12-02-2011, 06:28 PM
Gezien de toernooien van volgende week en hun bezetting, zal ik het laffe managen nog maar een weekje doortrekken.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose
|
12-02-2011, 06:28 PM
Gezien de toernooien van volgende week en hun bezetting, zal ik het laffe managen nog maar een weekje doortrekken.
12-02-2011, 06:31 PM
Ik niet.
Ga vol in de aanval om mijn jaar nog een beetje te redden :8: CC zal waarschijnlijk een toernooi helemaal opkopen ![]()
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
12-02-2011, 06:36 PM
buurs Wrote:CC zal waarschijnlijk een toernooi helemaal opkopen Dat ga ik ook doen. Mag je raden welke.
12-02-2011, 06:39 PM
_Tampie Wrote:buurs Wrote:CC zal waarschijnlijk een toernooi helemaal opkopen Ik heb nog geen speelschema gezien, maar ik weet welke je bedoelt :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
12-02-2011, 07:13 PM
Kan dat budget niet verlaagd worden voor de komende week want anders heeft het niets met managen te maken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
12-02-2011, 09:23 PM
7 5 robin =D>
12-02-2011, 10:02 PM
GSM...Verwachte finale... =D>
Denk dat het beter is voor ftm als Robin wint.. Kom op Dolgo en Potro!
13-02-2011, 10:07 AM
En tuurlijk winnen Verdasco en Almagro. Ik heb net eens zitten kijken en vanaf vrijdagochtend 11.00 uur zijn alle gespeelde partijen (11 in totaal) fout gevallen
![]() Nou dan maar in Nijmegen winnen om nog een beetje een glimlach op die bolle kop te toveren
13-02-2011, 03:07 PM
Tape onder de knie van Soderling.
Dat biedt hoop ![]() Tsonga trouwens nog nooit een set van Soderling gewonnen...dat biedt minder hoop :|
13-02-2011, 03:08 PM
Stille Wrote:En tuurlijk winnen Verdasco en Almagro. Ik heb net eens zitten kijken en vanaf vrijdagochtend 11.00 uur zijn alle gespeelde partijen (11 in totaal) fout gevallen alles fout gevallen? Jij hebt Almagro toch in je team...
13-02-2011, 03:38 PM
pfff, wat een fouten van tsonga ](*,)
5*-3 soderling
13-02-2011, 04:04 PM
tsonga 5-2 voor in de 2e set.
toch een 400 punten wedstrijd met bijvoorbeeld andre.
13-02-2011, 04:34 PM
Lekker Robin =D>
14-02-2011, 08:42 AM
gvd, wordt me ook nog even een gouden medaille door de neus geboord. :letitallout:
14-02-2011, 08:55 AM
Raonic die het toernooi wint, wat een grap. Verdasco had ook nog 6-2 in de 1e TB, wat een week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
14-02-2011, 09:15 AM
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr =D>
Alle 3 toernooiwinnaars :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
14-02-2011, 10:25 AM
Helemaal niets in Rotterdam. Van 17 naar 25 gezakt !! Komende week revanche!!!!
14-02-2011, 10:57 AM
In Amsterdam is het ook niet veel hoor, al valt de schade in plaatsen gezakt nog wel mee. Deze week maar eens hele kwarten opkopen, dat werkt blijkbaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
14-02-2011, 11:01 AM
Ik merk wel dat door dit soort weken mijn motivatie weer snel afneemt... :|
Soderling pakt gewoon 455 punten teveel. Raonic wil ik het niet eens over hebben ](*,)
14-02-2011, 11:12 AM
Die Buurs
![]()
14-02-2011, 11:26 AM
En dan wint Raonic het toernooi en beginnen ze te piepen over het opkopen van kwarten terwijl ze op dinsdag er nog om lachen. :lol:
Wat is het toch heerlijk dat het precies zo gaat zoals je voor ogen hebt!
Niets is sterker dan dat ene woord...
14-02-2011, 11:29 AM
centre court Wrote:En dan wint Raonic het toernooi en beginnen ze te piepen over het opkopen van kwarten terwijl ze op dinsdag er nog om lachen. :lol: Het grappige is, dat ik toch nog bijna 100 punten meer dan jou heb :lol: En het zat je 200% mee.
14-02-2011, 11:31 AM
Raonic maakt er zelfs nog een gouden medaille van! Wat een topweek, zelfs Soderling kan de pret niet bederven met zijn (verdiende) toernooiwinst.
14-02-2011, 11:38 AM
buurs Wrote:centre court Wrote:En dan wint Raonic het toernooi en beginnen ze te piepen over het opkopen van kwarten terwijl ze op dinsdag er nog om lachen. :lol: Waar zat 't mij mee dan? Dat Monfils niet kwam opdagen? In Rotterdam, het enige 500 toernooi, was toch echt Soderling-Tsonga de finale, precies de finale die het niet mocht worden. Maak daar Troicki-Llodra van en de wereld ziet er heel anders uit. Maar 7e deze week, prima! Elke week top 10 is top 3 aan het eind van het jaar.
14-02-2011, 11:39 AM
Zeker CC, al zijn die GS'en voorlopig wel echt cruciaal. Deze weken gaat het om een paar honderd punten, die GS'en om duizenden tegelijk. Toch zou wekelijks top-10 inderdaad (ruim) voldoende moeten zijn, sterker nog, volgens mij win je dan met ruime afstand.
14-02-2011, 11:48 AM
Ik heb vorige week al eens genoemd dat je niet door de ondergrens mag zakken. Volgens mij gebruikte Hiddink dat destijds voor PSV. Dat geldt voor dit spel ook. In de GS's móet je gewoon goed presteren, ga je daar 1x de fout in dan ben je kansloos. In dit soort kleine poepweken is het consolideren en geen gekke dingen doen. Dan verlies je hooguit 200 punten. Maar dat is mijn visie, ieder zijn eigen beleving van het spelletje, je ziet alleen wekelijks dat de mensen die gokken alleen maar meer verliezen en dan klagen dat bepaalde dure spelers niet presteren. Dat is het risico wat je dan loopt.
De AO is helemaal belangrijk omdat die klassering je het hele eerste halfjaar achtervolgt. Tot aan Wimbledon kan je op weinig momenten meer het verschil maken, ook omdat op RG iedereen Nadal neemt en daar dus de verschillen ook klein zullen zijn.
14-02-2011, 11:49 AM
Geef me dan toch liever maar Buurs of andre. Die gaan over het algemeen ook veilig, maar durven in zulke weken iig nog wat te gokken.
14-02-2011, 11:50 AM
centre court Wrote:En dan wint Raonic het toernooi en beginnen ze te piepen over het opkopen van kwarten terwijl ze op dinsdag er nog om lachen. :lol:Ik lach er nog steeds om. En nog harder dat je hiermee gaat gloryhunten.
14-02-2011, 11:56 AM
Ach, cc zal dit spel nooit winnen, aangezien hij niet durft/kan kiezen.
Vorig jaar is hij daar aan het eind ook flink mee door de mand gevallen.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal. |
« Next Oldest | Next Newest »
|