The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Australian Open 2013
Simon-Monfils, dat moet wel de meest saaie match-up on tour zijn.

Ai, hier had Monfils moeten breaken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zie toch vrij aardige rallies hier.
Reply
Break nou eens!

(19-01-2013, 12:29 PM)mindlight Wrote: Ik zie toch vrij aardige rallies hier.

Er zitten wel leuke punten tussen, maar de helft van de rally's is gewoon op 3/4 snelheid de bal 20x overslaan en wachten op de fout.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hmm dat is wel waar, maar ik kijk hier liever naar dan bijvoorbeeld naar Isner-Karlovic.
Reply
En dan breakt Simon wel. Ach ja, Monfils had toch geen 2 sets meer volgehouden.

(19-01-2013, 12:40 PM)mindlight Wrote: Hmm dat is wel waar, maar ik kijk hier liever naar dan bijvoorbeeld naar Isner-Karlovic.

Dat is het andere uiterste idd. Maar als je dit vergelijkt met Tomic-Federer...
Ik vind het behoorlijk saai, behoudens een paar punten.
Reply
Tactisch zo dom zoals Monfils speelt...meegaan met de rally en wachten op de fout...gaat hij fysiek natuurlijk nooit reddenBduh
Reply
3e set naar gael. Allez!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Monfils heeft echt zeven levens deze AO, lijkt het wel.
Reply
Klopt, en Simon heeft last van z'n knie. Maar toch is er nog wel een hele weg te gaan.
Hij oogt iig weer wonderlijk fit nu.
Reply
Monfils heeft kramp in zijn hand
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Stelletje aanstellers beide. Wie kan t meest een blessure faken?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat een clowneske partij, precies wat je van ze verwacht.
Reply
Geweldig! Meer dan tennis...
Reply
Bizar is dit weer. Simon had een 15-40 op 4-3 voor in de 3e set, mist 2 makkelijke ballen, en dan nu dit. Hopelijk kan hij de 5e set nog pakken.
Reply
ongelofelijk, gaat monfils er m er nu weer uitpielen?
Reply
Maak het gewoon af, vriend.
Reply
Vanmiddag oa bij Murray-Berankis geweest. Berankis nooit echt zien spelen, ook niet op tv. Vorig jaar was niet zo best voor em volgens mij, maar dat gaat dit jaar wel anders zijn denk ik. Hij stond echt heerlijk te spelen en Murray had het er flink lastig mee. Berankis toch iets te wisselvallig en Murray te vast om een echte kans te maken. Tweede set had hij kunnen/moeten winnen, maar die ging van 4-2 naar 4-6. In de derde set brak hij knap terug op 4-5*, om daarna meteen weer simpel zn service en de partij in te leveren.

Daarvoor nog Azarenka gezien, wat staat dat wijf irritant raar te piepen zeg. Vloog er bijna af tegen Hampton totdat die last kreeg van een blessure. Tussendoor nog even snel naar Haase/Sijsling geweest om ze de wedstrijd binnen te zien halen in de tb tweede set.

Morgen mss nog naar de avondsessie met Djoko tegen Waw, of evt overdag met oa Ferrer-Nishi.
Reply
En nu kan Simon opeens weer tennissen..
Reply
Een mooi Monfilsje van Simon, nu door!
Reply
Simon mag zijn kansen ook weleens gaan pakken

Wel een heerlijk potje
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nu toeslaan!
Reply
Tering, daar lagen toch wel kansen.
Murray lacht zich dood.
Reply
Bam, uitserveren nu!
Reply
Man man man.
Reply
Ik neem mn woorden terug, wat een pot.
Reply
Die Simon aan het net
Reply
Allez! Nu vind ik het wel mooi geweest.
Reply
Wat een kansen mist Simon zeg

Reply
Waarom een lob? Hele veld open, tjonge jonge.

Ah ja joh, ga nog meer punten weggeven.

Wat een anti-climax. 5 UEs achter elkaar en weg wedstrijd.
Zuur dit, 90 bonuspunten waren leuk geweest.
Reply
Wat een wedstrijd. Toch opgelucht dat Simon heeft gewonnen.
Reply

Forum Jump: