Threads: 328
21-08-2012, 05:28 PM
(This post was last modified: 21-08-2012, 09:51 PM by Stille.)
Zeggen jullie het maar? Ik heb er iig geen zin meer in het voor 5 mensen te organiseren. Er doen mensen mee maar meer dan de helft is er al mee gestopt zoals Tennisgido, Buurs, Ad, Rhubarb, Haggie etc etc
Nu heeft ook die hard speler Scholten er de brui aan gegeven
Erg jammer. Het hele jaar hou je alles netjes bij, update veel, zet alle weken op tijd klaar, werk standen snel bij maar blijkbaar is het niet interessant meer of is de spanning weg omdat er 1 heel ver voor staat..
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Threads: 105
Aan je updates etc ligt het zeker niet lijkt me. Mss eens vragen waarom mensen afhaken? Denk zeker dat jouw grote voorsprong meespeelt. Als dat zo is mss de opzet veranderen?
Threads: 131
LTM en CTM gaan nergens om.
Dus sowieso niet erg interessant, wat mij betreft.
Maar aan jou ligt het absoluut niet, stille!
Met de tennispoll had je nog de toevoeging dat 2 forummers tegen elkaar voorspelden.
Dat vond ik leuker.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
(22-08-2012, 12:01 AM)Overdune Wrote: Aan je updates etc ligt het zeker niet lijkt me. Mss eens vragen waarom mensen afhaken? Denk zeker dat jouw grote voorsprong meespeelt. Als dat zo is mss de opzet veranderen?
Tja ik kan er ook niets aan doen dat ik zo ver voor sta (ik volg het ook de hele dag op de voet dus dat is wel een voorsprong) Opzet is in principe goed denk ik. Tijdgebrek is het ook niet want ik ben er echt altijd binnen 5 min mee klaar. Wat kan de reden dan zijn? Als er geen reden is en als het niet meer interessant is dan zetten we er een punt achter
Threads: 21
Het is natuurlijk heel vrijblijvend omdat er niets mee te winnen valt. Ik doe op dat voetbalforum aan die Toto mee, dat gaat net zo lang goed tot ik 't een keer vergeet of onderaan sta en dan stop ik er mee. Dat zal hier ook zijn gebeurd bij een aantal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Als er bijv 5 euro inleg is doen mensen misschien langer mee. Zeker als je een prijs voor plek 1 2 3 doet
22-08-2012, 05:11 PM
(This post was last modified: 22-08-2012, 05:11 PM by Stille.)
Jammer dat alleen Buurs van de gestopte mensen gereageerd heeft...
Ik denk dat je overschat hoeveel en hoevaak managers hier komen. Met Tampie, Ad, Buurs, MAC, jezelf en ondergetekende heb je de forummers die dagelijks hier komen al grotendeels gehad hoor.
Tampie en mac deden ook niet mee
Dat zeg ik. Daarom reageert er bijna niemand in deze draad.
Threads: 31
Ik ben niet gestopt, maar dit is geen spel waar ik op vakantie aan denk. Een kleine inleg is een optie, maar ik denk niet dat ik het daardoor vaker zou gaan invullen.
Threads: 1
25-08-2012, 02:01 PM
(This post was last modified: 25-08-2012, 02:02 PM by rhubarb.)
Paar keer vergeten, achterstand opgebouwd en op een gegeven moment is het dan niet meer interessant. Nu tijdens de zomervakantie vergeet ik FTM zelfs, kan gebeuren.
Wat zou helpen is om de draw per challenger te posten in het forum. Ik probeer het vaak via een mobiele telefoon in te vullen en dan is schakelen tussen pdf-bestanden niet handig.
Threads: 23
De periode na de zomervakantie kom ik altijd weinig op het forum, in verband met drukte maar ook omdat het tennis dan weer even naar de achtergrond is verschoven. Ik vind CTM een schitterend spel, mooier dan FTM, maar ik kan me voorstellen dat Stille de stekker eruit wil trekken. Ook ik ben inderdaad min of meer afgehaakt, als je een klassement ziet met vijf namen wordt je niet gemotiveerd. Denk dat ik volgend jaar FTM ook een keer oversla, ieder jaar vergeet ik in de zomerperiode twee keer een team te maken en dan raakt de top 10 uit zicht. Dan is al die tijd die je eraan besteed eigenlijk vergeefse moeite.