The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Sydney Auckland
X-men 6-4. grote klasse!

Buursmans met Clement. :negerwaf:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:Neuj, Mannarino ben ik wel tevreden mee, op 3 fronten succesvol!
Zullen we het over dat derde front maar niet hebben?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ga je niet goed met gokken?
Reply
Benieuwd hoe Stille zometeen opt forum komt, met Steppie,Anderson EN Monaco kwijt :-"
Reply
:-({|=
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Istomin gaat lekker idd :lol:

Ik zie dat wij niet veel schelen deze week Ad. Beetje opvallend dat je voor Gasquet hebt gekozen. Dat wordt weer schelden als hij zometeen break achter komt tegen Ebden. Notworthy
Tja, in zulke fluttoernooitjes presteert ie nog wel eens wat. En met het wegvallen van Baghdatis moest ik daar een finalist hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha, heeft ie Monaco echt? Lekkere keuze ook...
Reply
mindlight Wrote:Tomic laat ondertussen zien de WC nog waard te zijn ook, terwijl Istomin hard aan een ontslag werkt.
Dolgo verliest altijd de eerste set, dat moet jij toch weten...
Reply
De organisatie van de AO zal wel tegen Tomic gezegd hebben dat een set winnen voldoende is voor de WC....
Reply
Istomin is zometeen binnen 50minuten klaar. 1-6 0-6. :razz:
Reply
mindlight Wrote:De organisatie van de AO zal wel tegen Tomic gezegd hebben dat een set winnen voldoende is voor de WC....

'Tomic, je moet de 1e set winnen, daarna een setje tanken en vervolgens de 3e pakken. Dan is de WC voor jou.' :-"
Reply
Lekker Istomin, 14 hele puntjes.
Reply
Tomic heeft de weergoden mee en er wordt gepauzeerd, Clement mag wel een bp gaan verzilveren.
Reply
Keurig opa =D>
Reply
mindlight Wrote:Keurig opa =D>

Oopa had de dubbele break moeten pakken. Nu zal die 'm alsnog in de tb verliezen!
Reply
Welke TB?
Reply
Hop, dubbele break zelfs, slopen die Malisse!
Reply
tankje.
Reply
Zou wel eens de hele partij kunnen tanken. Zoals je al zei, X was een risico.
Reply
Dat zou dan wel een domper zijn! Ziet er idd niet best uit nu. Dan zal Buurs helaas zometeen ook weer op het forum komen.
Reply
heerlijk zo come on clement
mag niet zeuren alleen stepanek kwijt.
Reply
Ad Wim Wrote:Haha, heeft ie Monaco echt? Lekkere keuze ook...

Monaco was aan het einde van het seizoen toch vrij goed dus zo gek is die keuze niet. Verwacht veel van hem en ik ben niet de enige als ik zie dat bijna iedereen die tot nu zijn LTM team heeft verstuurd hem heeft. Ach deze week is niet zo schokkend.

En Hag : ik had al om 08.00 uur wast gepost.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Het blijft een te groot risico tegen Mannarino in vorm.

En doe ons nou een lol en scheld eens wat meer!
Reply
Daarentegen vind ik Malisse niet een slimme keuze. Net als Haase overigens. Die gasten zijn pas gisterenavond heel laat aangekomen in Auckland, zijn vermoeid van week tennis, moeten 8 1/2 uur tijdverschil zien te handen en moeten daarnaast direct aan de bak. Toch maar hopen dat Robin die vervelende Cuevas gaat pakken
Reply
Wat is dat toch met Thiemo? Nu al 5x op rij 1e ronde eruit en als je dan ziet tegen mannen als Istomin (die vandaag 1 game maakt) en Petzschner (die al lang niet draait)
Reply
En dan zal je zien dat Malisse hem er nu uit sleept :lol: Zou wel klasse van hem zijn!
Reply
8,5 uur tijdverschil?!
Reply
Chennai is +4.5 vanaf hier. Auckland +12 meen ik, dus dan blijft er 7.5 over

Local time Chennai is nu 14.25, Auckland 21.55
Reply
Dus geen 8,5...
Reply
Klopt. Dacht dat Chennai 3,5 was maar blijkt dus 4,5 te zijn. Dan is het nog zwaar om na zo'n week + reis goed te presteren maar hij blijft er lang in hangen nu. 6-5 Clement
Reply

Forum Jump: