The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Indian Wells
Nadals route naar de finale: De Voest, Sweeting, Malisse, Simon, Verdasco/Potro Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee precies maar het gebeurt wel te vaak dat er spelers bij mij geblesseerd zijn. Als ie het nou eens op zijn twitter zet :cry:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad Wim Wrote:Hahaha, 4 forehandfouten en weg partij. Wat een grap dit.
Dit is weer zo'n week waarin alles mee zit voor buurs, echt alles. Niks tegen te beginnen, die jongen is geboren voor het geluk.

Ieder jaar is er zo'n week waarin Buurs een op het oog idioot team heeft en hij enorme winst pakt. Dat is toch geen geluk meer zou je zeggen. Die winst is er nu nog niet, maar sowieso is Buurs al als een malle gestegen sinds de AO, dat is toch wel knap.
Reply
Dat is ook knap en ik heb zijn kwaliteiten nooit in twijfel getrokken. Maar het is gewoon idioot hoe het gaat. Ik kan zo weer een hele lijst maken van dit toernooi; nu al en het is pas net begonnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:Zo ging het de hele wedstrijd Ad. Het was niet om aan te zien! Bedankt Robin!!! Black list voorlopig! Om te schamen dit. Week direct in puin
Hij was dan ook gewoon geblesseerd, daar kun je ook niet op managen.
:lol:
Reply
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Hahaha, 4 forehandfouten en weg partij. Wat een grap dit.
Dit is weer zo'n week waarin alles mee zit voor buurs, echt alles. Niks tegen te beginnen, die jongen is geboren voor het geluk.

Ieder jaar is er zo'n week waarin Buurs een op het oog idioot team heeft en hij enorme winst pakt. Dat is toch geen geluk meer zou je zeggen. Die winst is er nu nog niet, maar sowieso is Buurs al als een malle gestegen sinds de AO, dat is toch wel knap.

thxs OD.

Het zit niet tegen natuurlijk, al hebben Davy en Petzschner zelfs voor de partij geserveerd en toch verloren...
Bij bepaalde toernooien heb ik weleens het gevoel dat er flinke verrassingen kunnen komen.
Gevoel op basis van het speelschema en het verleden van een toernooi.

Zo was ik er vorig jaar in Rome ook van overtuigd dat Gulbis van Federer in de 2e ronde zou winnen en koos hem als enige.
Hij haalde toen de halve finale.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Buurs : zeg effe wat Dolgo-Potro wordt. Ik wil zo gaan pitten na wat slaapgebrek de afgelopen dagen
Reply
Die Young is ook lekker trouwens. Of beter gezegd, Murray. Treurig.
Het is vrij dramatisch, Djokovic moet het toernooi nu wel winnen.
Reply
Stille Wrote:Buurs : zeg effe wat Dolgo-Potro wordt. Ik wil zo gaan pitten na wat slaapgebrek de afgelopen dagen

Ik heb gezegd dat Del Potro nog overschat wordt.

Ik geef Dolgopolov daarom een goede kans.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Als Djoko het toernooi wint, eindig ik nog in de middenmoot.

Reply
Als Potro verliest heb ik niemand meer bovenin Undecided
Reply
Doglo begint met 2 df.
Dan wordt het lastig.

Reply
Hoppa...Lekker potro!
Reply
Potro begint erg goed.
Mooi om te zien dat hij terug is.

Reply
Idd, laatste wat ik kon gebruiken was een Dolgo door naar de volgende ronde.
Reply
Gaat nu gelijk op.

al 2x deuce op service delpo

nu 0-30

Reply
En 5-2 =D>
Reply
](*,) Potro gebroken als hij voor de set serveert...
Reply
Potro bepaalt de uitslag...Dolgo brengt terug en Potro maakt het punt of niet...
Reply
Tb...Wordt de Buursweek compleet????
Reply
Nog niet helemaal...
Potro met ongelofelijk veel wilskracht naar de set...7-3...Hopelijk kan hij deze zware pot al aan...
Reply
Winnaar van deze wedstrijd gaat de halve finale halen :8:
Reply
76 62 Potro! Lekker!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Ik vind Soderling een opvallende vage keus. :|
Hoezo? Omdat ie al 3 toernooien heeft gewonnen dit jaar?

Kohlschreiber, Potro/Dolgopolov en Murray om rendabel te zijn.
Kohl is niks, Potro is denk ik nog niet zover om van de grote jongens te winnen en Murray is geblesseerd/uit vorm, etc.
SF moet lukken.
Reply
Haggie Wrote:76 62 Potro! Lekker!

iets te vroeg. Rebreak Dolgo!
Nu alsnog mp op serve dolgo en 76 63!
Reply
Devv - Malisse 6-1!
Reply
Devv pakt ook Malisse...Dat is minder maar zal eraf gaan tegen Rafa on fire...
Simon erg hard eraf tegen Karlo Sad
Potro en Querrey zijn uitstekend =D>

Vanavond veel belangrijke potjes...LLodra, Berdych en Gasquet moeten sowieso winnen...chela en gulbis mogen stunten...
Reply
Hee een 3e set TB, had Buurs ook Devvarman toevallig?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima Somdev, Potro en Ivo. Iig de goede keuze gemaakt door die qualis te nemen.
Echt doodzonde dat Soderling het zo heeft verkloot gisteren, anders had het een topweek kunnen worden.

Vanavond is Wawrinka wederom heel belangrijk, maar ook alles op Isner.
Reply
Ik juich met je mee Ad voor die bolle!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply

Forum Jump: