15-02-2012, 10:12 PM
Zo kan je het idd ook noemen :

Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
ABN AMRO WTT 2012
|
15-02-2012, 10:12 PM
Zo kan je het idd ook noemen :
![]()
15-02-2012, 10:17 PM
OOP
1100 seppi-kohlschreiber, gasquet-bogomolov, berdych-baghdatis 1930 del potro-beck, huta galung-troicki (of zoals haggie zei : trokki) federer is overigens volgens haggie : veedex haha
15-02-2012, 11:17 PM
Genomico Wrote:Stille Wrote:Laf Eerste word ik er niet mee, maar ik schatte vooraf de winnaar van deze partij als iemand die ver kon komen (volgende ronde Kavcic of qualifier). Later bleek Chardy deze qualifier te zijn (heb ik ook gekozen), dus dat pakt wat onhandig uit...
16-02-2012, 12:05 AM
Kom op jongens, wie schrijft er even een uitgebreider verslagje? Ik wil iig weten met welke spelers jullie déze keer ruzie gemaakt hebben. :razz:
16-02-2012, 01:48 AM
Voor de mensen die donderdag gaan:
Quote:Hij weet zich na deze zege in de eerste ronde meteen al zeker van de kwartfinale op vrijdag, want zijn beoogde opponent in de tweede ronde, Mikhail Joezjni, raakte woensdag geblesseerd. ââ¬ÅIk wist al voor de partij dat ik bij winst meteen in de kwartfinale zou staan. Het is een zeldzaam vrijkaartje, maar die wetenschap zorgde voor meer druk.ââ¬Â
16-02-2012, 09:13 AM
Overdune Wrote:Kom op jongens, wie schrijft er even een uitgebreider verslagje? Ik wil iig weten met welke spelers jullie déze keer ruzie gemaakt hebben. :razz: Als ik vanmiddag tijd heb, schrijf ik sowieso nog stukje! Die kleine kids daar hebben geen flauw idee van alle tennissers. Komen Mirnyi en Nestor langslopen om richting hun court te gaan om te spelen, schreeuwt zo'n kleine drol; KIJK DAAR IS DJOKOVIC!!! :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
16-02-2012, 12:04 PM
Een super tiebreak tot de 10, hoorde het gister ook op tv. 10-0 voor Fedex, en na 3 minuten is hij weer weg, voordat de meeste mensen binnen zijn. Al zal hij waarschijnlijk er wel een hele show van gaan maken.
Blue White Army!
16-02-2012, 01:08 PM
The Player Wrote:Een super tiebreak tot de 10, hoorde het gister ook op tv. 10-0 voor Fedex, en na 3 minuten is hij weer weg, voordat de meeste mensen binnen zijn. Al zal hij waarschijnlijk er wel een hele show van gaan maken. 10-0? Jij hebt Sijsling niet gevolgd zeker? Denk dat ie 'm aan de klote krijgt met 24-26.
16-02-2012, 01:11 PM
en haggie warn je unibetjes nog goed verlopen
16-02-2012, 01:14 PM
Haggie is gokverslaafd. Moet zich op laten nemen :eten:
16-02-2012, 01:27 PM
Haggie Wrote:The Player Wrote:Een super tiebreak tot de 10, hoorde het gister ook op tv. 10-0 voor Fedex, en na 3 minuten is hij weer weg, voordat de meeste mensen binnen zijn. Al zal hij waarschijnlijk er wel een hele show van gaan maken. Heb Sijsling niet echt gevolgd. Maar tot nu toe is hij dit jaar niet verder gekomen dan Qôs in Doha, AO en Montpellier waar hij het hoofdtoernooi niet haald, en daarna wint hij een Challenger. Jaziri is wel van een ander niveau dan Roger.. Maar dit kunnen we sowieso niet serieus nemen, aangezien het een commercieel oefenpotje voor de fans is.
Blue White Army!
16-02-2012, 03:46 PM
The Player Wrote:Haggie Wrote:The Player Wrote:Een super tiebreak tot de 10, hoorde het gister ook op tv. 10-0 voor Fedex, en na 3 minuten is hij weer weg, voordat de meeste mensen binnen zijn. Al zal hij waarschijnlijk er wel een hele show van gaan maken. Ze spelen 18 puntjes ofzo. Gaat toch nergens over!
16-02-2012, 11:17 PM
Federer wint en is zo aardig er nog een te spelen en die Igor te laten winnen. =D>
17-02-2012, 10:41 AM
Fantastisch programma vanavond! =P~
Federer-Nieminen (als Nieminen zijn niveau haalt, dan gaat dit erg leuk worden). Alle ballen op de backhand van Federer en mijn avond kan niet meer stuk : ![]() Davy-Gasquet is op papier de mooiste pot van alle kwartfinales. PHM-Davy stond bol van de mooie rally's. Davy lijkt weer in vorm te komen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
17-02-2012, 10:43 AM
Die buurs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
17-02-2012, 11:03 AM
Schoorel heeft ons iig gehoord:
@thomasfransman jawel, jullie waren soms wel erg luidruchtig haha
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
17-02-2012, 11:15 AM
Ad Wim Wrote:Schoorel heeft ons iig gehoord: Door ons hebben ze wel die 50% extra gegeven in de 2e set. Schoorel wel 70% extra :wink:
17-02-2012, 01:25 PM
forza seppi, forza seppi!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
17-02-2012, 01:41 PM
Haggie Wrote:buurs Wrote:forza seppi, forza seppi!!!!
17-02-2012, 01:45 PM
Ad Wim Wrote:Ik vond het ook weer mooi. Hoogtepunt van de dag dat we Sijsling en Schoorel naar de overwinning hebben geschreeuwd.Het had duidelijk effect! Zonder jullie geschreeuw pakten ze vandaag maar 2 games.
17-02-2012, 02:13 PM
The Player Wrote:Gratis Sport 1! Seppi-Berdych Waarschijnlijk saaie pot, waarin Berdych ook in de 2e set 1 game zal uitkiezen voor een break?
17-02-2012, 02:24 PM
Ik heb nog steeds vertrouwen in slowstarter Andrea Seppi!!!
Forza!!!
17-02-2012, 02:31 PM
Andrea is heet en knalt van 0-2 naar 3-2 in de 2e set
![]() Forza!!!
17-02-2012, 02:37 PM
Nu is het wel over en sluiten...
![]()
17-02-2012, 03:28 PM
Als we vanavond iemand keihard horen lachen bij een misshit van Federer dan is het.....
17-02-2012, 03:37 PM
Of als Federer de wedstrijd wegchoked.....
17-02-2012, 03:37 PM
Stille Wrote:Als we vanavond iemand keihard horen lachen bij een misshit van Federer dan is het..... Dan blijf ik aan het lachen.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal. |
« Next Oldest | Next Newest »
|