22-09-2010, 09:50 PM
feli mensen met Richard. Jammer dit.
He i’m back, koploper FTM 2018!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Metz / Boekarest
|
:beerbros:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Wel zuur dat de gok voor PHM niet beloond wordt, terwijl hij toch goed speelt.
22-09-2010, 09:51 PM
buurs Wrote::beerbros: Robredo def. Istomin was de belangrijkste uiteraard!
22-09-2010, 09:55 PM
Haggie Wrote:buurs Wrote::beerbros: voor jou niet. gasquet gaat natuurlijk ook van boredo winnen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
22-09-2010, 09:59 PM
ik ben wel bang voor chardy morgen....dat gaat montanes denk ik niet redden.
22-09-2010, 10:10 PM
buurs Wrote:net zoals istomin op zkr van robje zou winnen?Haggie Wrote:buurs Wrote::beerbros:
22-09-2010, 10:11 PM
Haggie Wrote:buurs Wrote:net zoals istomin op zkr van robje zou winnen?Haggie Wrote:buurs Wrote::beerbros: inderdaad. alleen chardy gaat mij deze week dwars zitten ![]()
23-09-2010, 08:42 AM
Dammit, Monfils trekt zich terug en Mahut gaat alsnog spelen. Het kan bijna niet anders of hij heeft dit geweten.
23-09-2010, 08:50 AM
\
![]()
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
23-09-2010, 08:56 AM
teringzooi...daar gaat mijn goede week
![]()
23-09-2010, 09:05 AM
Dit is natuurlijk ook totaal niet verrassend...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
23-09-2010, 09:07 AM
buurs Wrote:teringzooi...daar gaat mijn goede week
23-09-2010, 09:07 AM
Ad Wim Wrote:Dit is natuurlijk ook totaal niet verrassend... Jij weet het allemaal zo goed Ad =D>
23-09-2010, 09:16 AM
Godverdomme, tering Monfils! Week verziekt!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
23-09-2010, 09:20 AM
Haggie Wrote:Zo moeilijk is het niet Hag, zo gaat het al jaren na een DC-weekend.Ad Wim Wrote:Dit is natuurlijk ook totaal niet verrassend...
23-09-2010, 09:21 AM
Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:Zo moeilijk is het niet Hag, zo gaat het al jaren na een DC-weekend.Ad Wim Wrote:Dit is natuurlijk ook totaal niet verrassend... Het gaat ook heel vaak andersom!
23-09-2010, 09:22 AM
mindlight Wrote:Dammit, Monfils trekt zich terug en Mahut gaat alsnog spelen. Het kan bijna niet anders of hij heeft dit geweten.Als ik het eerder had geweten, had ik Llodra opgesteld.
23-09-2010, 09:49 AM
Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:Zo moeilijk is het niet Hag, zo gaat het al jaren na een DC-weekend.Ad Wim Wrote:Dit is natuurlijk ook totaal niet verrassend... Fransen in Frankrijk leek mij een uitzondering. Ik blijf het grappig vinden dat jij bij alle verrassende uitslagen en/of gebeurtenissen achteraf het altijd logisch vindt :lol: Zeg het eens een keer direct na de deadline, zoals je ook zei dat Traver de finale zou gaan halen en dat je niet begreep dat Cuevas nog zo vaak gekozen was ![]()
23-09-2010, 09:56 AM
Dat er vaker afzeggingen zijn na een DC weekend is evident, maar na 1 potje zonder verder te reizen is deze afzegging imo wel verrassend. Zeker omdat Monfils niet geblesseerd lijkt te zijn, getuige zijn winstpartij.
23-09-2010, 09:58 AM
mindlight Wrote:Dat er vaker afzeggingen zijn na een DC weekend is evident, maar na 1 potje zonder verder te reizen is deze afzegging imo wel verrassend. Zeker omdat Monfils niet geblesseerd lijkt te zijn, getuige zijn winstpartij. Idd. beetje treurig. Hetzelfde geldt voor Federer vind ik. GEEN DC spelen, treurmuis!
23-09-2010, 10:25 AM
Poe goed nieuws van Monfils, zeker na het afzeggen van Llodra.
Niets is sterker dan dat ene woord...
23-09-2010, 10:35 AM
Scholten! Wrote:Stille Wrote:Ik Word zo moe van die Fognini/Monfils/Gasquet. Als je hem hebt verliest ie altijd direct. Speelt ie tegen je dan wint ie. Zo irritant! Fognini out, Monfils zegt af en Gasquet wint met 4-6 7-6 7-6. Het klopt wel weer allemaal vent. :8:
23-09-2010, 12:10 PM
mindlight Wrote:Dat er vaker afzeggingen zijn na een DC weekend is evident, maar na 1 potje zonder verder te reizen is deze afzegging imo wel verrassend. Zeker omdat Monfils niet geblesseerd lijkt te zijn, getuige zijn winstpartij.Het gaat om de intensiteit van zo'n pot, dat hakt er wel in. Verder is dit een tussenweek voordat de Asian Swing begint, dus in die zin ook niet gek dat ze rust nemen. En Llodra en Monfils zijn altijd geblesseerd.
23-09-2010, 12:10 PM
buurs Wrote:Inderdaad ja, achteraf, daar heb ik Llodra en Monfils ook niet...Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:Zo moeilijk is het niet Hag, zo gaat het al jaren na een DC-weekend.Ad Wim Wrote:Dit is natuurlijk ook totaal niet verrassend...
23-09-2010, 12:26 PM
Cuevas is weer aardig los, jammer.
Andujar en Mayer gaan zometeen in een 3e set uit maken wie er door mag. Hup Duitsland.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|