, 6-4, 7-1
Ronde 4: 1-4, 8-6, 2-5, 7-3
Ronde 5: 3-1, 5-7, 6-2, 4-8
Ronde 6: 1-8, 3-5, 2-4, 7-6
Ronde 7: 5-1, 6-3, 8-2, 4-7

Woordvoerders doen goed hun werk >

sponserinkomsten van 70 620 naar 67 823
Reply
Tja, ben het een beetje met Marsh eens dat her wellicht makkelijk praten is achteraf. Maar als je puur naar de resultaten kijkt vind ik het vrij triest. In de 2e ronde van de WC uitgeschakeld ten koste van Maleisie met zn 895 users is eigenlijk een schande. Verder was het eigenlijk voordat de finale begon al zeker dat Zweden kampioen werd. Ze hadden een TS van POE +? ten opzichte van Engeland wiens TS op content. Tel daarbij het verschil in spelersmateriaal op en de winst was al binnen.

Voor de bondscoaches zijn er weer veel mensen waaruit je kan kiezen, maar slechts een paar die serieus zijn. Heb de speeches even doorgenomen en stukjes van het discussietopic. De serieuze kandidaten:

Julio_ --> Voorzitter van PodA, komt uit in divisie V. Heeft gezegd vrij aanvallend te gaan voetballen in een 3-4-3 formatie en soms 3-5-2. Voordeel is dat ie de oprichter van een vrij grote federatie is en veel contacten heeft. Nadeel is imo misschien te aanvallend is en vaak afgeeft op anderen. Heeft volgens mij ook al vaak een (forum)ban gekregen wegens vreemde usernames o.a.

SchumiIII --> Merkwaardig figuur uit divisie VI. Had eerder al een team dat nu weg is gehaald omdat hij er niet naar omkijkt. Is nu bezig aan zijn 4e seizoen met dit team. Post heel erg veel op de forums. Voordeel is dat hij veel symphatie krijgt omdat ie in VI speelt en vrij bekend is in het forumwereldje. Nadeel is dat hij relatief onervaren is en een megaposter is. Is overigens 13 jaar.

Xanathorn --> De gedoodverfde favoriet. Manager van Pielewiepers, de kampioen van afgelopen seizoen bij zijn debuut in de eredivisie. Ook al eens bekerwinnaar. Lijkt gewoon te gaan winnen. Voordeel is dat ie een schat aan ervaring heeft en weet wat winnen is. Nadeel is dat ie bijna niets post omtrent bondscoachvragen in het discussietopic, maar dit via PMs afhandelt.

Mazzeo --> Ogenschijnlijk de grootste concurrent van Xana. Manager van Vitoria Gammaraes dat in 2 seizoenen tijd van III naar de Eredivisie is gegaan. President in de Forza Groningen federatie en heeft dus een behoorlijke achterban. Voordeel is dat ie vrij bekend is en een goede reputatie heeft. Nadeel is dat ie ook eigenlijk vrij weinig post en wellicht het moet afleggen tegen Xana, omdat het dezelfde soort kandidaten zijn en Xana dan altijd een streepje voor heeft.

HBP-Toshiba --> Voorzitter van de HattrickBeginnerPagina. Kan op veel symphatie rekenen van n00bs vanwege dat voorzitterschap en zn hulp daarbij. Lijkt echter ervaring en karakter tekort te komen om echt serieus mee te doen. Voordeel is zn achterban wellicht, maar het weegt niet echt op tegen de nadelen zoals ervaring.

FinalD --> Opvallende naam tijdens verkiezingen. Programmadirecteur (= voorzitter) van de HT-radio federatie. Lijkt een behoorlijke kanshebber voor mensen die op een ervaren manager willen stemmen, maar niet standaard iemand uit de Eredivisie willen hebben. Voordeel is zoals gezegd misschien zijn niet Eredivisie-schap en de voorzitter van een gerespecteerde federatie. Nadeel is dat ie misschien te bescheiden is en zich te weinig profileert. Degradatie afgelopen seizoen werkt ook niet in zijn voordel. Lidmaatschap in de The Scooter Techno Federation is overigens vrij fout.

Horachte --> Van de potentiele bondscoaches eigenlijk iemand met totaal andere kijk erop. Wil eerst 2 seizoenen opbouwen en niet gaan voor resultaten en de 2 seizoenen erna schitteren. Is een redelijk bekende naam binnen HT (team is FC Morgenster), want is o.a. oprichter van de Friesland federatie. Heeft als voordeel zijn bekendheid, een onderscheidende visie en 4 Nederlandse internationals!! Nadeel is dat hij zich profileert als bad-boy in het discussietopic en dat niet iedereen het met zijn plan eens is.


Ik twijfel nog. Xana is de makkelijke optie, maar verandert er dan ook iets? FinalD is mi iets te bescheiden, alhoewel ik op de een of andere manier wel een bepaalde symphatie voor hem heb. Denk echter dat ik voor Horachte ga, ben benieuwd naar zijn vernieuwingen.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
FinalD woont bij mij in het dorp Wink
Reply
Als ik kijk naar de coaches van de eredivisie-teams valt me dit op:

2 redelijk leiders
2 matig leiders
3 zwak leiders
1 slecht leiders

Geen 1 team met goed leider. Kan iemand mij misschien vertellen waarom niet?
Reply
Bij horachte klinkt het iig wel alsof hij erover na heeft gedacht. Alhoewel ik me wel afvraag wat valt er op te bouwen aan een Nederlands elftal. Je kunt wat gotere talenten erbij halen voor de ervaring maar het is altijd nog maar de vraag of die uiteindelijk doorgetraind gaan worden.

Wat ik trouwens wel goed vond van thijs was zn communicatie. Regelmatig een stukje op het forum over de spelers en over de wedstrijden. En ook op het 'alternatieve' forum vrij regelmatig te vinden al had ik daar niet echt het idee dat hij luisterde naar de tips die daar gegeven werden. Er zzitten ook wel vrij veel ja-knikkers daar dus is misschien niet echt representatief.

Het beste zou gewoon een sd'er zijn. Wij kunnen hier goed discussieren over de opstellingen en de spelers en bovendien zit er vrij veel kennis hier Wink maar goed dan moet er wel eerst ff een sd'er doorstoten naar minstens de II ofzo.
Reply
Tan Wrote:Als ik kijk naar de coaches van de eredivisie-teams valt me dit op:

2 redelijk leiders
2 matig leiders
3 zwak leiders
1 slecht leiders

Geen 1 team met goed leider. Kan iemand mij misschien vertellen waarom niet?

Zat ik laatst ook al naar te kijken ja. In de II zijn er zelfs teams met een redelijk coach. Dit begrijp ik niet echt als je toch zoveel geld te besteden hebt zou ik toch minstens voor een goed coach gaan en zeker nu met de beker (voor hun altijd met de beker) met minstens redelijk leiderschap.
Reply
Mac Wrote:Bij horachte klinkt het iig wel alsof hij erover na heeft gedacht. Alhoewel ik me wel afvraag wat valt er op te bouwen aan een Nederlands elftal. Je kunt wat gotere talenten erbij halen voor de ervaring maar het is altijd nog maar de vraag of die uiteindelijk doorgetraind gaan worden.

Dat wel idd. Volgens mij ging het bij hem erom dat juist die doorstroming van de U-20 naar het grote Nederlandse elftal niet soepel ging. Men stopte vaak met trainen omdat ze toch de eerstkomende paar seizoenen nauwelijks zouden worden opgesteld in het Nederlands elftal. Hij wilde volgens mij met een gedeelte van die 20/21/22jarigen gaan bouwen aan een topelftal. Dat eerst 2 seizoen vol laten trainen, ervaring krijgen in interlands en dan de 2 sezioenen erna de vruchten ervan plukken. Hij heeft zelf ook een paar spelers in die categorie rondlopen, dus het kan wel eens interessant zijn.

Mac Wrote:Wat ik trouwens wel goed vond van thijs was zn communicatie. Regelmatig een stukje op het forum over de spelers en over de wedstrijden. En ook op het 'alternatieve' forum vrij regelmatig te vinden al had ik daar niet echt het idee dat hij luisterde naar de tips die daar gegeven werden. Er zzitten ook wel vrij veel ja-knikkers daar dus is misschien niet echt representatief.

Ik las meestal op vrijdag wel zo'n voorbeschouwing voor betreft de wedstrijd van de avond, dat Thijs maakte. Ben eigenlijk nooit op dat maglio-forum geweest, maar het schijnt wel een aanradertje te zijn. Volgens mij zijn de kandidaten (behalve Schumi) nauwelijks te vinden op dat forum, maar zeggen wel dat ze daar gaan posten als ze bondscoach worden. Maar of dat hetzelfde zal zijn als Thijs betwijfel ik.

Mac Wrote:Het beste zou gewoon een sd'er zijn. Wij kunnen hier goed discussieren over de opstellingen en de spelers en bovendien zit er vrij veel kennis hier Wink maar goed dan moet er wel eerst ff een sd'er doorstoten naar minstens de II ofzo.

Heb ik ook wel eens over gedacht, en dan andere SD-ers laten scouten. Probleem is wel dat het Nederlands Elftal en de U-20 sowieso te hoog gegrepen is. Niemand van ons heeft de juiste connecties of speelt hoog genoeg waarschijnlijk. Wat wel een optie is, is om bijvoorbeeld bondscoach of U-20 coach te worden van een kleiner land. Iemand als Pindarots bijvoorbeeld in onze federatie is ook bondscoach dacht ik van de UAE en hij speelt ook slechts in divisie V. Lijkt me wel een opstapje om een beetje een naam op te bouwen. Moet dan wel iemand zijn denk ik met Supporter. Ben zelf trouwens geen vrijwilliger...Wink.
Reply
Ik ga voor Horachte. Niet alleen omdat het een Fries is, maar ook een symphatieke gozer (voor zover je dat uit HT-correspondentie kan bekijken).
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
dat is dan weer een beetje minder...Wink

hehe jah idd lance je kan je altijd verkiesbaar stellen natuurlijk wie weet stemt er een gek op je en dan wordt je zomaar bondscoach. Maar goed er zijn genoeg gekken die t proberen natuurlijk. Dan denk ik dat een van de twee sd'ers uit de div IV het zou moeten proberen aangezien die boven al die prutsers uit de VII en VIII uitsteekt. Ik wil het zelf ook wel doen maar jah ik maak ook weinig kans met mn VI. Denk dat wij als 'community' best wel sterk kunnen zijn wat betreft scouting etc.
Reply
Whehe volgende keer stel ik me verkiesbaar Big Grin Lekker me eigen trainee's opstellen enz Tongue
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Tan Wrote:
Bakke Wrote:Wat zouden jullie doen met het volgende gegeven? Ik heb 3 goede keepers, waarvan 2 YP's. Wie moet eerste keeper zijn, wie tweede en wie moet er verkocht worden, en waarom?

YP van vandaag, let ook op de TSI.

Wat te doen? Misschien een keeperstraininkje om te zien of er 1 naar uitstekend gaat, en die dan verkopen?

Die Belg wegdoen. Volgens hottrick.org is Kaptij 7.6161528802425. Oftewel een training of 4 (met jouw coach) van uitstekend af> geen keeperstraining doen!

Oke, goed dat ik het weet. Er zal geen keeperstraining aan te pas komen, en Dhoradoux zal deze week voor 150k op de TL komen. Of raden jullie een lagere openingsprijs aan? Ik kocht hem 2 weken geleden voor 102k.
Reply
Antidote waar heb jij dat vogeltje in je logo vandaan ?>
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Toen ik met mijn logo begon heb ik een via aantal pagina.nl e.d. sites afgezocht die betrekking hebben op allerlei zaken, info over flevoland. Het viel me wel tegen hoeveel sites de logo hadden verwerkt, maar uiteindelijk heb ik een aantal sites gevonden waar het wel op stond en daar vanaf geript. Ik weet niet meer precies welke sites het waren.
Heb je die logo ergens nodig dan. Misschien heb ik hem nog wel ergens op mijn harde schijf staan en kan hem evt. wel naar je mailen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Ik ben sinds vandaag ook supporter en wou mijn logo er even mee opfleuren Big Grin

als je het zou kunnen mailen zou fijn zijn..

BTW ik heb me aangemeld voor de SD federatie op de vacature als sportpsycholoog Big Grin
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
leuk stukje lance, scheelt weer een hoop gespit. ga ook maar voor horachte denkik. een fries lijkt me wel nuttig daar in zeist.
Reply
@ Deportivo Als jij jou email adres naar me wilt sturen via een PB dan g aik nu mijn pc afzoeken of ik hem nog heb.

Niet dat ik echt van plan was om te kijken welke persoon nou het meeste deed om bondscoach te worden, maar aan de stukjes van Lance ben ik zelf ook geneigd om op Horachte te gaan stemmen. Bij hem heb ik iig het gevoel dat hij er serieus mee bezig is.

Ik zie Djabs wel over 2 seizoenen voor bondscoach.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Ik zag gisteren in een mall bij Great America (de grootste Six Flags ter wereld) zoiets moois :lol:. Het was een mannetje van de serie 'bad habits' ofzo. Hij nam op dat moment een schaap van achteren, echt geweldig. Twijfelde nog even om het mee te nemen voor Mukkus, jammer dat ik het niet gedaan heb...
Reply
Ik ga toch maar weer scoren trainen, en zodra Keller dan redelijk scoren heeft, verkoop ik hem en ga ik terug naar positiespel.
Reply
Jongens, ik ben nog op zoek naar een leuke vleugelspeler, volgende skills:
Minimaal redelijk vleugelspel, minimaal matig scoren, en een beetje ervaring. Moet toch wel zo'n 2,5* kunnen halen... iemand iets voor me over?
Reply
10-10-2004 Zondag
* Teamgeest, zelfvertrouwen, supporters en sponsors worden gereset naar de normale waarde
* Geen wedstrijden
* Op het einde van de dag wordt het speelschema bepaald en wordt uiterlijk dan de nieuwe competitie-indeling ook in de ranglijsten verwerkt.
* Op deze zondag kun je vanaf 19:45 (België 12:45) de eerste pull van het seizoen halen van spelers die niet meer verjaren. 16 weken later worden zij pas een jaar ouder


Ik heb nog geen competitiewedstrijd staan! Zou toch graag alvast een opstelling maken, dit had toch al zondag moeten gebeuren?
Reply
Misschien moet je refreshen, want ik heb wel wedstrijden staan
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Bakke Wrote:Jongens, ik ben nog op zoek naar een leuke vleugelspeler, volgende skills:
Minimaal redelijk vleugelspel, minimaal matig scoren, en een beetje ervaring. Moet toch wel zo'n 2,5* kunnen halen... iemand iets voor me over?

Bakke, mijn jeugdpull van afgelopen zondag staat te koop. Kijk maar effe.

Mijn inspanningen beginnen de vruchten af te werpen, zelfs in Amerika wordt Mkks geïmiteerd! Klasse, Bakke! :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wedstrijden staan er wel, maar nog niet bij je divisie. Ik zie ze alleen bij het gedeelte wedstrijden staan, dus waar je orders kan geven.

Edit:
Quote:* Teamgeest, zelfvertrouwen, supporters en sponsors worden gereset naar de normale waarde
Is dit wel allemaal gebeurd. Van mijn supporters en sponsers wel, maar de zelfvertrouwen van mijn team staat nog steeds op sterk.
Reply
Net (onder werktijd) een financieel overzicht gemaakt voor het hele seizoen (opbrengsten/kosten/aankopen/verkopen).
Als ik alle geplande veranderingen wil doorvoeren, kom ik nog 1.000.000 euri tekort.

Moet ik nu a la Ajax, mijn doelstellingen bijstellen? :wink:
of moet ik a la Vitesse, mezelf diep in de schulden werken om toch mijn doelstellingen te halen? :wink:

Lastig, Lastig....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Vitesse kan niet in HT helaas... Dus ik zou me gewoon a la Ajax als een groot man beschouwen terwijl je eigenlijk een hele kleine pielemans hebt en alle grote pielemansen in Europa je uitlachen... Maar ja, wie ben ik? Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Vitesse kan niet in HT helaas... Dus ik zou me gewoon a la Ajax als een groot man beschouwen terwijl je eigenlijk een hele kleine pielemans hebt en alle grote pielemansen in Europa je uitlachen... Maar ja, wie ben ik? Wink

Ik ga a la Heerenveen datgene doen waar ik goed in ben binnen de middelen die ik heb. Ik schuif 1 aankoop door naar volgend jaar. Blijk ik dit jaar nog een financiële meevallert te hebben, dan haal ik het terug naar dit seizoen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dus je laat je topcoach gaan, verkoopt de beste spelers en gaat spelen met spelers die onder je niveau liggen? :|
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Nee, ik koop talentvolle onbekende spelers die ik voor astronomische bedragen weer verkoop. De topcoach gaat inderdaad weg, daar komt een talentvolle coach voor terug (is een oud-bokser).....

Opmerkelijk: de tegenstander van aankomende zondag (en een degradatieconcurrent) van mij heeft een uitstekend coach met redelijk ervaring....en 2 U-20 internationals (Tunesiër en een Fin).

Handhaven wordt heel lastig dit seizoen.......toch maar mijn doelstellingen bijstellen? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: