The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose
Söderling verdient gewonnen. Lekker veel publiek zeg, voor een 2e toernooi dag! Mogen niet ontevreden zijn daar geloof ik :Big Grin
Reply
Soderling =D>

Falla eraf tegen Dabul...Jij had beide Roos???

Kubot heeft het lastig..kom op!
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Soderling toernooiwinnende vorm. Ik had hem eerst, maar vond zijn loting toch te link. Laten we Youzhny ook niet vergeten straks. Maar als ie alle wedstrijden zo speelt, pakt ie het toernooi weer.

waarom wel ferrer, terwijl je voor 1300 meer soderling hebt?
Dat zeg ik toch?

klopt, maar ik begrijp niet. al is het makkelijk praten achteraf.
soderling is een van de beste indoorspelers en titelverdediger, terwijl ferrer van iedereen kan verliezen indoor.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kooltje Wrote:Soderling =D>

Klopt!
Reply
Roos Wrote:
kooltje Wrote:Soderling =D>

Klopt!

Niet wat duur 988 voor 20 punten?
Reply
Berankis begonnen tegen Becker...kom op Litouwer!
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Soderling toernooiwinnende vorm. Ik had hem eerst, maar vond zijn loting toch te link. Laten we Youzhny ook niet vergeten straks. Maar als ie alle wedstrijden zo speelt, pakt ie het toernooi weer.

waarom wel ferrer, terwijl je voor 1300 meer soderling hebt?
Dat zeg ik toch?

klopt, maar ik begrijp niet. al is het makkelijk praten achteraf.
soderling is een van de beste indoorspelers en titelverdediger, terwijl ferrer van iedereen kan verliezen indoor.
Ferrer kan ook van een hoop winnen indoor. Hij won Valencia en toen versloeg ie ook Soderling. En tot de SF leek me heel goed te doen. En onderin was Murray onzeker en Tsonga ook, dus die wilde ik ook niet. Maar ik had nu idd Soderling moeten hebben. Ach, ik heb nog genoeg in de andere toernooien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Naja ten eerste, wie zegt dat Dabul er nu uitvliegt. Ten tweede, beter 20 punten, dan 2 spelers nemen die allebei eerste rondje verliezen, niet waar?
Reply
kooltje Wrote:Berankis begonnen tegen Becker...kom op Litouwer!
Becker gewoon meer gekozen, apart. Ik had constant Berankis, maar vond het toch wat te riskant.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Berankis begonnen tegen Becker...kom op Litouwer!
Becker gewoon meer gekozen, apart. Ik had constant Berankis, maar vond het toch wat te riskant.

ja had hem bij jou ook verwacht inderdaad!

Site bij jullie ook zo traag?

Kubot verliest eerste set Sad
Reply
Prachtige stream Becker-Berankis
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://veetle.com/index.php/channel/view#4d3dde6e03a67">http://veetle.com/index.php/channel/view#4d3dde6e03a67</a><!-- m -->
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Mooie link Stille...Berankis duidelijk beter met stream erbij dan enkel sb volgen...
Reply
Ik neem aan dat jullie de site <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.livescorehunter.com">www.livescorehunter.com</a><!-- w --> wel kennen he... Aangezien er hier nog redelijk vaak gevraagd word naar een livestream, daar staan eigenlijk altijd alle livestreams die er zijn op.
Reply
Yep, meestal ik via atdhe.me en fromsport.com
Reply
Hup Berankis en Chela !
Reply
Rotterdam gaat lekker...alweer 5-0 voor Berdych....

Kubot lijkt het niet te gaan redden...
Berankis wel wat beter/slimmer in de rally en komt wel goed lijkt het...
Reply
Die GGL wat een ramp is dat momenteel!
Reply
Berankis =D>

MacHado =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klassa Ricardis! Sla die veelgekozen Becker er maar uit. Maar 15x gekozen mijn Litouwse vriend
Reply
Roos Wrote:Ik neem aan dat jullie de site <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.livescorehunter.com">http://www.livescorehunter.com</a><!-- m --> wel kennen he... Aangezien er hier nog redelijk vaak gevraagd word naar een livestream, daar staan eigenlijk altijd alle livestreams die er zijn op.
Gebruik ik ook altijd. Als er een stream is, staat ie daarop. Topsite.
Reply
Kubot breakt terug als SChwank voor de match serveert...Ga maar door ook dan!

Berankis moet nog even breaken maar komt goed...
Reply
Schwank wordt gebroken als ie voor de wedstrijd serveert :Big Grin
Reply
Kubot beseft dat hij veel punten kwijt raakt als hij hier verliest en stoomt door naar 7-5 =D>

Chela heeft het ook niet eenvoudig en mag er best uit!
Reply
Becker mist veel BP's deze game maar op 1 punt echt kans gehad
Reply
En dan is het op het eerste gamepoint direct raak voor Berankis en nu de volle druk op de serve game van Benji
Reply
Chela verliest de set :lol:

Berankis mist mp

Kubot wel in de problemen...
Reply
Berankis gaat die TB gewoon pakken! Maar wat lullen die comentatoren slap zeg :-$
Blue White Army!
Reply
Lekker Ricardas, eerste lichtpuntje vd week Dead
Reply
The Player Wrote:Berankis gaat die TB gewoon pakken! Maar wat lullen die comentatoren slap zeg :-$

Ergens bij 3-3 kwam de tournament director van het LA toernooi langs. Ik vond het wel grappig om allerlei info te horen over regen in LA toernooi (wat er nooit is), het plaatsvervangende toernooi van New Haven in aug etc. In de 1e set heeft die commentator wel 4 verschillende manieren de uitspraak van de Raonic geprobeerd te zeggen Undecided

Berankis klasse! Zometeen Malisse-Raonic. Kan een mooie partij worden die ik zeker nog ga bekijken. Hup Xa
Reply
Ja, Berankis slaat op een gegeven moment een winner, heel appart. Wat hoor je? Die toernooi directeur praten over Amerikaanse tennissers, dat de VS momenteel geen grote speler heeft die bv zijn toernooi het imago wat kan opwippen.. Slap gelul. Maar goed dat Berankis die Becker pakt! Heb ook alle vertrouwen in Soder, die pakt Kohlie ook gewoon! :-"
Blue White Army!
Reply

Forum Jump: