The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

New Haven
Loting is bekend. Grote draw! Thiemo heeft in de 1e ronde een bye en treft dan de winnaar van Greul-Q en bij winst in 1/8e finale Hajek/Q of Florian Mayer
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Moet kunnen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Eitje!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Een 32-qualidraw is wel heel zeldzaam voor een 250. En dan ook nog Stepanek en Monaco erin, die wat ritme op willen doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De loting is ingevoerd, succes allemaal!
Reply
Fish heeft de wals gestart en staat inmiddels 4-0 voor in de derde set. Klasse!
Reply
En 6-1. Ik hoor net dat Roddick 5-2 voorstond in de tweede set :eeeek:
Reply
B.Becker staat 2x in het schema :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
5x zelfs Big Grin. Is inmiddels aangepast. Heeft te maken met de uitrolmenuutjes die we nu hebben denk ik. Soms denk je iets aan te klikken en maakt-ie er stiekem iets anders van.
Reply
Whoops, loting invoeren na een paar biertjes leidt hiertoe. Als je op tab drukt wordt het automatisch B.Becker, maar was blijkbaar toch niet scherp genoeg.
Reply
OT: weet iemand een goedkoop hotel/herbergje in Liverpool? En welke vliegmaatschappij is de meest voordelige? Stille weet dit vast wel [-o<
Reply
Ryanair zou ik gevoelsmatig zeggen, vanuit Charleroi. Een goedkope slaapplaats in die pauperplaats moet geen probleem zijn :8: Wink
Reply
Nee dat laatste lijkt mij ook niet :8: en bij zo'n Beatlesweek zul je toch niet al teveel kunnen slapen.
Reply
Nee joh, niet nodig naar Brussel. Met Easyjet vlieg je al voor 50e van Amsterdam naar Liverpool.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kan me voorstellen dat het voor jou handig is evt uit Dusseldorf te vertrekken, daar vliegen de budgetmaatschappijen ook allemaal wel op. Afhankelijk van wanneer je wilt moet het wel goedkoper dan 50 euro enkele reis kunnen.
Reply
Kom nu uit op retourtje van 182 euro, donderdag weg en zaterdag terug. Vanaf Schiphol. Dusseldorf is nog wat makkelijker voor mij ja.
Reply
Uhh juist exacte data zijn wel belangrijk om tickets te zoeken Scholt Wink
Reply
Wil iig donderdag weg, terugreis kan ik wat flexibeler in zijn.
Reply
Ik bedoel eigenlijk, oktober, januari, april 2010? 2031?
Reply
Aah, ok. Donderdag a.s. :wink:
Reply
Ja, dan is het wel duur ja, op zo'n korte termijn. Zoek anders even op lowcostairlines.nl
Reply
Het valt alleszins mee. Easyjet vanaf A'dam is inderdaad het goedkoopst, je kan voor ongeveer 60 euro retour (even zoeken via skyscanner).
Reply
Dan ben ik denk ik een slechte researcher, want ik kom op retourtjes vanaf 183e.
Reply
Ik ben zelf 3x in Liverpool geweest. Easy Jet is idd het goedkoopst. Ik zat qua hotel telkens in the Dolby maar hoeveel nachten wil je verblijven. Campanille is bijv voor 4 nachten 340,98. Dat is redelijk betaalbaar.
Zondag is overigens Liverpool-West Brom. Ik raad je echt aan om daar heen te gaan. Buiten het stadion verkopen ze met regelmaat nog 'betaalbare' kaarten.
Reply
Je hebt gelijk Scholten, ik keek niet goed.
Reply
Ok. Naja dan kan ik nu iig met een voorstel naar de baas :wink:
Reply
Engeland is vrij duur, maar voor €100 per nacht moet je wel ergens een hotel hebben op een redelijke plek. Ik zou het bij booking.com proberen, prima site met veel recensies.
Reply
Daar staat de Campanille voor de bovengenoemde prijs Big Grin
Reply
Fish doet niet mee...Steppie LL
Qualies ook bekend waar ze in schema staan..kan dus worden ingevoerd. Thx Smile
Reply
Ad Wim Wrote:Engeland is vrij duur, maar voor €100 per nacht moet je wel ergens een hotel hebben op een redelijke plek. Ik zou het bij booking.com proberen, prima site met veel recensies.

Top site idd.
Reply

Forum Jump: