The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Miami
Belangrijke tb bij Nollie-Waw, als Waw wint verwacht ik toch een vlotte derde set (scorebord journalistiek). Komop Nollie!
Reply
Waw pielt 'm er helaas uit. Ik verwacht hetzelfde als jij Tamp.
Reply
Kut, Waw wint hem met 7-4.
Reply
Goed zo Wawje, nu door.
Reply
Echt, fucking Granollers, waar hebben we het over.
Reply
Granollers is so far back to return Wawrinka's serve that he's nearly hitting the line judge and ball kid at the back of the court.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Verdomme Wawrinka
Reply
Vamos Nollie !!!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
:-({|=
Reply
waw mist 2 cruciale bp :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#3 ook gemist op 2e serv

Reply
En Nollie wint van Wawje. Het wordt steeds gekker dit toernooi!

Nou Lorenzi doe het maar!
Reply
Ook Kuku-Querrey gaat starten. Hup kuku! Schiavone moet effe opschieten..
Reply
Eerste 2 games moeiteloos naar Sam...Prima...Heb zo een behoefte aan een normale uitslag!
Reply
Mijn spelers tot nu toe alleen maar verloren vandaag, Benneteau en Raonic. Maar Waw z'n verlies maakt dit helemaal goed!

Nu Isner en Djoko winnen en de dag is goed. Potro ook graag want die moet afrekenen met de rest in zijn kwart.
Reply
Waw, dikke DIKKE papzak. cry
Reply
Murray, Wawrinka, Verdasco Undecided
Beest =D>

Wat een idioot toernooi met idiote uitslagen. Wawrinka die van fucking Granollers verliest, Murray van Bogomolov, Verdasco van Andujar, wat een grappen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gaat echt nergens over deze uitslagen...Querrey, Gasquet, Ferrer en Djoko doen gelukkig wel normaal.
Daarnaast erg fijn dat Potro en Isner hem eruit pielen.
Reply
Murray is echt vreselijk de laatste tijd. De Austrlian Open ging goed, maar daarna ...

De laatste tijd zijn er trouwens wel erg veel lotingen waarbij Soderling-Kohlschreiber en Djokovic-Troicki voorkomt...
Reply
Klopt, het is drama met hem, maar ik dacht dat ie met deze loting wel een beetje vertrouwen en ritme zou krijgen en dat het dan wel vanzelf zou komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Daar vreesde ik ook voor, vandaar dat ik echt niet begreep dat er gisteren mensen waren die hoopten dat hij zou winnen. Maar gelukkig is dat pestventje er alweer uit. Hij gaat de aansluiting nu wel heel snel verliezen met de top-3 trouwens, zeker met het naderende Europese gravel.
Reply
Wat een lachwekkende uitslagen! cry
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:Daar vreesde ik ook voor, vandaar dat ik echt niet begreep dat er gisteren mensen waren die hoopten dat hij zou winnen. Maar gelukkig is dat pestventje er alweer uit. Hij gaat de aansluiting nu wel heel snel verliezen met de top-3 trouwens, zeker met het naderende Europese gravel.

Zoveel heeft hij daar niet te verdedigen, maar hij zal er ook niets winnen.
Reply
Kut Wawrinka. Is het dan echt gravel-HC? Hup Rafa dan maar.

Kut Isner wint trouwens weer eens 3e set. Bogo had Andreev gewoon gepakt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Juist op gravel-HC mag Wawrinka nooit van Nollie verliezen natuurlijk.
Reply
Idd, en zeker niet gebageld worden. Maar dit is nog niet zo slecht als het verlies van Verdasco, dat is echt te treurig voor woorden.
Reply
Ook dat klopt, maar heel Verdasco is te treurig voor woorden, dus dat scheelt alweer.
Reply
Nou dat vind ik wel meevallen. Waw is gewoon beter tegenwoordig dan Verdasco en Grannollers en Andujar zijn toch beiden even slecht?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nou, niet bepaald hoor. Granollers kan nog wel iets op HC, Andujar heeft daar volgens mij in z'n leven ooit pas 3 potjes op gewonnen, waaronder nu dus van Tomic en Verdasco :lol:
Reply
Die Big John kan door het verlies van Murray nog makkelijk 2 potjes winnen :Big Grin of het nou gravel-HC is of niet...
Reply

Forum Jump: