The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose
Wat een domme fout, dammit!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
hahahaha, die kohl Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kluns!
Reply
over en sluiten.

ik ga op bed.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
3-0 sjonge jonge. Zo onnodig!
Reply
Kap is met die aces!
Reply
:letitallout:
Reply
Graf tering pleuriszooi !!!!!
Reply
=D> \Big Grin/ Notworthy
Reply
Doei Kohlie Hakkuh
Reply
Tis maar goed dat ik nu niet in Ahoy zit want die stoel had eruit gelegen
Reply
Nja, dit is Soderling tegenwoordig en Kohl tegenwoordig mooi samengevat in 1 pot.
Reply
mindlight Wrote:Nja, dit is Soderling tegenwoordig en Kohl tegenwoordig mooi samengevat in 1 pot.

Prima verwoord
Reply
Doekje voor het bloeden is dat ik alle HF in Brazilie heb
Reply
Wow close finish. Geen idee of dit goed is. Wel veel mensen die ik gevaarlijk vind Kohli eruit. :8:

Almagro is prima! :-({|=

Hup Hewitt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Stille Wrote:Doekje voor het bloeden is dat ik alle HF in Brazilie heb
:eeeek: =D>
Reply
Ik heb er drie dus als Dolgo doet wat hij moet doen is er niets aan de hand. Ook SJ kan nog mooi worden dus geen klagen.
Reply
Hewitt wel heel matig zeg...Maar wordt toch nando potro en raonic monfils...
Reply
Hewitt moet toch die Dabul er makkelijk af vegen zeg.
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
Goooo Dabul! :8:
Reply
Hewitt pakt de tweede set. Nou die derde nog.
Reply
En Chela is op dreef tegen Bellucci. 6-1 eerste set
Reply
Manman wat een week. Robin en Berdych moeten het vandaag wel gaan waarmaken, anders verlies ik wel heel veel terein.. In Brazilië slechts Almagro over, en in San José alleen Hewitt (die er wel uit zal vliegen tegen Del Potro, en Berankis tegen Raonic) Gelukkig gister wel een mooi dagje gehad bij het ABN, vooral de kansloze weddenschappen, 199 km per uur en Paire zullen me eeuwig bij blijven Undecided
Blue White Army!
Reply
Damn, gemengde gevoelens weer. Hier ook 4 halve finalisten in Costa en dat is prima, maar San Jose is wel zuur met verliezen van Karlovic en Nishikori.
Maar het ergste is nog Soderling, die had er verdomme wel uit gemogen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
idd.
kohl ook nog mp gehad :|

Reply
kendrick verkloot het ook even.

stond in de 1e game op 40-15 en werd toch gebroken ](*,)

Reply
Klasse Monfils! =D>
Reply
Pfff Chela doet me het meeste zeer...Vorige week pakt ie niks voor me en nou ineens dit. Twee keer hartstikke moeilijk winnen en dan Bellucci wegvegen. Dogopolov alleen nog over. Zie hem de finale wel halen maar Almagro lijkt in topvorm.

Monfils wint moeizaam van Kendrick, wel belangrijk want nu een eenvoudige wedstrijd voor de boeg lijkt het.
Hewitt Del Potro lijkt erg leuk maar verwacht een easy zege voor JMDP.
Berankis zou leuk zijn als hij Raonic uitschakelde maar zie dat niet gebeuren. Service van Berankis niet goed genoeg voor deze baan.

Wat een mooie pot gisteren als je voor Soderling was uiteindelijk. Maar wat een echte Duitser die Kohl, laten behandelen en alleen maar beter gaan spelen. Spel van Kohl ligt Robin ook echt niet dus verwacht vandaag een eenvoudigere zege voor hem tegen Youzhny. Won al een aantal keer eenvoudig van de Rus 80-20.
Allemaal belanrgijke potten hier vandaag op Ljubo tegen Bagh na. Cilic tegen Troicki is mooi, waarbij ik verwacht dat " mijn" Cilic wint 70-30.
Mooiste partij wordt Tsonga tegen Berdych. Heb Tsonga gekozen omdat ik verwacht dat hij ook deze pot wint. Wordt elke dag beter zegt hij zelf. Berdych verbaasde mij gisteren door een moeilijke partij eens te winnen. Vaak wint hij keihard en verliest hij keihard. 60-40 in voordeel van Tsonga. We gaan het beleven, helaas de weekwinst niet meer mogelijk door mijn vrienden in Brazilie maar een acceptabele week moet nog kunnen.
Reply
Ik zit gewoon weer te kutten met Rotterdam. Elke jaar gaat dat finaal fout en nu dus weer. Nog maar 1 speler over. Al hadden Mayer een rondje extra gewonnen en nauurlijk gisteren Kohllie.... Maar het mag gewoon niet in mijn eigen stad.
Raonic en Soderling MOETEN er vandaag!
Reply
Mensen met Soderling gaan nu 455 bonuspunten pakken...het is niet anders.

Reply

Forum Jump: