The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Zagreb, Joburg en Santiago
Lekker Mayer, weg met Steppie.
Reply
Het gaat nu gewoon op alle 5 de banen de verkeerde kant op. Uniek!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kom op nou Japanner!
Reply
Lopez gaat meteen voor de kill, bp.
Reply
Prima Lopez! Kom op Karol doe het in twee

Soeda gaat Rainer breaken voor de wedstrijd!
Reply
Het loopt niet best vandaag, alleen de partij van Beck gaat de goede kant op voor FTM.

Imo was Tipsa echt een mustpick. Mooie gok om hem niet te nemen, waarvoor hulde. Het had je zomaar 250 kunnen kosten.
Reply
dat kan toch bij iedereen zo zijn..... wat een kul
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Paar bps voor Dancevic. Doe 't!

Soeda mist weer eens een aantal gps, Rainer mist ook paar bps. Spannende game.
Reply
0-40 en 3 mps Soeda.
Reply
Bocaloca Wrote:dat kan toch bij iedereen zo zijn..... wat een kul

Tja, alle 32 spelers kunnen het toernooi winnen. Maar zie jij het een Sijsling daadwerkelijk doen? Of Soeda? Of Marchenko? Wat een kul.

Tipsa is daarvoor gewoon een man om rekening mee te houden, en als je daarin dan geen vertrouwen hebt en hem links laat liggen, dan blijkt dat een mooie gok (net als het niet pakken van Robredo Wink)
Reply
Soeda. =D>
Reply
_Tampie Wrote:

Tja, alle 32 spelers kunnen het toernooi winnen. Maar zie jij het een Sijsling daadwerkelijk doen? Of Soeda? Of Marchenko? Wat een kul.

Tipsa is daarvoor gewoon een man om rekening mee te houden, en als je daarin dan geen vertrouwen hebt en hem links laat liggen, dan blijkt dat een mooie gok (net als het niet pakken van Robredo Wink)

Die discussie over Robredo heb ik me maar niet in gemengd maar ik ga toch geen speler in m'n team nemen die 21.58 uur een set en een break achter staat? Dat lijkt me volstrekt duidelijk.
Reply
Go!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
_Tampie Wrote:

Die discussie over Robredo heb ik me maar niet in gemengd maar ik ga toch geen speler in m'n team nemen die 21.58 uur een set en een break achter staat? Dat lijkt me volstrekt duidelijk.
Denk je daar nog steeds zo over als ie straks het toernooi wint? Of heb je dan wel spijt?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
_Tampie Wrote:

Denk je daar nog steeds zo over als ie straks het toernooi wint? Of heb je dan wel spijt?

Sommige managers zullen nooit 2 spelers nemen die in de 2e ronde tegen elkaar moeten, ik zal nooit een speler nemen die op de deadline een set en een break achter staat. Of dat nou Federer, Robredo of Varsallo Arguello is. En ach, dan wint ie 't toernooi, het zij dan maar zo. Spijt sowieso niet, hier sta ik volledig achter en gelukkig de hoogvliegers van jaren hiervoor ook.
Reply
Lekker Soeda en Beck...
De belangrijkste dreigt echter mis te gaan...Lopez mist zelf de bps in de tweede set en krijgt een 6-2 om zijn oren...Nu alweer snel 1-0 voor Dancevic.Kom op Feliciano!
Reply
Steppie is zonde. Dancevic heeft wel 't juist ritme te pakken nu! Lopez out zou perfect zijn.
Reply
Lekker Flo! Nu ben ik wel een beetje bang voor Cilic. Maar ik dacht toch echt dat Flo heel vaak gekozen zou worden en Cilic een stuk minder...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
_Tampie Wrote:

Sommige managers zullen nooit 2 spelers nemen die in de 2e ronde tegen elkaar moeten, ik zal nooit een speler nemen die op de deadline een set en een break achter staat. Of dat nou Federer, Robredo of Varsallo Arguello is. En ach, dan wint ie 't toernooi, het zij dan maar zo. Spijt sowieso niet, hier sta ik volledig achter en gelukkig de hoogvliegers van jaren hiervoor ook.
Dat is een prima redenatie.

Ik had hem altijd laten staan, ook bij een 4-2 achterstand rond de deadline. En dan had ik ook geen spijt gehad als ie alsnog had verloren.
Maar dit gebeurt Robredo zo vaak dat ik er nog wel vanuit ging dat hij nog zou winnen en daarna ook een goede kans zou hebben ver te komen.
Reply
Ad Wim Wrote:Lekker Flo! Nu ben ik wel een beetje bang voor Cilic. Maar ik dacht toch echt dat Flo heel vaak gekozen zou worden en Cilic een stuk minder...

Nogmaals, jij moet niet zoveel denken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jesse mag alweer de baan op...
Reply
Als De Voest en Dancevic nu even winnen, begint het langzamerhand wel een Ad-week te worden...
Reply
kooltje Wrote:Jesse mag alweer de baan op...
Haha, dit kunnen ze echt niet maken!
Reply
Kom op Pool! Zouden lekkere puntjes zijn met kans op meer!
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Jesse mag alweer de baan op...
Haha, dit kunnen ze echt niet maken!
Nee want Huta moet winnen...Nationalistisch en FTM...

Wel slim van de Zuid-Afrikanen...dit had andersom nooit gebeurd!
Reply
Op zich heeft ie maar een set gespeeld vandaag, maar redelijk intens denk ik.
Nu maar hopen dat ie vertrouwen heeft en er vol op knalt.
Maar denk wel dat ie de underdog is...
Reply
Ad Wim Wrote:Op zich heeft ie maar een set gespeeld vandaag, maar redelijk intens denk ik.
Nu maar hopen dat ie vertrouwen heeft en er vol op knalt.
Maar denk wel dat ie de underdog is...
Regen kan hij weer de baan af en op...
Reply
Maar geeft hem wel meer rust. Laat het maar de hele middag blijven regenen.
Reply
Ik verbaasde mij er echt over dat GGL (begint om 14:00) maar 18 keer gekozen is. Als hij zijn niveau haalt loopt hij zo door naar de finale lijkt mij. Waarom hebben de mensen die hem niet hebben niet gekozen?
Reply
Omdat ik hem maximaal kwart zie halen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply

Forum Jump: