03-04-2011, 09:02 PM
Zelfde als in IW
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Miami
|
Maar wat een slechte game van Nadal, helaas. Wat is het toch ook een matige speler als je hem zo ziet spelen. Compleet weggespeeld deze set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
maar als het moet staat novak er weer! HELD!
03-04-2011, 09:03 PM
No way dat Djoko die 3e set gaat winnen. Anders wint ie dus de AO, IW, Miami en uberhaupt elke pot die hij heeft gespeeld. Daar gaat koning Rafa natuurlijk een stokje voor steken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Ik vind het wel ongelofelijk knap hoe Djoko zich hersteld heeft na die 1e set.
Toch denk ik dat Rafa gewoon de 3e set gaat pakken [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Zo ging het in IW ook, toen knalde Djoko er keihard overheen in de 3e.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
03-04-2011, 09:04 PM
Je kan niet meer terug Buurs :
![]()
03-04-2011, 09:05 PM
Stille Wrote:Je kan niet meer terug Buurs : Inmiddels geef ik Djoko 40% kans na een goede 2e set.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
03-04-2011, 09:06 PM
Wat is het toch heerlijk zo. Zonder enige gespeelde partij een team maken! Helaas gaat de komende week het laffe managen weer hoogtij vieren :wink:
03-04-2011, 09:09 PM
hier wordt nadal even genaaid zeg...game was al binnen :letitallout:
03-04-2011, 09:10 PM
Nou, Nadal ontsnapt hier nog, maar als ie zo blijft spelen, geef ik hem heel weinig kans.
03-04-2011, 09:10 PM
buurs Wrote:hier wordt nadal even genaaid zeg...game was al binnen :letitallout:Zo voorspelbaar dit ook weer. En je snapt er nog steeds niks van.
03-04-2011, 09:11 PM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:hier wordt nadal even genaaid zeg...game was al binnen :letitallout:Zo voorspelbaar dit ook weer. En je snapt er nog steeds niks van. Nadal had toch het punt moeten hebben. Djoko stak zelfs zijn vinger omhoog.
03-04-2011, 09:13 PM
Die backhand van Nadal
![]() Nog steeds matig niveau, alleen maar fouten en weinig tempo.
03-04-2011, 09:15 PM
Ad Wim Wrote:UPC is dan ook onwijs kut. KPN Interactieve TV was al top, en nu dus helemaal. Ik heb ook KPN, welke zender?
Misschien moet je eens de tennisregels erbij pakken buurs.
Ik denk dat Djokovic ook op gravel Nadal gaat pakken. Nadal vind ik niet meer zo vast als andere jaren
Gevonden, mooi.
03-04-2011, 09:16 PM
Mijn mening blijf ik bijstellen. Nadal op gravel natuurlijk NID :
![]()
03-04-2011, 09:19 PM
Wat returneert die Nadal slecht dan op de 2e service van Djoko.
03-04-2011, 09:19 PM
Stille Wrote:Ik denk dat Djokovic ook op gravel Nadal gaat pakken. Nadal vind ik niet meer zo vast als andere jaren Niet onmogelijk, ik ben er ook wel heel benieuwd naar. Hij maakt iig meer kans als Federer.
03-04-2011, 09:20 PM
_Tampie Wrote:Au.Stille Wrote:Ik denk dat Djokovic ook op gravel Nadal gaat pakken. Nadal vind ik niet meer zo vast als andere jaren
03-04-2011, 09:20 PM
Dan Federer idd.
Federer zal maximaal 5 games pakken tegen beide op gravel.
03-04-2011, 09:21 PM
Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Au.Stille Wrote:Ik denk dat Djokovic ook op gravel Nadal gaat pakken. Nadal vind ik niet meer zo vast als andere jaren Slakken, zout, etc.
03-04-2011, 09:22 PM
_Tampie Wrote:Tuurlijk ja, je zou het eens toegeven. Ijdeltuit.Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Au.Stille Wrote:Ik denk dat Djokovic ook op gravel Nadal gaat pakken. Nadal vind ik niet meer zo vast als andere jaren
03-04-2011, 09:25 PM
Stille Wrote:Ik denk dat Djokovic ook op gravel Nadal gaat pakken. Nadal vind ik niet meer zo vast als andere jarenHC en gravel is een wereld van verschil, zeker voor Nadal. Ik ben vooral benieuwd hoe Djoko met een eventuele nederlaag omgaat.
03-04-2011, 09:27 PM
Break 'm Rafa. Hij gaat die vermoeidheid voelen!
03-04-2011, 09:27 PM
ik voel een breakie aankomen [-o<
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal. |
« Next Oldest | Next Newest »
|