The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Marshall Wrote:
Dre Wrote:WARNING MARSHALL Wink Keep DISTANT.
Wat heb ik nu weer gedaan??
Hij wil zeker voorkomen dat jij die speler koopt. :lol:
Reply
lol... Ik kan niet alle spelers kopen... Ik denk meer een 'grote bedragen waarschuwing'
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
@ fab: als ik jou was zo ik proberen een coach voor onder de miljoen binnen te halen. De meeste staan met begin prijs al dik boven de miljoen. Heb de komende 2 wkn wel tijd om af en toe een lijstje te proppen. Heb de handigheid nu erin. Hoor het wel van je!?

Ik zou nu voor deze speler gaan.
Warnes (12473070)--goed/goed--08/21.32--chili
Reply
antidote... still thanks for the coach... over ongeveer 10weken begint hij aan zijn missie
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Box Brother Wrote:
Marshall Wrote:
Dre Wrote:WARNING MARSHALL Wink Keep DISTANT.
Wat heb ik nu weer gedaan??

Grote bedragen, dure spelers :wink:

Precies Box heeft het door :wink:

Marshall Wrote:lol... Ik kan niet alle spelers kopen... Ik denk meer een 'grote bedragen waarschuwing'

Hehe die euro valt ook eindelijk :razz:
Reply
Denk meer die eurocent....
Alhoewel, zag je die aankoop van Marsh, zit ook niet echt meer op de centjes blijkbaar..
Reply
geleend kapitaal is ook kapitaal Fabian Wink Maar ik ging inderdaad goed naar het miljoen toe... Met de wedstrijd van vanavond had ik het miljoen op 50k gehaald...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
En ik zit er op het moment even dik overheen.....
Met de wedstrijd van vanavond ga ik naar de anderhalf toe....
Reply
Bakke Wrote:Wat is ongeveer de maximumprijs voor een PM trainee (redelijk positiespel, passen minimaal matig/redelijk) ?

Kan iemand me dit vertellen? Belachelijk trouwens; ik had gisteravond nog een aantal keren geboden op een 18-jarige goed verdediger met een TSI van 30k. Die is er gewoon voor ruim 200k uitgegaan.
Reply
Redelijk mid met redelijk passen van 18....Zal rond de 150/200 k liggen gok ik!

Ik zou er in ieder geval niet veel meer voor over hebben!
En Anti, heb die coach die jij aanraadde gebookmarked, ga morgen meebieden! Nu nog niet, drijft alleen maar de prijs al te vroeg op...
Reply
Poeh! Zoveel... :eeeek: Bizar hoor, als je kijkt wat een redelijk verdediger met eventueel redelijk vleugelspel maximaal kost... daar gaat dit ver overheen! Denk dat ik me maar beperk tot de MV die ik nu heb en niet verder ga zoeken, dan maar de huidige selectie trainen.
Reply
redelijk vleugel staat niet in contrast met redelijk passen, zeker niet voor een IM......

Wordt gewoon grof voor betaald op dit moment...
Kijk maar wat ik bijvoorbeeld voor Bierie kreeg, ook niet normaal veel geld!
Reply
Heb vandaag een goed (oud) middenveld gehad in mijn uitwedstrijd nog wel. TS staat wel op tevreden, maar als die op PoE komt, dan zal die misschien op uitstekend (oud) komen en dan heb ik nog niet gehad over de vorm van mijn spelers die hoger moet.
Reply
Vandaag? waar speel jij in godsnaam?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik zit een beetje in dubio over de wedstrijd van straks. Zal ik mijn jeugdpull laten spelen? Straks loopt ie nog een blessure op en dan wordt ie natuurlijk niet verkocht.
Reply
Ook weer thuis gekomen van een weekendje tour. Heb geen internetcafé van binnen gezien. Dus pas gisteren naar de uitslag van zondag gekeken. En tot mijn verrassing een 2-0 uitoverwinning geboekt. Was niet echt terecht. Mijn middenveld was 2 ratings lager, maar ik maakte de kansen wel af en mijn tegenstander niet. Komende zondag thuis tegen de kampioen van vorig jaar. Dat wordt erg lastig. Maar als het goed is heb ik dan een stadion voor 19.000 man. Dus we hopen op veel toeschouwers.

De training was ook wel aardig. Een 19-jarige naar formidabel vleugeslpel. Ik ga hem donderdag op de transferlijst zetten. Om mijn stadionuitbreiding achteraf te financieren.
En daarnaast ging een 18-jarige naar uitstekend vleugelspel. Hij heeft ook redelijk positiespel en conditie. Dus hij is een mooi groeidiamantje.

Jammer genoeg ging een 30-jarige van goed naar redelijk positiespel
Reply
wow! mn jeugdpull van afgelopen weekend is verkocht voor 300k!! goed verdedigen en 19 jaar oud :S snap er geen fuck van maar mij hoor je niet klagen...was wel dicht tegen uitstekend aan dus misschien was dat het.
Reply
EB Sports Wrote:Heb vandaag een goed (oud) middenveld gehad in mijn uitwedstrijd nog wel. TS staat wel op tevreden, maar als die op PoE komt, dan zal die misschien op uitstekend (oud) komen en dan heb ik nog niet gehad over de vorm van mijn spelers die hoger moet.
Mijn team speelde vandaag in Polen.
Reply
Mijn team speelt straks gewoon in de 3e ronde van de beker!!!

Carreira staat al op 161 000 en de 4* IM pas op 13 000.....

Bieden dus!
Reply
Nou ik hoop maar dattie geen blessure krijgt dan.... Laat hem spelen
Reply
En ook CdF Marshall maakt zich op voor de 4e cupmatch ooit... 3e wedstrijd dit jaar... de verwachting is een zware 5(of meer)-0 nederlaag
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Federico Reggi (25755219)
20 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.

Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 560 (56 000 €)
Loon: 752 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: SkandalouZ Scoring
Waarschuwingen: 0


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

staat nu op 81 000!!! prijzen zijn gekkenwerk!!
Reply
Mac... Ik weet het... 500 voor een IM.. tststsss... Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
uiteindelijk eruit voor 93 000!! pffff sta nu wel dik 3 ton in de plus Big Grin
Reply
Marshall Wrote:antidote... still thanks for the coach... over ongeveer 10weken begint hij aan zijn missie

Graag gedaan hoor! Help graag een mede forummer en hopelijk haalt fabian zijn coach ook voor een redelijk prijs binnen.
Vind het wel jammer dat daytraden niet meer mogelijk is, want had er verder leuk extra aan kunnen verdienen. Heb 3 coaches binnen gehaald voor 176 en ze allemaal binnen een week na aankoop weer doorverkocht voor 301. Dus 125k extra in de pocket. Dan heb ik nog wel de coaches met lagere stats gehaald. Met hogere stats valt meer te verdienen. Heb nu nog een potentiele coach voor 67 binnen gehaald met goed voor Positiespel. Weet nog niet wat ik met hem ga doen. Heb een speler in mijn team met matig ervaring en redelijk leiderschap die afgelopen seizoen bijna alle wedstrijden heeft gespeeld, dus die kan ook zo van matig naar redelijk gaan.

Heb zo een thuis wedstrijd tegen een zwitser en volgende week tegen een argetijn. Tegen die argetijn is een rematch. Heb ik mijn aller eerste oefenwedstrijd ooit tegen gespeeld en met 10-0 verloren. Heb nu met hem afgesproken om elk seizoen minstens 1x tegen hem te spelen. Altijd goed om extra toeschouwers te trekken en extra centjes in de clubkas.
Reply
Ik ga naar een zweed die in de IVe speelt, hoop daar nog wat geld voor te krijgen. Volgens mij start ik pas om 20.00, als dat zo is ben ik bezig Shrek 2 te kijken Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ik ga morgen naar Shrek2, tezamen met een mooie dame. Eens kijken of ze humor heeft en hoe ze is als ze voluit lacht Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Shrek2 staat ook op mijn 'to do' list, alleen moet ik nog even een mooie dame ervoor uitnodigen! :wink:

Ga nu maar eens inloggen, kijken hoe het team ervoor staat!

Bah, weer een verlenging! Ga maar eens voor betere spitsen! 2-2 na 90 minuten, rood voor m'n verdediger...

Maar het ergste ik ben veel en veel beter! Hij 4 kansen 2 goals, ik 10 kansen 2 goals...

Nou ja, in de verlenging maar afmaken dan....Hoop ik! Spannend weer hoor!
Reply
Fabian, ik heb nog wel een mooie dame over. Moet alleen wel eerst bepalen wie van de twee....

Succes in de verlenging... Ik heb met 3-0 verloren. Valt nog mee tegen een div III ploeg die vorig jaar 1/2 finales speelde... Hij haalde dan ook formidabel (hoog) voor verdediging en verder heel veel 'goed' (in nieuwe stats!!!!).... Vind 3-0 dan nog kunnen Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marsh Foto's ? ;-)

Zal wel weer pingels worden, bah!
Reply


Forum Jump: