The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Buenos Aires / Memphis / Marseille
Ad Wim Wrote:Gaat lekker Blake, een bagel tegen fucking Sweeting.

Goed zo Ryan
Reply
Mooi, de juiste van de 2 wint. Laat dat ook maar zo zijn in de andere onderlinge ontmoetingen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Blake neem ik nooit meer van mijn leven en komt per direct in mijn zwarte lijst.
Reply
Dat was 1 waar ik een klein beetje twijfel bij had. Nu nog Istomin, Bogomol en Roddick..
Blue White Army!
Reply
forza potito!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
GVD Almagro!
Reply
Komaan Nicolas, speeltijd is over.
Reply
Nicolas heeft geluisterd, meteen de break.
Reply
Querrey toch. In 2010 nog 4 ATP's gewonnen, maar nu bakt hij er weinig meer van.
Reply
Gaat lekker zo pff
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Beetje dubbel. Aan de ene kant is Querrey niet heel belangrijk, aan de andere kant eigenlijk wel slecht dat ik Falla niet heb, gezien de vorm van Querrey.
Bizar eigenlijk. Falla 3e ronde AO en QF Auckland, en toch heeft niemand hem en Querrey wel, die alleen van De Schepper kon winnen dit jaar.
Reply
Querrey komt een beetje op stoom.
En Almagro ook de set, het gaat weer wat beter
Reply
Almagro gaat winnen. Niet zo erg, die mag de finale nog wel halen, zolang ie maar niet wint.
Winst Querrey zou leuk meegenomen zijn.
Reply
Wat praat jij een onzin.

Almagro is het aan het weggeven.
Van 3-1 naar 3-3
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat is nog altijd beter dan bij elke partij GSM zeggen voordat het afgelopen is.
Reply
Die Querrey mag straks alleen challengers spelen als hij steeds zo slecht blijft spelen.
Reply
Hij moest even wakker geschud worden.
Reply
Kom op Falla! Kom op Almagro!!!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Kom op Querrey! Kom op Almagro!!!
Reply
One time, Potito!
Reply
Break voor Querrey, allez!
Reply
Kom op Potito!
Reply
Kom op Almagro!
Reply
Is mijn avatar nu zichtbaar?
Reply
Nee, bij mij in ieder geval niet.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Ook hier niet.
Reply
Hier wel tampie.
Reply
Ai, spijtig. Maar als querrey wint, prima. Dan vannacht maar voor de verrassing.
Reply
Heuh? Ik heb hem net opnieuw geladen, Jansoe en EB nu wel?
Reply
Ad Wim Wrote:Ai, spijtig. Maar als querrey wint, prima. Dan vannacht maar voor de verrassing.

Verlies van Almagro had wel een stuk meer opgeleverd dan de winst van Querrey hoor Ad.
Reply

Forum Jump: