The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Pizza, pizza, whoooo pizza
Dat wordt een maandje genieten LL!
Reply
Vorm is zijn plaats in Oranje binnenkort ook niet meer zeker! Hakkuh
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
[Image: 20091006192237_verhoeven.jpg]
Reply
Haha! Dat wordt smullen volgende week in Den Haag! :eten:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Das blunder 1. :-k
Reply
Mooi is dat je nu al weet (nu we 10 minuten onderweg zijn) terwijl zowel Twente als Ajax met 1-0 achter staan, dat Twente wint en Ajax maximaal gelijk speelt.
Ik heb een droom.
Reply
Ajax wint dit ook wel hoor. 1-3 ofzo. Alleen als Willem II met 1-0 de rust haalt en Ajax zeer vermoeid blijkt van Moskou blijft het misschien bij 1-2.

Wel opmerkelijk dat de hele Ajax-defensie onzeker is zonder Stekelenburg, maar het klasseverschil is verder enorm groot.
Reply
pfoeh, komt ajax goed weg. Onterechte rode kaart lijkt me.

Maar ongelofelijk het verschil tussen Moskou en deze wedstrijd, geen enkele bal wordt goed aangenomen en elke pass leek wel met grote angst gegeven te worden.
Reply
Mac Wrote:pfoeh, komt ajax goed weg. Onterechte rode kaart lijkt me.

Maar ongelofelijk het verschil tussen Moskou en deze wedstrijd, geen enkele bal wordt goed aangenomen en elke pass leek wel met grote angst gegeven te worden.

Helemaal mee eens Mac. Gek is dat toch? Ik ben totaal geen profvoetballer maar vind het erg vreemd. Er is van onderschatting geen sprake maar het lijkt wel dat het moeten tegen op papier mindere tegenstander opeens angst met zich meebrengt.
Ik heb een droom.
Reply
Verhoeven probeerde zijn foutje nog goed te praten, haha

Rood lijkt zwaar, maar hij gaat met links naar de bal om vervolgens totaal onnodig met rechts door te halen. Veel scheidsrechters zullen hem niet geven, maar ik kan er mee leven.

Jammer dat de man die net als Toivoinen op de tribune had moeten zitten bepalend is.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Verhoeven probeerde zijn foutje nog goed te praten, haha

Rood lijkt zwaar, maar hij gaat met links naar de bal om vervolgens totaal onnodig met rechts door te halen. Veel scheidsrechters zullen hem niet geven, maar ik kan er mee leven.

Jammer dat de man die net als Toivoinen op de tribune had moeten zitten bepalend is.

Willem II wordt gewoon zwaar een oor aangenaaid door de kutlimbo Janssen. Floot in Breda tegen ADO ook al zo inconsequent als de pest.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Ekslem Wrote:Jammer dat de man die net als Toivoinen op de tribune had moeten zitten bepalend is.

Ow ja joh, vertel eens! Is hij net als Toivonen geschorst maar is Ajax weer zo dom geweest om dat niet aan hem door te geven?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Mac Wrote:pfoeh, komt ajax goed weg. Onterechte rode kaart lijkt me.

ik vind het wel degelijk rood hoor. alelen veel scheidsen geven hem niet, dat is wat anders.

het is ook niet begrijpelijk dat ajakkes deze pot minder voetbalt. de boog kan niet altijd gespannen zijn. zo gaat dat nu eenmaal altijd met europese wedstrijden door de week.
Reply
Stekelenburg niet 4-6 weken out, maar waarschijnlijk 7-9 weken.
Nu wordt Ajax zeker kampioen! PIZZA,PIZZA,WHOOOOOOOOOOOOOOO PIZZA! LALALALAAAA,LALALALAAAAAA!!!!!!

[Image: images?q=tbn:ANd9GcSPf2vYz2yW882HbZiI5HL...NlDjekA3pr]
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nusport.nl/fc-knudde/1000610/popup.html">http://www.nusport.nl/fc-knudde/1000610/popup.html</a><!-- m -->

\Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Het is en blijft een aanfluiting. Of het zijn bouw nou is of niet: ziet er niet uit!
Ik heb een droom.
Reply
Sjaak Wrote:Het is en blijft een aanfluiting. Of het zijn bouw nou is of niet: ziet er niet uit!

100% eens! Keepers met zijn formaat zijn zo 1983 (of alleen toonbaar in de zaal)
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply

Forum Jump: