01-04-2011, 07:12 PM
Hup Visje!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Miami
|
01-04-2011, 07:12 PM
Hup Visje!
01-04-2011, 07:27 PM
2 BP's gemist, 2x ace op de lijn.
01-04-2011, 07:35 PM
15-30, regen terwijl Fish domineerde :|
01-04-2011, 07:41 PM
gr....
01-04-2011, 08:51 PM
Blijkbaar weer bezig en Djokovic kan de set uitserveren :|
01-04-2011, 09:05 PM
6-3, lekker Nole!
01-04-2011, 09:11 PM
En ook al een break in de tweede. Dit wordt niet veel meer.
01-04-2011, 09:15 PM
Ongelooflijk, hij gaat het gewoon weer doen. :|
01-04-2011, 09:32 PM
Petje af hoor, wat een geweldenaar.
01-04-2011, 09:37 PM
lol djokovic 18 games verloren tot nu toe
![]() ![]() ![]()
02-04-2011, 12:34 AM
Klasse Nole! In het uitvak in die Spangense moskee totaal geen bereik met dat kut t-mobile dus kon het niet volgen....Djoko never in doubt en op weg naar weer een titel. Nog een half uurtje en dan gaan we los met Federer-Nadal. Ik zit er al klaar voor :
![]()
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
02-04-2011, 12:57 AM
Waarom zat je daar in het uitvak?
02-04-2011, 09:14 AM
Haha lekker Stille..
![]() Nadal erg makkelijk langs Federer... zo maar even de samenvatting bekijken.
02-04-2011, 10:33 AM
Ja Michael,....flashback naar die mooie zondagmiddag in mei. Nu weer de blessuretijd. Maar mist : Ik ken heel veel mensen bij RKC zowel van de supportersvereniging, fans en natuurlijk spelers (6 x oud excelsior). Kaarten hadden we via Excelsior geregeld voor hoofdtribune maar via via konden we bij die gasten uit Waalwijk zitten. Was echt gezellig met die lui. Uitvakkie vol en een waanzinnige pot voetbal gezien. Na afloop via via in het spelershome beland waar we met de oud Excelsior spelers hebben zitten ouwehoeren.
Zo en nu opschieten want over half uurtje naar....Heerenveen voor de zoveelste pak slaag van het seizoen :|
02-04-2011, 10:38 AM
Over een half uur al? Ga van het mooie weer genieten man! Er zitten weinig échte helden bij RKC, maar Braber blijft een groot gemis in het huidige Excelsior.
02-04-2011, 10:41 AM
On topic: Wat een pak slaag voor Federer, op HC nog wel. Dat had ik nou ook weer niet verwacht. Wel goed voor FTM, maar ik had het liever in een close 3-setter gezien, ook met het oog op de finale. Al is Djoko toch wel favoriet.
Edit; Hmmm... bij de bookies die al quotes hebben staan is het ongeveer 50-50.
02-04-2011, 10:46 AM
mindlight Wrote:Over een half uur al? Ga van het mooie weer genieten man! Er zitten weinig échte helden bij RKC, maar Braber blijft een groot gemis in het huidige Excelsior. Ard Ard Ard!
02-04-2011, 10:48 AM
Tsja, ik was bij Excelsior lang 1 van de weinigen (met Keje dan) die hem een gouden toekomst voorspelde. De man is de beste linksback die Excelsior ooit gehad heeft, en het schijnt dat Barcelona nog interesse had!
02-04-2011, 10:53 AM
mindlight Wrote:Over een half uur al? Ga van het mooie weer genieten man! Er zitten weinig échte helden bij RKC, maar Braber blijft een groot gemis in het huidige Excelsior. Wat denk je dat we gaan doen? Heerlijk terrasje pakken of naar de Friese meren. Wedstrijd is pas 19.45 uur. Forza hoeren!
02-04-2011, 10:55 AM
Ard heb ik ook even gesproken maar hij staat er naast. Al weken mag ie de bank warmhouden terwijl een drol als Frank van Mosseveld in de basis staat. Supporters RKC snappen het ook niet. Oh ja de beste linksback ooit was natuurlijk Jantje Frederiksen en wat te denken van Bastos die nu bij Lyon speelt :
![]()
02-04-2011, 11:02 AM
Bastos kon niet tippen aan het niveau van Peppen natuurlijk. Daarbij kan ik me nog een potje tegen Zwolle herinneren waar Bastos compleet faalde met zijn strafschop.
02-04-2011, 11:06 AM
Van Peppen schijnt een wereldgoal gemaakt te hebben in het 2e, waarna ene amateur scheidsrechter schreeuwde: Stoppen op je hoogtepunt!
02-04-2011, 11:18 AM
ha ha, kijk eens even aan hoe Federer wordt verpulverd!!! =D> :lol:
Dat hoofd van Federer eigenlijk al vanaf het begin van de wedstrijd...totaal geen vertrouwen in een goede afloop. Hoezo mentaal verslagen door Rafa ![]()
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
02-04-2011, 04:21 PM
Nu mag Nadal me nog eens 400 besparen door Djoko eraf te slaan, hoewel ik dat niet zie gebeuren.
02-04-2011, 04:52 PM
Als Nadal zijn gemiddelde niveau haalt, dan wint hij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
02-04-2011, 05:21 PM
Stille Wrote:Ja Michael,....flashback naar die mooie zondagmiddag in mei. Nu weer de blessuretijd. Maar mist : Ik ken heel veel mensen bij RKC zowel van de supportersvereniging, fans en natuurlijk spelers (6 x oud excelsior). Kaarten hadden we via Excelsior geregeld voor hoofdtribune maar via via konden we bij die gasten uit Waalwijk zitten. Was echt gezellig met die lui. Uitvakkie vol en een waanzinnige pot voetbal gezien. Na afloop via via in het spelershome beland waar we met de oud Excelsior spelers hebben zitten ouwehoeren.Ah vandaar. Ja was mooie sfeer en bizarre wedstrijd. Over de afloop kon ik me nauwelijks meer verbazen, eerlijk gezegd. Ik zit altijd op de hoofdtribune, dus als je daar nog eens terecht komt, laat het vooral ff weten!
02-04-2011, 05:56 PM
Erg belangrijk inderdaad dat Djoko niet nog eens 400 punten extra pakt. Dan kan ik wel leven met deze week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
|
« Next Oldest | Next Newest »
|