The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
ziet er goed uit box! een stuk beter dan de eerste opzet iig.
Reply
Yep vond ik ook :wink:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ali Abu-Yousef (39359167)
18 jaar, slecht in vorm, geblesseerd (2 weken)
Een sympathiek persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Israel
Total Skill Index (TSI): 530
Loon: 1 320 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Devlinshire
Waarschuwingen: 0

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak

Deze speler net gekocht voor €247.500

Had er eigenlijk niet het geld voor maar vond het wel een koopje...ik sta nu 180.000 in de min, verkoop 'm waarschijnlijk dus maar weer door...hoeveel zou ik voor 'm kunnen krijgen ???
Reply
250.000 ? ? .... ik heb 500.000 voor mijn 23-jarige spits + slecht ervaring betaald. Hij had overigens wel matig passen.

Ik denk dat je er toch wel 350 tot 400K voor kan krijgen. Wat zegt transfervergelijking ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
de transfervergelijking zegt tussen de 300.000 en 700.000
de TSI van de speler is nu nog 530, maar na de blessure verwacht ik dat deze weer rond de 1000 zal zijn...ik heb 'm nu op de transferlijst staan voor 500.000
Reply
Hey, even een vraagje aan jullie: Ryan (mijn Amerikaanse broer Smile) wil ook graag een Hattrick-team starten, aangezien hij gezien heeft hoe ik het doe. Denken jullie dat het het risico waard is om een team aan te vragen? Ik speel natuurlijk met een Nederlands team, en voor hem zouden we dan een Amerikaans team aanvragen... ben benieuwd naar jullie reactie.
Reply
Tuurlijk gewoon fff je verhaal aan een Nederlandse en Amerikaanse GM mailen. Is geen enkel probleem je moet het alleen fff melden en geen gekke transfers doen. Mocht je een speler van hem willen kopen gewoon weer GM mailen. Zo weet je van te voren waar je aan toe bent.
Reply
JAZZ Wrote:Tuurlijk gewoon fff je verhaal aan een Nederlandse en Amerikaanse GM mailen. Is geen enkel probleem je moet het alleen fff melden en geen gekke transfers doen. Mocht je een speler van hem willen kopen gewoon weer GM mailen. Zo weet je van te voren waar je aan toe bent.

Maar dan moet ik uitleggen dat ik zonder melding mijn team heb 'meegenomen' naar de VS zonder de regio te wijzigen...
Reply
Nee, Bakke. Je mag overal ter wereld je team managen. Regiowijziging is je eigen beslissing.

Stel: Ik verhuis van Friesland naar Limburg. Ik mag dan zelf beslissen of ik van regio wijzig. Da's niet verplicht.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Tada!!!

De nieuwe coach is :

Hans Einarsson (3426976)
31 jaar, zwak in vorm, gezond
Een goed coach die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een goed leider.


Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 370
Loon: 744 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Dredevils
Waarschuwingen: 0


Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

Doelpunten in carrière: 3
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1

Nu heeft het piccen nut Wink En deze kan nog steeds leuk dienst doen als invaller.
Reply
nou ik weet niet hoe dat zit hoor met verhuizen naar een ander land. Maar er is geen probleem hoor bakke. Je kan gewoon een team aanvragen op zijn naam alleen zou ik geen transfers onderling doen en misschien zelfs geen onderlinge friendlies.
Reply
Nog maar iets meer dan 7 uur!!! :lol: :wink:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
en wederom is hattrick traag als stront... Als ze nu eerst eens serieus naar de performance van de site kijken alvorens weer overal leauges toe te voegen :roll:
En ja, ze zeggen dat ze er naar kijken, dat zeggen ze al weken, maar tot nu toe blijft het bagger
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
nou jah tot aan begin deze week liep de site best goed. Alleen op het moment dat de wedstrijden begonnen was het drama. Ik heb ook zoiets van doe het nou eens preventief extra servers erbij ofzo. zal wel weer drama worden vanavond.
Reply
ik was aan het 'liven' van wedstrijden tot ik er alweer uitgekicked werd... kan ik weer overnieuw beginnen.. Sad
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
nu al aan t liven? jij houdt je live altijd vanaf 1 uur s middags aan? geen wonder dat de site zo langzaam is als iedereen dat doet.
Reply
Nee, doe ik normaal niet, maar vanwege de prestaties van de site de laatste tijd en het feit dat ik mijn bekerwedstrijd hierdoor ook al gemist heb (uiteindelijk bleek het een WO te zijn geworden, maar dat was op dat moment nog onbekend) wilde ik alvast liven..
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Uhm...gewoon bookmarken Marsh. Kan een hoop frustratie schelen namelijk. Als je dan een paar gekickt wordt van Ht-live is het vrij simpel om ze weer erin te zetten...
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
dat kan inderdaad ook, maar dan moet je elke week EN bookmarken EN liven. Aangezien ik enkel de wedstrijden volg uit mijn div en van mijn supp. en de teams die ik support kan ik ze vrij eenvoudig weer terugvinden, maar toch....

Even wat anders: ik speel vanavond tegen de nummer 4 van vorig seizoen. Een team waarvan ik verwacht dat het een van de 4 teams (incl moi) is die gaat strijden voor de eerste plaats. Direct MOTS? Ik ga komende week in de beker iig PIC spelen (comp gaat voor beker) en ik speel volgende comp.wedstrijd tegen een van de debutanten in de league (waarvan ik de sterkte nog niet geheel ken maar ze moeten te pakken zijn)...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Geen mots, zonde om daar meteen mee te beginnen....
Reply
ik ga toch maar wel Motsen de 1ste wedstrijd...1ste ronde beker heb ik PIC gespeeld...en komende bekerwedstrijd doe ik dat waarschijnlijk ook weer...1ste wedstrijd vind ik toch wel belangrijk...goed voor het zelfvertrouwen mochten we winnen en hoge positie op de ranglijst zorgt ook voor meer toeschouwers (= geld) lijkt me...nog paar uurtjes...ben benieuwd
Reply
Vannacht (voor jullie dan...) mijn vleugelspeler aangeschaft, tevens toekomstig coach in een seizoen of 2. Is nog wel geblesseerd, maar komt wel goed. 25k voor betaald, ervaring zal nog wel stijgen.

Dementy Karpov (43835896)
30 jaar, matig in vorm, geblesseerd (3 weken)
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Lietuva
Total Skill Index (TSI): 330
Loon: 672 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Eirik Bakke
Waarschuwingen: 0

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Reply
yup das zeker waar devlin maar als je de volgende wedstrijd dan verliest zak je weer tig keer zo hard. hogere positie op de ranglijst betekent namelijk ook dat de supporters meer verwachten en als je verliest komt t dus harder aan.

Vorig seizoen won ik bijna alle wedstrijden op de laatste na. Altijd 7 of 8 supporters erbij gehad bij elke update en je denkt dat ik toch wel wat krediet heb opgebouwd maar er gingen gelijk3 supporters weg. Je kunt beter een steady reeks neerzetten dan winnen...verliezen...winnen...verliezen.

conclusie: ik zou alleen motsen als dit ECHT de wedstrijd van het seizoen is en je volgende week in de competitie echt een makkie hebt. Bovendien is je TS tijdens de bekerwedstrijd zo dramatisch dat er een grote kans bestaat dat je eruit vliegt (als je tenminste tegen een beetje redelijk team speelt)
Reply
Ik PIC vanavond tegen throatcut, TS is toch al woedend en ik voorzie een moeilijk seizoen. Dus als er nog mensen zijn die hun voorspelling willen aanpassen... Wink.
Reply
Hoe heb je het voor elkaar gekregen om je TS nu al op woedend te krijgen ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Hehe, da's idd weer echt Bakke stijl hoor. Mag ie in de beker meedoen gaat ie gelijk MotSen. Ik heb volgens mij nog nooit geMotSt in een bekerwedstrijd. Ben het met je eens Bakke, het wordt voor je een zwaar..lastig..en vooral zwaar seizoen. Ik PIC trouwens vanavond, elk punt is meegenomen.
Reply
Ik motste inderdaad in de bekerwedstrijd tegen die V.III-er, die ik met 2-1 verloor. De grootste deceptie tot dusver in mijn HT-carriere. Komende 5 wedstrijden lekker piccen :8:.
Reply
Ik ga Motsen denk ik.
Reply
zucht...Bakke...
Mac, heb jij dat boek 'Hattrick voor dummies' nog ergens rondslingeren? :wink:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
ik zal ff toevoegen aan de sd hattrick files: nooit motsen in de eerste 2 wedstrijden van het seizoen!
Reply


Forum Jump: