The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose
Jammer van Llodra. Good match van beiden. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:Knap van Jo, altijd lastig tegen Llodra indoor. Heeft imo niet veel met het mentale te maken, Tsonga is gewoon de betere speler.

Wat je zegt klopt inderdaad wel Kooltje, maar daar is dit spel eigenlijk ook op ingericht. Het is een rekenexercitie waarbij kennis van zaken een leuke bijkomstigheid is.
Ja eens en dat is ook ieder zn goed recht. Maar om dan te gaan zitten juichen als zo iemand wint :roll:

Blij dat Jo wint...Zowel omdat ik hem heb maar ook omdat dat de gewaagdere keuze was.

Gaat Nieminen Troicki niet door? Staat niet meer in het schema naast de livestream van rotterdam?
Reply
allez!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:Knap van Jo, altijd lastig tegen Llodra indoor. Heeft imo niet veel met het mentale te maken, Tsonga is gewoon de betere speler.

Wat je zegt klopt inderdaad wel Kooltje, maar daar is dit spel eigenlijk ook op ingericht. Het is een rekenexercitie waarbij kennis van zaken een leuke bijkomstigheid is.
Ik weet niet of Tsonga op dit moment op deze ondergrond de betere speler is. Maar Llodra is nou mentaal niet bepaald de sterkste.
Toch verwachtte ik idd wel dat Tsonga hier ging winnen, de manier waarop is alleen een beetje jammer.

Dat laatste ben ik natuurlijk geheel mee eens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup laffe keuze Cilic!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:Gaat Nieminen Troicki niet door? Staat niet meer in het schema naast de livestream van rotterdam?

Is pas 2e avondpartij...
Reply
3-1 cilic =D>
Reply
Klasse Cilic. Niveau is wel om te huilen, van beide.
Reply
Nu wordt de keuze voor Ferrer wel keihard afgestraft. Komt allemaal door Stille die mij weer opbelt. Ik had mijn team niet willen veranderen.. #huilmodus#
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Nu wordt de keuze voor Ferrer wel keihard afgestraft. Komt allemaal door Stille die mij weer opbelt. Ik had mijn team niet willen veranderen.. #huilmodus#

De mensen met Ferrer hebben toch lekker gegokt! Topweek!
Reply
centre court Wrote:
Haggie Wrote:Nu wordt de keuze voor Ferrer wel keihard afgestraft. Komt allemaal door Stille die mij weer opbelt. Ik had mijn team niet willen veranderen.. #huilmodus#

De mensen met Ferrer hebben toch lekker gegokt! Topweek!

Jazeker! Dat is ook de mooie ervan, ipv zuinig spelen en dan 4e wordn ofzo. De top3 heb ik allang gehaald, snap dat jij dat nog een keer wilt halen :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klasse Cilic!
Reply
The Player Wrote:
Scholten! Wrote:
tennisgido Wrote:
mindlight Wrote:Tennisgido, als je mijn kaartje wilt kan je 'm op komen halen. Geen idee waar je vandaan moet komen, maar je mag 'm hebben.

Bedankt voor het aanbod. Helaas is het alleen te ver om hem op te komen halen.

Jammer Tennisgido. En helemaal jammer dat ML, de spil van het forum, voor het eerst sinds lange tijd niet aanwezig kan zijn bij de forumdag Sad Misschien dat The Player het kaartje wel wilt overnemen. Hij heeft denk ik OV, dus kan misschien op één of andere manier kaartje wel ophalen. Vraag is waar en wanneer...

Correct, hoop dat ML nog even op het forum komt langs wippen! Wil in principe wel mee naar Rotterdam morgen! Maar het kaartje ophalen in Utrecht moet ik wel weer hoe/wat/waar/wanneer..

Is hier al meer duidelijkheid over? ML woont niet vlakbij Utrecht Centraal en zal wel moeten werken. Zit je werk dichtbij de snelweg ML :wink:
Reply
We zijn druk aan het mailen, en dit gaat wel goed komen...
Reply
Toch jammer dat je er niet bij bent ML, kost je een rondje bier in Rosmalen.
Reply
Hehe het kost me voorlopig al een kaartje Wink. Maar in Rosmalen ben ik er bij uiteraard, traditioneel rustiger periode in het jaar. Baal er zelf ook van als een stekker dat ik Ahoy moet missen...
Reply
Rosmalen op woensdag of vrijdag please. :8:
Reply
Kom op Karlo!
Reply
Prima stream weer op livescorehunter van Karlovic. Hup Sweeting, win straks die TB! 1-1 btw.
Reply
Begrijp me goed, ik vind hem een fenomeen en zal nooit zijn run op Wimby vergeten maar als Karlovic niet in topvorm is dan is het wel erg schraal wat ie in returngames laat zien. Fout op fout. Ben benieuwd of zijn service hem in deze vorm er nog doorsleept.
Reply
Break Karlovic. :lol:

Ik zeg al niets meer.
Reply
Hehe ik zit ook te kijken, maar deze game was zo slecht niet.
Reply
En echt een goede game van Karlo was dat....haha...Eerste twee games was hij drama idd
Reply
mindlight Wrote:Hehe ik zit ook te kijken, maar deze game was zo slecht niet.
Ga jij eens snel werken!
Reply
Wat denk je dat ik aan het doen ben :| . Heb alleen net wat gegeten en zit redelijk in een after dinner dip. Commentaar van het tennis op de achtergrond is dan wel aangenaam.
Reply
O, laat dan maar. Het was uiteraard met een knipoog.
Reply
Weet ik, ben beetje prikkelbaar denk ik momenteel :8:
Reply
SC Costa doet het niet maar er wordt wel gewoon gespeeld. Dolgo-RRH 4-4 1e set
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Bij mij doet ie 't wel hoor. Dolgo moet nog even wennen aan 't gravel denk ik, heeft 't erg lastig met die ouwe RRH.
Karlo breakt ook in de 2e set. Normaal gesproken verliest ie van Verdasco en dan kan ik prima leven met 20 puntjes voor hem.
Reply
Pas bij 4-4 kreeg ik een stand in beeld. BP Dolgo
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply

Forum Jump: