16-06-2011, 07:57 PM

The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Rosmalen en Eastbourne
|
16-06-2011, 07:57 PM
![]()
16-06-2011, 08:02 PM
NEEEEE 6-6...
16-06-2011, 08:03 PM
:lol:
16-06-2011, 08:03 PM
Grr weer regen in Rosmalen. Bagha zal wel niet meer de baan op gaan, terwijl Dodig klaar is. Dodig morgen dus uitgerust als hij tegen Bagha moet. Ik ga er voor het gemak vanuit dat Bagha wel even van Gremel wint.
16-06-2011, 08:07 PM
_Tampie Wrote:Tipsa beslist het met een dubbele break. Hij kan een behoorlijke spelbreker gaan worden, waar hij eerst als schadebeperker moest fungeren. Dit is wel een beetje aan het uitkomen nu; beide troeven Kuku en Dimi worden door Tipsa verslagen. In de top 3 AK is het daarmee ineens een week van helemaal niks, 25 op andre en 37 op CC. Dan maar een gouden plak....
16-06-2011, 08:12 PM
Stepanek is ook lekker bezig, wtf.
16-06-2011, 08:29 PM
Zouden er veel spelers zijn die op een ATP toernooi 2x op een dag exact dezelfde score hebben neergezet?
16-06-2011, 08:46 PM
Nishi wint eenvoudig van Steppie, ik mis dus sowieso een finalist. Als ik een toernooiwinnaar mis, wordt het nog lastig. Met name Baghdatis moet gaan voorkomen dat het goud nog ontglipt. Kraai maakt goede kans bij toernooiwinst Nishi, laura bij Tipsa. Een finaleplaats van Baghdatis is voldoende voor de zege. Of Seppi/Kunitsyn moet Eastbourne winnen.
17-06-2011, 11:34 AM
Baghdatis gaat lekker. Kraai en Stille gewoon zonder hem :eeeek:
Maar zie dat beiden ook Gremel niet hebben, dus dat maakt niet zo heel veel uit. Maar Baghdatis wordt wel steeds meer favoriet voor de titel zo. Iig voor de finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
17-06-2011, 11:56 AM
6-1 6-0 :eeeek:
Tursunov en Malisse het nog even afmaken en ik heb 4 SFs in Rosmalen. Helaas maar 1 in Eastbourne.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
17-06-2011, 12:24 PM
Mooi, beiden winnen. Nu hopen op een Baghdatis-Malisse finale daar.
17-06-2011, 12:26 PM
zeer belangrijk dat malisse nu van tursunov wint. Verder zou het mooi zijn als Seppi Kunitsyn even aan de kant zet.
17-06-2011, 02:37 PM
Overdune Wrote:Of het nu wat over het toernooi zegt of over mij, maar er stonden acht vrouwen te trainen en ik kende er één: Dokic. Altijd een persoonlijk favorietje geweest, heb haar twee jaar geleden in Melbourne gezien toen ze weer met een soort van come-back bezig was. Maar wat is ze (sorry ik heb er geen ander woord voor) vadsig geworden! Een hangbuik, niet normaal, totaal niet fit. Dat wordt helemaal niets meer met haar (voor zover daar nog aan getwijfeld werd). Nou, Dokic in de finale. Toch triest hoe iemand die zo niet fit is zover kan komen. ![]()
17-06-2011, 03:59 PM
Haggie Wrote:=P~ Jij geilt op hangbuikzwijntjes?
17-06-2011, 04:04 PM
Bagha verliest van Dodig.... het geluk is over. Het goud is nu afhankelijk van Seppi en/of Kunitsyn. Als Seppi de finale haalt is het binnen. Als Kunitsyn de finale haalt moet hij hem ook winnen. Verliest Kunitsyn de finale, dan is het goud voor Kraai als dat tegen Nishi gebeurt en voor laura als dat tegen Tipsa gebeurt.
Hup Seppi!
17-06-2011, 04:42 PM
Zo'n toernooi wordt toch wel beslist door hoe de toernooileiding met de regen omgaat. Als Baghdatis vandaag zijn eerste partij met 6-1 6-0 wint, dan had hij ook van Dodig gewonnen als dat vandaag zijn eerste partij was.
18-06-2011, 01:50 PM
Seppi wint de eerste maar nu een break achter in de tweede, en 4 bp's onbenut zojuist.
18-06-2011, 02:35 PM
centre court Wrote:Ah die Dokic, zo viesssss. Die heeft er wel eens beter uitgezien.... <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.sexy-tennis.com/players/jelena-dokic/jelena-dokic-01">http://www.sexy-tennis.com/players/jele ... a-dokic-01</a><!-- m -->
Alle wijzen komen uit het Oosten!
18-06-2011, 03:27 PM
Er klopt iets niet in mijn berekening. Bij winst van Tipsa is het goud toch voor laura. Laura-week!
18-06-2011, 07:04 PM
Wat een dramatische omstandigheden in Eastbourne.
Denk niet dat Tipsa hier zijn eerste titel gaat pakken.
18-06-2011, 08:52 PM
Ha ha, het moet niet gekker worden,
Seppi leidt met 4-0 in de 3e set en dan regen :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
18-06-2011, 09:15 PM
Seppi had gp voor 5- 0
Gebroken en daarna 4-2 en 40-15 En gebroken :letitallout: Nu 4-3 en weer op service. :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
18-06-2011, 09:22 PM
Tipsa raakt geblesseerd bij 0-30
18-06-2011, 09:28 PM
Wat een drama in deze partij
Seppi gaat serveren voor de partij bij 5-3!
18-06-2011, 09:28 PM
Opgave tipsa
Forza seppi!
18-06-2011, 10:44 PM
Toch nog de week voor mij dus, had ik niet meer verwacht van Seppi. Tursu de titel in Rosmalen, ik had hem nog even in twijfel omdat ik Mahut al had, maar zag gelukkig wel in dat de winnaar van die partij een belangrijke kanshebber voor de titel was.
Lang leve het veilige managen!
18-06-2011, 11:24 PM
De top 3 van de ranglijst is in dezelfde volgorde de top 3 van de week.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|